دانلود و خرید کتاب دولت جوان حزب اللهی معاونت پژوهش و آموزش مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دولت جوان حزب اللهی

کتاب دولت جوان حزب اللهی نوشته معاونت پژوهش و آموزش مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی است. این کتاب به بررسی مفهوم و ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی در بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌پردازد.

درباره کتاب دولت جوان حزب اللهی

این کتاب در چهار فصل برای علاقه‌مندان به شناخت حکومت اسلامی نوشته شده است. این کتا با مشارکت پانزده استاد دانشگاه نوشته شده است. محسن طاهری، محمد روحانی مقدم، علی تقی پور، غفار شاهدی، محمود اسدی، علی خلخالی، فاطمه بوربور، طاهره زرنگار، معصومه ذبیحی، سیمین عرب، مریم ضیایی نجف آبادی، بیتا سعیدی عبدی، محبوبه درخشنده، مریم آقائی بجستانی‌ و شهرزاد هوشمندی نیا در تهیه و گردآوری این اثر نقش داشته‌اند.

در فصل اوّل آن به بررسی مفاهیمی همچون دولت، دولت اسلامی، جایگاه ویژه دولت در نظام اسلامی، ویژگی‌ها و اوصاف کارگزاران دولت اسلامی پرداخته شده است.

در فصل دوّم این کتاب با معناشناسی واژه‌ی«جوان» موضوعاتی همچون اهمّیّت جوان‌گرایی و ویژگی‌های جوانان مورد بررسی قرار گرفته است.

در فصل سوّم نیز با تبیین مفهوم«حزب‌الله» و بیان وظایف و شاخص‌های آن به ضرورت استفاده از نیروهای حزب‌اللّهی در دولت اشاره شده است.

در فصل چهارم این اثر ضرورت و کارآمدی دولت جوان حزب‌اللّهی از دیدگاه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) مورد بررسی قرار گرفته است.

خواندن کتاب دولت جوان حزب اللهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی و شناخت اساس و هدف حقیقی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

narges
۱۴۰۱/۰۲/۱۷

طاقچه‌ی عزیز؛ من شنیدم این کتاب نسخه‌ی فیزیکی(چاپی) نداره. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب هم گویا قرار بوده رایگان در اختیار مخاطبان قرار بگیره! اینطور نیست؟ مخصوصا که فرمت فایل هم که pdf هست. البته ما برای کتابی که در واقع سخنان آقاست، قیمت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۶,۰۰۰
۴۰%
تومان