دانلود کتاب صوتی راهنمای مغز با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای مغز اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای مغز

معرفی کتاب صوتی راهنمای مغز

کتاب صوتی راهنمای مغز نوشته آنتونی رابینز که با صدای مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است قصد دارد به شما بگوید زندگی خوب کردن چقدر راحت است و می‌توانیم چطور با تمرین دادن مغز جهان خود را پر از نعمت‌های بی‌پایان کنیم.

درباره کتاب راهنمای مغز

آنچه تا امروز در زندگی خود تجربه کرده‌اید در واقع به وسیله افکاری است که در ذهن خود پرورش داده‌اید و هر روز به آنها دامن زده و پر و بال داده‌اید، قبل از اینکه بتوانید زندگی خود را تغییر دهید با بدانید چقدر افکار شما می‌تواند در کیفیت آن تاثیر گذار باشد. اگر افراد زیادی در جهان تاثیر طرز تفکر و افکار را درک کنند دیگر در جهان گرسنگی، جنگ، فقر و بیماری و دیگر تلخی ها را نخواهیم داشت.

این کتاب صوتی به شما آموزش خواهد داد تا چیزهای خوبی را که می‌خواهید در زندگی‌تان داشته باشید را چطور با افکار مثبت خود می‌توانید خلق کنید.

شنیدن کتاب راهنمای مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

محتوای این کتاب شبیه کتاب راز است. نکته اصلی تمرکز بر روی این جمله است: برای تحقق بخشیدن هر چیزی در جهان فکر (آموزش دیده) از ماده قوی تر است. کتاب شامل ده فصل می باشد. ۱. قوانین ۲. کارکرد مغز: که شامل

- بیشتر
کاربر ۵۲۶۱۶۲۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

کتاب خوبی بود کاش چیزی به نام میکرو کتاب نباشه

مصطفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

فوق العاده لذت بردم از شنیدن این کتاب خوب . خوانش و ترجمه بسیار عالی بودند .

Omid Moghadam
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

کتاب خوب با گفتاری روان

چگف
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

خرافات و مزخرفات!

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان