دانلود کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

معرفی کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد

کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد اثری از وین دایر سخنران و نویسنده حوزه موفقیت است.

وین دایر نسخه اولیه کتابش را در ژوئن سال ۲۰۰۰ به پایان رسانید. او در این کتاب شما را به ان وجودی تان که ممکن است مدتها پیش به دست فراموشی سپرده باشید دعوت می‌کند. او از شما می‌خواهد به معنویت بازگردید و اتفاقات این دنیا را این‌بار از دریچه دلایل معنوی آنها ببینید. وین دایر در این کتاب به شما یاد/اوری می‌کند که برای هر مشکلی در زندگی راه حلی معنوی وجود دارد که تنها باید ان را پیدا کنید و به ان ایمان داشته باشید. او می‌گوید: «وقتی کسی به مشکلش نیندیشد و خود را به نیروی معنویت بسپارد، چگونه مشکلی که برطرف شدنش غیرممکن به نظر می‌رسید دارای راه‌حلی معنوی می‌شود که البته این راه‌حل‌ها همیشه در دسترس است.»

 این کتاب انگیزه‌بخش را بشنوید تا باور کنید برای هر چیزی یا همه آنچه که اسم «مشکل» روی آن می‌گذارید راه‌حلی معنوی منتظر شماست.

پیام اصلی کتاب در ده نکته زیر خلاصه شده است:

۱. هر چیزی در جهان به صورت انرژی است. به بیان دیگر، هر چیزی که در جهان وجود دارد از درون هسته‌اش با فرکانس ویژه‌ای در حال ارتعاش می‌باشد.

۲. ارتعاش‌های ضعیف و آهسته به‌صورت موادی جامد و سخت ظاهر می‌شوند و در اینجاست که مشکلات، خودنمایی می‌کنند.

۳. ارتعاشات سریع‌تر مثل نور و اندیشه، کمتر قابل رؤیت هستند.

۴. سریع‌ترین ارتعاشات در واقع همان‌هایی هستند که آن‌ها را معنویت می‌نامم.

۵. هنگامی که متعالی‌ترین و سریع‌ترین ارتعاشات معنویت در مقابل ارتعاشات ضعیف‌تر و آهسته‌تر حضور می‌یابند، آنچه را که ما مشکلات می‌نامیم، ناپدید و پراکنده می‌شوند.

۶. شما دارای قدرتی هستید که می‌توانید برای از بین بردن مشکلات زندگی، انرژی خود را افزایش دهید و به انرژی‌های متعالی‌تر و سریع‌تری دست پیدا کنید.

۷. اگر می‌خواهید به هنگام روبه‌رو شدن با مشکلات، راه‌حلی معنوی بیابید باید تعدادی اصول بنیادین را درک کنید و در عمل به کار برید.

۸. هنگامی که این اصول را درک کردید، انتخاب نهایی با شماست که در میدان انرژی متعالی یا در میدان انرژی ضعیف قرار بگیرید.

۹. در حقیقت زمانی که شما دنیای معنویت را به‌طور صمیمانه و در خلوت خود درک کردید و شناختید به وضوح خواهید دید که تمامی مشکلات فقط توهماتی هستند که توسط ذهن ما به وجود آمده‌اند زیرا ما خود را از خالقمان جدا می‌دانیم. من این خالق را خدا می‌نامم اما شما می‌توانید هر طور که میل دارید نامی برای او انتخاب کنید.

۱۰. این توهمات در واقع اشتباهاتی هستند که در اندیشه ما ایجاد شده‌اند و مثل هر اشتباه دیگری هنگامی که با حقیقت روبه‌رو شوند، از بین می‌روند.

این کتاب در دو بخش تنظیم شده است. اولین بخش شامل شش فصل است که جزئیات اصول بنیادینی را شرح می‌دهد. این اصول به ما کمک می‌کنند که درک کنیم راه‌حل‌های معنوی برای هر مشکل و یا همه مشکلات، همیشه آماده و در دسترس است. 

بخش دوم کتاب شامل فصل‌های هفتم تا سیزدهم است که سرفصل هر یک را یکی از مشهورترین و قابل قبول‌ترین دعاهایی که تا به حال نوشته شده‌اند، تشکیل داده است. 

 شنیدن کتاب برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.


معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

محمدحسین
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

عالی

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان