دانلود و خرید کتاب مکس تست مهرداد جمال ارونقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مکس تست

کتاب مکس تست: مجموعه نکات کلیدی و نمونه سؤالات آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در زمینه امور گمرکی نوشته مهرداد جمال ارونقی است. این کتاب را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است.

درباره کتاب مکس تست

از برتری‌های کتاب مکس تست می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: از برتری‌های مهم این کتاب نسبت به کتاب‌های مشابه این است که کتاب حاضر، هم به‌عنوان منبع و مرجع جامعی، کلیه قوانین و مقررات مرتبط با امور گمرکی را دربرگرفته و هم به‌عنوان مجموعه‌ای، به سؤالات مطروحه در این زمینه پرداخته و این سؤالات را پاسخ داده است؛ کتاب حاضر تمامی مهارت‌های رشته امور گمرکی را پوشش می‌دهد و درس‌نامه جامعی است که ضمن تدریس گام‌به‌گام قوانین و مقررات مرتبط، با گستردگی سؤالات و تمریناتی که در هر بخش ارائه می‌دهد، خواننده این کتاب را از خواندن کتاب‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. یکی از تفاوت‌های مهم این کتاب با سایر کتب مشابه، در سازمان‌دهی مطالب و طبقه‌بندی نمونه سؤالات، به‌صورت تفکیکی و موضوعی است که این نوع طبقه‌بندی، یا در کتاب‌های مشابه دیده نمی‌شود و یا اینکه بسیار مختصر یا پراکنده بدان پرداخته شده است و اگر طبقه‌بندی مختصری دراین‌ارتباط انجام شده است، تمرینات ارائه شده دراین‌رابطه به‌اندازه‌ای نیست که خواننده کتاب را از تهیه دیگر کتاب‌های مشابه برای تمرین و تست‌زنی بی‌نیاز گرداند.

خواندن کتاب مکس تست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مراجع ذی‌ربط و ذی‌صلاح متعددی از جمله: وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ گمرک جمهوری اسلامی ایران؛ مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران؛ سازمان توسعه تجارت ایران؛ همه‌ساله اقدام به برگزاری آزمون‌های مختلفی جهت انتخاب حائزین شرایط لازم برای تصدی سمت کارگزار گمرکی، کارشناس رسمی دادگستری، تاجر و... می‌نمایند. در همین راستا این کتاب تدوین گردیده و در اختیار داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون‌های مختلف قرار گیرد.

بخشی از کتاب مکس تست

«فصل اول. تعاریف ماده ۱. مفاهیم اصطلاحات گمرکی به کار برده شده در این قانون، طبق تعریفی است که از طرف شورای همکاری گمرکی به‌صورت مجموعه برای کشورهای عضو منتشر شده و یا می‌شود مگر این که در بندهای ذیل یا در سایر مواد این قانون از آن تعریف دیگری به‌عمل‌آمده باشد:

الف. اظهار کالا: بیانیه‌ای کتبی یا شفاهی است که بر اساس مقررات این قانون اظهارکننده، رويه گمرکی موردنظر خود را درباره کالا مشخص می‌کند و اطلاعات موردنیاز برای اجرای مقررات گمرکی را ارائه می‌دهد.

ب. اظهارکننده: صاحب کالا یا نماینده قانونی او است که کالا را برابر مقررات این قانون به گمرک اظهار می‌کند. در اظهار الکترونیکی صاحب کالا یا نماینده قانونی وی به استناد گواهی رقومی دیجیتالی تأیید شده از مراکز مجاز صدور گواهی مذکور به‌عنوان صاحب کالا یا نماینده قانونی اظهارکننده شناخته می‌شود.

پ. اظهارنامه اجمالی: سندی است که به‌موجب آن شرکت حمل‌ونقل، فهرست کلی محمولاتی که باید تخلیه و یا بارگیری شود را هنگام ورود و یا خروج وسیله نقلیه از کشور اعلام می‌نماید. ت. اماکن گمرکی: انبارها، باراندازها، اسکله‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، محوطه‌ها و هر محل یا مکانی است که تحت نظارت گمرک است و برای انباشتن و نگهداری کالاها به‌منظور انجام تشریفات گمرکی استفاده می‌شود. این اماکن می‌تواند انبارهای گمرکی، انبارهای اختصاصی و سردخانه‌های عمومی باشد.»

آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (جلد اول)
کبری سبزعلی یمقانی
جمع‌سپاری
حسین ممتاز
اسناد گمرکی، اسنادحمل، خرید، بیمه و پستی
ابراهیم زارعی
تخلفات گمرکی و قاچاق
رضا بنائی
مکس پدیا
مهرداد جمال ارونقی
درسنامه طلایی بیماری های گوارش و کبد
محمد طاهر
راهنمای تهیه‌ی طرح توجیهی اقتصادی (طرح کسب و کار)
آنکتاد (UNCTUD)
جریان شناسی نثر معاصر ایران
مصطفی گرجی
دیوانگی یک زن
رقیه زراعتی ایده لو
راهنمای کاربردی مقررات صادرات و واردات
ایرج زینال‌زاده
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد تاریخ پارچه و لباس ایران و جهان
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
اینکوترمز 2020
اتاق بازرگانی بین‌المللی
ارزش‌گذاری کالا در گمرک
رضا بنایی
نمونه سؤالات آمادگی آزمون کارگزاری در گمرک
رضا بنایی
مکث در مکس
مهرداد جمال ارونقی
۱۰۰۰ سوال + ۲۴۰ سوال آزمون های کارگزاری (حق العمل کاری) گمرک
علیرضا راشدی اشرفی
مکس ترافیک
مهرداد جمال ارونقی
آموزش کاربردی HTML5, CSS3
مهرداد سلامی
سفرنامه به سوی آموزش
امیرحسین حیدری
زبان تخصصی ادبیات ۱
سهیلا الله‌دوستی

نظرات کاربران

lily
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

سلام امکانش هست چاپ جدید (۱۴۰۲) این کتاب رو‌موجود کنید ؟ ممنون

کاربر ۵۳۷۸۳۰۸
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

این مشکل صفحه آرایی دارد .وجستجو کردن غیرفعال است

کاربر 7489666
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

بسیار عالی هست بهتر از خرید فیزیکی کتاب هست سرعت نرم‌افزار هم عالی هست بدون هیچ باگی.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۹ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۹ صفحه

قیمت:
۲۰۱,۵۰۰
تومان