نظرات کتاب شب به خیر، ترنا

نظرات کاربران

fatima
رمانی جذاب و زیبا از جمال الدین اکرمی، درباره خواهر و برادری دور از ایران که دچار مشکلات زیادی شده اند . پدری دارند که آن ها را از ایران خارج کرده و در آن جا تنها گذاشته و دنبال زندگی خودش رفته...
Sahar
یکی از عالی‌ترین کتابای کانون 😍😍😍
کاربر963963
توصیف احساسات نوجوانان بعد از مهاجرت و حال و هوای واقعی شان. و قدرت و توانایی شون برای مقابله با سختی ها. خوندن این کتاب رو هم به نوجوانان و هم به والدین توصیه میکنم.
pouya parsi
بسیار عالی و استادانه
0
گلی
خیلی کتاب خوبی بود حتما این کتاب رو بخونید🌟🌟🌟🌟🌟👏👏👏
مانا
درباره مهاجرت و فضاهایی که ۱ نوجوان تجربه می کند. برای من جالب بود. تا حالا از دریچه چشم ۱ نوجوان خارج کشور ندیده بودم
بادشرقی
نویسنده به خوبی احساس غربت و خستگی را در میان کلمات جای داده بود....اما در نهایت از پایان کتاب ناامید شدم. انتظار پایان هیجان انگیزتری داشتم!
پاییز
در مورد ترنا و سینا. خواهر و برادری که در خارج از کشور با پدرشون زندگی میکنند. و والدین شون در شرف طلاق هستند. خوندنش یه جاهایی واقعا سخت میشد و حوصله ام سر میرفت. اما تونستم تمومش کنم. اما قطعا جزء کتابهای محبوبی که خوندم قرار نمیگیره. یه قسمت از کتاب سینا، میبینه که ترنا داشته کتاب بابا لنگ دراز رو میخونده. بعد اون قسمت از کتاب رو نوشته. و خدای من! اخه چطور میشه کسی از یه کتاب به این حجم مشهور نام ببره تو کتابش و حتی جرئت کنه یه قسمت از بابا لنگ دراز رو بنویسه در حالیکه تا حالا این کتاب و نخونده؟؟ این کتاب نامه های جودی به بابا لنگ درازه. هیچ جاش بابالنگ دراز نامه های جودی رو جواب نداده. نقص های اینچنینی تو کتاب به چشم میخورد که برای من اذیت کننده بود.
N-a-r-g-e-s1386
زندگی واقعی بعضی خانواده ها را نشان میدهد😊😙
همچنان خواهم خواند...
به نام خدا چه داستان خوبی داشت، داستان غربت و دلتنگی. داستان دلدادگی و جدایی. دوستش داشتم.

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد