نظرات کتاب چطور گرسنه هستیم
کتاب چطور گرسنه هستیم اثر دیو اگرز

کتاب چطور گرسنه هستیم

نویسنده:دیو اگرز
انتشارات:کتاب نشر نیکا
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

لئون
تو تفنگی داری و من گرسنه ام. تو می توانی تفنگی داشته باشی و هزاران هزار گلوله ، و می توانی که همهٔ آن ها را در بدن نحیف من شلیک کنی. تو می توانی تفنگی داشته باشی و هزاران هزار گلوله ، تو می توانی مرا ، یک بار ، دو بار ، سه بار و هزاران بار بـُـکشی! اما سرانجام ، من بر تو پیروز می شوم ، اگر که تو تفنگی داشته باشی و من همچنان گرسنه باشم... ( شعری از اتو رنه کاستیلو ) ....... کتاب خوبی هست‌:)
گیسو
بله 😅 😐یک درصد هم فکر نمیکردم کامنت منو به این سرعت اینجا بینید😂
لئون
گرسنگی که توضیح نمیخاد . نصف شب که گشنه ت هست از خواب بیدار میشی ولی حال نداری بری آشپزخونه ، پس با این تصور که پتویی که روت هست یه تیکه از یه کیک بزرگ هست چندتا گاز بهش میزنی و دوباره به خواب میری 😅😅
گیسو
😕یکم توضیح و بسط اش میدی؟ درباره گرسنگی و ...
FMG
این کتاب رو خیلی با شک شروع کردم. با خوندن دو-سه تا داستان اول کاملا ناامید شدم ازش و بعد تموم شدن هر داستان برام سوال بود که خب الان که چی؟ چی شد؟ اما متن برام جذابیتی داشت که نمی تونستم بیخیال کتاب شم و بذارمش کنار. بنظرم باید یه بار دیگه این کتابو بخونم منتها با این دید که آخر هر داستان منتظر نتیجه نباشم اونوقت بنظرم میتونم باهاش ارتباط برقرار کنم. از داستان"من و مادرت" با علاقه دنبالش کردم، طنز و رویاپردازی خوبی داشت اما باید اعتراف کنم داستان"صعود از کوهستان، آهسته پایین آمدن از آن" محشر بود بنظرم. اونقدر خوب نوشته شده بود اونقدر توصیفات به جا و زیبایی داشت انگار خودمم اونجا یه گوشه ایستاده بودم و رویدادها رو از نزدیک می دیدم. بعد خوندنش بعد مدتها ذوقی که از خوندن یه کتاب انتظار داشتم تجربه کردم. در کل باید بگم بخونیدش.

حجم

۱۸۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۸۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد