دانلود کتاب صوتی عشق با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عشق

کتاب صوتی عشق اثری بی نظیر و زیبا، داستانی از نویسنده بزرگ برزیلی، پائولو کوئلیو است که درباره عشق نوشته شده است. احساسی که برتر از تمام چیزهایی است که دیده‌اید و برتر است از تمام احساساتی که تجربه کرده‌اید.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه جلال شیرمرد و صدای گرم مصطفی طالبیان می‌شنوید.  

درباره کتاب صوتی عشق

عشق چیست؟ آیا تنها یک احساس است که مدتی تجربه می‌کنیم و اندکی بعد فراموشش می‌کنیم و یا تجربه آن گرما و حرارتی است که منبع انرژی ما می‌شود اما بعد از مدتی رو به خاموشی می‌گذارد؟

آیا عشق همان چیزی نیست که سبب و دلیل آفرینش ما شد؟ آیا زبان مشترکی میان تمام آدم‌ها نیست که در تنهایی و بی کسی به سراغمان می‌آید؟ عشق به راستی چیست و چگونه به وجود می‌آید؟ پائولو کوئلیو در این کتاب صوتی عشق را برای ما تعریف می‌کند. تعریفی چنان ناب و زیبا که تا به حال نشنیده‌اید هرچند مصداق‌هایش را بارها به چشم دیده باشید، یا خودتان یکی از مظهرهایش باشید. 

کتاب صوتی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی عشق را به تمام کسانی که دوست دارند عشق را بشناسند و آن را از منظر نگاه خالق کتاب کیمیاگر درک کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئلیو 

 پائولو کوئلیو د سوزا ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل متولد شد. مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس بود. آن‌ها با انکه می‌دانستند پسرشان به نویسنده شدن علاقه دارد، با او مخالفت کردند و او را به مدرسه حقوق فرستادند. یک سال بعد او مدرسه حقوق را ترک کرد. مدتی مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. او زندگی پر حادثه‌اش را پشت سر گذاشته است و تجربه‌های مختلفی مانند بستری شدن در یک آسایشگاه روانی، اعتیاد، دستگیری توسط حکومت و ... را دارد. بعد از مدتی که به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، دوباره به رویای نویسنده شدن فکر کرد و شروع به نوشتن کتاب‌هایش کرد.

پائولو کوئلیو پرفروش‌ترین نویسنده‌ پرتغالی است؛ کتاب کیمیاگرش به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. او و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از میان آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌ گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

درباره مصطفی طالبیان

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی عشق 

عشق هرگز پایانی ندارد. پیامبران از دنیا می‌روند، زبان ها از گفتن باز خواهند ماند، دانش و آگاهی تغییر خواهد کرد.ما فقط قسمتی را میدانی مو بخش هایی را پیشگویی میکنیم اما وقتی حقیقت آشکار می‌شود، پیش‌داوری را کنار میگذاریم.

اگر چنین عشقی در قلب شما باشد هر کاری انجام بدهید سرشار از صداقت است. وقتی درباره ی خداوند و جهان معنویت حرف میزنید شاید با کلماتی جذاب و شیوا از معجزه های الهی نشانه های ایمان یا مومنان خوب صحبت کنید، اما اگر عشقی پشت این کلمه ها و جمله ها نباشد، تمام تلاش شما به هدر خواهد رفت.

شاید تمام وظایفی را که به عهده گرفته اید به خوبی به انجام برسانید حتی ممکن است خود را در این راه فدا کنید، اما حتی اگر جسمتان را بسوزانید و عشقی وجود داشته باشد، نه چیزی عاید خودتان شده و نه در پیشگاه خداوند ارزشی داشته است.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۷۴۵۰۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

عالی خیلی مختصر و مفید بود ممنونم

AS4438
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

مطالبی بسیارزیبا ازتفسیرعشق،با خوانش زیباتر،ممنون ازطاقچه.

علی ترشیزی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

از نظر من عالی بود. خیلی خلاصه و مفید و قابل تامل 👌🏻👌🏻

بهار
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

صدای راوی انقدر تصنعی پرهیجان است که برای من شنیدن کتاب بیشتر از چند دقیقه ممکن نبود.

Ghazaleh abedini
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

گویندگی اصلا اصلا اصلا خوب نبود

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان