دانلود کتاب صوتی ثروت باطن با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروت باطن اثر هال الرود

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروت باطن

معرفی کتاب صوتی ثروت باطن

کتاب صوتی ثروت باطن اثری از هال الرود است که با صدای گرم مصطفی طالبیان مقدم می‌شنوید. این کتاب درباره نیرو و قدرتی حرف می‌زند که توانایی زیر و رو کردن زندگی شما را دارد و شما را به مغناطیسی برای جذب موفقیت بدل می‌کند. 

درباره کتاب صوتی ثروت باطن

ثروت باطنی چیست؟ ما چطور می‌توانیم موفق باشیم؟ هال الرود در این کتاب می‌خواهد ما را با طرز تفکری آشنا کند که ما را به همان آدم‌های موفق تبدیل می‌کند. آدم‌ها می‌توانند مانند آهنربا باشند. موقعیت‌های خوب، موفقیت، شادی و سرزندگی را به سمت خود جذب کنند. اما این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که واقعا بخواهیم. اگر قرار باشد موقعیت‌های خوب را به دلایل مختلف، مانند ترسیدن از آینده و شکست کنار بگذاریم، هرگز نمی‌توانیم به آن آهنربایی تبدیل شویم که خوشبختی را جذب می‌کند. 

ثروت باطنی، شاید راه و روش همین آهنربا شدن باشد. این کتاب صوتی را بشنوید تا با چند و چون این قضیه آشنا شوید.

کتاب صوتی ثروت باطن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی ثروت باطنی را به تمام دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هال الرود

هال الرود ۳۰ مه ۱۹۷۹ در کاماریلو ، کالیفرنیا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و نویسنده کتاب پرفروش "The Miracle Morning" است که بارها توسط مترجمان مختلف ترجمه شده است. از میان کتاب‌هایی که از او منتشر شده است می‌توان به کتاب صبح جادویی یا همان معجزه صبح، معادله جادویی و ثروت باطنی است. 

هال الرود زندگی عجیبی داشت. او بعد از یک تصادف وحشتناک، مدتی را در کما بود. زندگی‌اش زیر و رو شده بود. استخوان‌هایش شکسته بودند، حافظه کوتاه مدتش آسیب دیده بود و نامزدش در بیمارستان او را ترک کرد. نوشتن کتاب صبح جادویی بود که به او کمک کرد تا دوباره از جایش بلند شود، کارهایش را از سر بگیرد و تصویرش را، از انسانی شکست خورده و به شدت آسیب دیده، به فردی موفق بدل کند. کسی که کتاب‎‌هایش بر زندگی مردم بسیاری، در سراسر جهان تاثیر گذاشته است.

درباره مصطفی طالبیان

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی ثروت باطن

برای دیدن زیبایی ها و مواهبی که اطراف ما را احاطه کرده کافی است که چشم دل باز کرد و برای برخوردار شدن از گنجینه نهانی وحود راه ساده تری در چیش روی مان قرار داد و آن بهره گیری از این ثروت باطنی است تا عمری در رفاه و آسایش و راحتی به سر ببریم. هرکسی به آن اندازه از تمول و ثروتی که در زندگی نیاز دارد می تواند از گنجینه وجود خود برداشت کند و این نکته را از یاد نبرد که یه قطعه آهن‌ربا قادر است فلزی دوازده برابر خود را جذب کند و از زمین بلند نماید، حال آنکه اگر همین قطعه ربا خاصیت خود را از دست دهد قادر به جذب کردن پر کاهی ‌هم نخواهد شد. 

در زندگی به دو نمونه متفاوت از اشخاص برخورد می‌کنیم. یکی مغناطیس شده و شاد و سرحال و امیدوار و موفق است. و دیگری فردی است که قدرت مغناطیسی خود را از دست داده و در نتیجه توان بلند کردن پر کاهی را هم ندارد. مایوس و بدبین و ناتوان است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان