دانلود کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز با صدای مسیح عدل‌پرور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز اثر ژول ورن

دانلود و خرید کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز

معرفی کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز

کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز چکیده رمان مشهور ژول ورن است که با ترجمه مریم قنبری و صدای خواننده محبوب کشور، مسیح عدل پرور می‌شنوید. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه پنجاه رمان کلاسیک است. و ماجرای سفر طولانی آقای فاگ را تعریف می‌کند.

درباره کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز

آقای فیلیس فاگ، مردی بسیار ثروتمند، در خانه شماره هفت، خیابان سویل رو در محله برلینگتون گاردنز لندن، تنها، زندگی می‌کرد. او عضو باشگاه اصلاحات بود. انسانی اجتماعی بود ولی کسی از زندگی خصوصی‌اش چیزی نمی‌دانست. او خدمتکاری داشت و تنها چیزی که از او انتظار داشت، این بود که آدم با دقت و وقت شناسی باشد. 

یک روز آقای فاگ با رفقا و دوستانش در باشگاه شرط ۲۰۰۰۰ پوند می‌بندد که می‌تواند دور دنیا را در ۸۰ روز بگردد. او به همراهی خدمتکار وفادارش به نام ژان، معروف به پاسپارتو، عازم سفر می‌شود. سفر دور دنیا در ۸۰ روز او آغاز می‌شود اما این سفر چندان راحت نیست زیرا او را متهم به دزدی از یک بانک انگلیسی کرده‌اند.

کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به داستان‌های علمی تخیلی، مخاطبان کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز هستند.  

درباره ژول ورن

ژول ورن، در سال ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین نویسندگان جهان به شمار می‌آید. او پیش از نشر اولین رمانش، که در سال ۱۸۶۲ در پاریس به چاپ رسید، چند سالی به خواندن حقوق پرداخت. از آن زمان تا هنگام مرگش در ۱۹۰۵، تقریباً سالی یک رمان نوشت. گفته می‌شود کتاب‌های او به رؤیاهایی شبیه‌اند که بعدها به واقعیت پیوستند، زیرا در آن‌ها از اختراعات شگفت دنیای مدرن، مانند زیردریایی، هواپیما و تلویزیون سخن گفته شده است؛ چیزهایی که بسیاری از آن‌ها، مدت‌ها پس از چاپ داستان‌های ژول ورن اختراع شدند.

ژول ورن بعد از آگاتا کریستی، دومین نویسنده‌ای است که آثارش به تمام زبان‌ها ترجمه شده است. از میان مشهورترین کتاب‌های ژول ورن می‌توان سفر به مرکز زمین، دور دنیا در هشتاد روز، بیست هزار فرسنگ زیر دریا، پنج هفته در بالن و میشل استروگف را نام برد. او ۲۴ مارس ۱۹۰۵ در ۷۷ سالگی در امیان، فرانسه از دنیا رفت.

درباره مسیح عدل پرور

مسیح عدل‌ پرور متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۸ است. او به همراه برادرش، آرش عدل پرور یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ و آر اند بی تشکیل داد. مسیح فعالیت خود را به همراه برادرش آرش از ۱۴ سالگی با ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی آغاز کردند. فعالیت آنها از سال ۱۳۸۳ شروع شد و تا ۱۳۹۳ سعی کردند تا مجوز بگیرند.

فعالیت مجاز آنها از مهر ۱۳۹۵ با مجوز اجرای زنده رسمی شد. اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح هفدهم اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد. از جمله قطعات این گروه می‌توان به «گل‌ها رو آب می‌دم»، «گلی»، «به همه بگو»، «دریا»، «زدی پر» و «تو که نیستی پیشم» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی دور دنیا در ۸۰ روز

آن‌ها با بیست و چهار ساعت تأخیر به هنگ کنگ رسیدند، خوشبختانه کشتی کارناتیک که آن‌ها را به یوکوهاما می‌برد و تا الان باید اسکله را ترک کرده باشد، به دلیل تعمیرات یک روز دیرتر یعنی فردا صبح زود حرکت می‌کرد. در این زمان آقای فاگ می‌توانست آشنای آئودا را پیدا کند اما متوجه شد که آشنای او بازنشسته شده و به هلند نقل‌مکان کرده است.

آئودا از او پرسید که چه کند؟ آقای فاگ گفت: «بسیار ساده است، به اروپا بیا.» پاسپارتو برای رزرو سه کابین در کارناتیک رفت، روی عرشه فیکس را دید. فیکس تلاش می‌کرد تا ببیند چگونه می‌تواند حرکت آقای فاگ را به تأخیر بیندازد. او پاسپارتو را تا جایگاه فروش بلیت همراهی کرد، آن‌ها متوجه شدند تعمیر کشتی تمام شده و بعد از ظهر حرکت می‌کند. فیکس تصمیمش را گرفت و آن‌قدر به پاسپارتو نوشیدنی داد تا مست شد و نتوانست به موقع تغییر زمان حرکت را به آقای فاگ اطلاع دهد.

صبح روز بعد که آقای فاگ متوجه شد کارناتیک به سمت یوکوهاما، آخرین ایستگاه قبل از سانفرانسیسکو، حرکت کرده، کشتی کوچکی را با خدمه اجاره کرد.

کاپیتان به آقای فاگ گفت که با چنین کشتی کوچکی، شانس کمی برای رسیدن به یوکوهاما دارند اما می‌توانند با کشتی‌های یوکوهاما که سفرشان را از شانگهای آغاز می‌کنند، بروند. آ

قای فیکس بعد از اینکه خود را یکی از مسافران کشتی معرفی کرد، همراه آنها سوار شد. وقتی به شانگهای رسیدند کشتی آمریکایی در حال ترک اسکله بود، آقای فاگ به کاپیتان گفت به آن‌ها علامت بدهد و به این ترتیب توانستند سوار کشتی بزرگ‌تر شوند.

پاسپارتو با سر و وضعی آشفته در هنگ کنگ از خواب بیدار شده بود و تلوتلو خوران خود را به کارناتیک رسانده و سوار شده بود. او بعداّ متوجه شد که آقای فاگ، آئودا و فیکس سوار کشتی نشده‌اند. او بی هیچ پولی به یوکوهاما رسید و به دنبال راهی بود تا بتواند بلیت کشتی سانفرانسیسکو را بخرد. گروهی آکروبات باز دید که قبل از رفتن به آمریکا نمایشی برپا می‌کردند، با آن‌ها صحبت کرد و نقشی در این نمایش به دست آورد. در هیجان‌انگیزترین لحظه نمایش، آقای فاگ را در میان جمعیت دید و مرکز هرم انسانی را ترک کرد و باعث خرابی آن شد. او به میان جمعیت پرید و خود را روی پاهای آقای فاگ انداخت.

معرفی نویسنده
عکس ژول ورن
ژول ورن
فرانسوی | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۰۵

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن، ۸ فوریه ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد. خانواده او وضع مالی خوبی داشتند. پدر ژول ورن دوست داشت پسرش در رشته حقوق تحصیل کند و البته که پسر به خواسته پدر احترام گذاشت. اما علاقه او به ادبیات، داستان و نمایشنامه‌نویسی به حدی زیاد بود که زندگی حرفه‌ای آینده او را شکل داد. او در آن دوران نمایشنامه‌های تراژدی می‌نوشت و این موضوع، سبب برانگیخته شدن مخالفت اعضای خانواده‌اش با او شده بود. آن‌ها از اینکه می‌دیدند او مطالبی غمگین می‌نویسد، ناراحت بودند.

داستان های هزار و یک شب جلد هشتم
عبداللطیف طسوجی
دانه های مروارید
مرضیه نیکویی
برابری و رفع تبعیض
اصغر زارع کهنموئی
عطر تو به کدام شهر می‌رسد؟
سید رامین علوی
هزار و یک شب (قسمت ششم: حکایت دو وزیر) (خلاصه کتاب)
عبداللطیف طسوجی
منوچهر بزرگمهر
احمد راسخی لنگرودی
هیولا در سیرک
متس استراندبری
گریز دلپذیر
آنا گاوالدا
هزار و یک شب (قسمت چهارم: حمال و دختران ۲) (خلاصه کتاب)
عبداللطیف طسوجی
هزار و یک شب (قسمت هفتم: حکایت عشاق) (خلاصه کتاب)
عبداللطیف طسوجی
خانمچه و مهتابی
اکبر رادی
با مُشتی ماه در فکِ پنجره
زلما بهادر
خواص درمانی جلبک
نیکتا نهاوندی زاده
امامت حضرت حجت (عج) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن
عباس صالحی زارعی
هزار و یک شب (قسمت دوم: صیاد و دیو) (خلاصه کتاب)
عبداللطیف طسوجی
هزار و یک شب (قسمت سوم: حمال و دختران ۱) (خلاصه کتاب)
عبداللطیف طسوجی
نگاهی نو به بیولوژی مولکولی
فاطمه سلیمانی‌فر
کفش‌های خاله خورشید
مژگان مشتاق
عطر کنار، بوی شکلات
مریم خراسانی

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

من خیلی. از کتابای ژول ورن مطالعه کردم و میدونم که کتاب های ایشون جوری هستند که اگر حتی یکی کلمه از کتاب حذف شود هیچی به جز چند تا نام شخصیت دستگیرتان نخواهد شد، نسخه کامل و صوتی دور

- بیشتر
کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

کتابای ژول ورنو باید کامل خوند...

دیانا
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

من اصلا با خلاصه کردن کتابها موافق نیستم نمیدونم ایم چه سیاسته مسخره ای هست که پیش گرفتید خب آخه کتاب اکر قرار باشه نصفه نیمه و تیکه تیکه خونده بشه به چه درد میخوره ؟ بعد جالبه خلاصه کتابها

- بیشتر

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان