نظرات درباره کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی اثر تکلا. اس.  نی

نظرات کاربران درباره کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی

۳٫۵
(۳۰)
imbehiz
این کتاب گرچه ساده هست و ممکنه برای مادری که فرزند چندم بدنیا آورده مطالب تازه ای نداشته باشه اما برای مادران بدون تجربه ی فرزند آوری و فرزند پروری خوندنش عالیه و بزرگترین لطفی که این کتاب به من کرد علاوه بر یادگیری، ایجاد حس اعتماد نسبت به خودم به عنوان یک مادر تازه کار و از بین بردن شک و احساسات منفی نسبت به اینکه ممکنه به اندازه کافی خوب نباشم.
SHOKoOoH
متاسفانه چون کتاب قدیمی دارای غلط ... مثلاً گفته می تونیم شیر خشک رو با ماکروفر گرم کنیم !!! یا از قبل توی پارچ شیر خشک رو آماده کنیم که هر وقت بچه خواست سریع بخوره !!!! در حالی که نگه داشتن شیر خشک بیشتر از یک ساعت باعث فاسد شدنش میشه .... یا میگه برای درست کردن شیر خشک اگر از آب چاه استفاده می کنید اب جوشیده بریزید وگرنه آب شیر کفایت می کنه !!!
ماندانا.م
کتاب بسیار خوبی است اگر قبل از تولد و در ما ه های اخر بارداری مطالعه بشه مفیدتر خواهد بود
Z Pourmandi
این سری کتاب های نشر صابرین بسیار مفید و کاربردین، به خصوص برای بچه اول که مادر تجربه ای نداره.
lale
کتاب بسیار خوب و کاربردی هست، من پسرم 9ماهشه که این کتاب و خوندم واقعا کاربردی هست، خیلی از چیزهایی که من خودم تجربی بدست آوردم تو کتاب هست، مخصوصا بخش آرام کردن گریه کولیکش.
لبیک یا زهرا(س)
کتاب درواقع بیان تجربه چندین مادر در مراقبت از نوزادشان است در نتیجه محتوای کتاب علمی نیست اما برای کسی که چنین تجربه ای نداشته جذاب و راهگشا است و مدخل بسیار خوبی برای ورود به دنیای نوزاد است.
کاربر 7938829
ممنون
کاربر 7938829
احسنت
حسین(ع) همه جا با ماست
سلام من این کتاب رو خریدم .اما چون بچه آرومی داشتم اصلا بعضی سرفصل هاش نیازی به خوندن نداشتم.اما بعضی نکاتشم بدردم خورد.اما بیشتر مطالبشو میدونستم
مارک
کتاب مناسب برای پدر ها نیست؟
کاربر 4287414
سلام شما میتونین کتاب نقش پدر در مراقبت و تربیت کودک رو بخونید :)
Atefe Amini
من این کتابو فیزیکیشو خوندم ولی بنظرم خیلی خیلی سطحی نوشته شده بود، اصلا خوشم نیومد.. مطالبش اصلا علمی نبود و تجربه های یک مادر بود که توی اینترنت به وفور یافت میشه!
mim
کتاب خوبی بود در عین سادگی بعضی از نکاتش خوب بود گاهی برای یادآوری نیازه
آزاده اقابیگی
عالی واقعا کاربردی بود خیلی بدرد من خورد
ف
کتاب سال 2002 منتشر شده. بنظر من زیادم قدیمی نیست ولی خب یه سری چیزاشو مثل همین گرم کردن با ماکروفر ک دوستان گفتند یا داروها رو باید مجددا با پزشک اطفال چک کنید. اما به صورت کلی من دوستش داشتم. فصل غذای کودک هم یک جاهاییش موافق نبودم چون مایلم با روش BLWبه بچه م غذا بدم ولی کلا کتاب خوبیه و ارزش یبار خوندن رو داره مخصوصا تو طاقچه بی نهایت. قیمت چاپیش گرونه و من اگر بودم نمیخریدم
Ghazaleh.EBRAHIMIAN
غلط زیاد داره! به سر شیشه گفته پستانک!! شیر با پستونک نمیدن با شیشه میدن کتاب قدیمیه و قابل اعتماد نیست
فاطمه
برای من حتی جذاب نبود که تمومش کنم توصیه های دارویی که در ترجمه هست اصلا تو ایران پیدا نمیشه ب نظرم برای قبل یکسالگی کتاب مغز کودک من واپلیکیشن نی نی پلاس خیلی مفیدتره برای هرماه اشنایی با رفتار کودک و بازی کوتاه و مفید داره

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد