دانلود کتاب صوتی موفقیت در فروش با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت در فروش اثر تیم ترجمه رادیو مثبت

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت در فروش

معرفی کتاب صوتی موفقیت در فروش

کتاب صوتی موفقیت در فروش اثری از برایان تریسی است که تیم ترجمه رادیو مثبت ترجمه کرده و با صدای گرم مهبد قناعت پیشه می‌شنوید. این کتاب راهکارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا به حلقه فروشندگان موفق بپیوندید.

درباره کتاب صوتی موفقیت در فروش

اگر کار فروش انجام داده باشید، حتما بارها به این فکر افتاده‌اید که کارتان را گسترش دهید، میزان فروش را بالا ببرید و  حتما بارها از خودتان پرسیده‌اید چه چیزی سبب شده تا بعضی از فروشندگان موفق‌تر از دیگران باشند؟ 

برایان تریسی در کتاب صوتی موفقیت در فروش پاسخ این سوال را به شما می‌دهد. در این کتاب قرار است با شیوه‌های مختلف فروش مانند شیوه‌ حرفه‌ای‌گری ،شیوه‌ آمادگی، شیوه‌ آموزش مداوم، شیوه‌ مسئولیت‌پذیری، یادگیری مدل Aida، شیوه‌ فروش به کمک رابطه، شیوه‌ فروش مشاوره‌ای و شیوه‌ فروش آموزش‌ محور را یاد بگیرید. هیچ می‌دانستید این همه روش‌های مختلف برای انجام یک کار وجود دارد؟

علاوه بر این، این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا با نکته‌های کلیدی برای جلب اعتماد مشتری آشنا شوید، اعتماد به نفستان را بالا ببرید و روحیه برخورد با مشکلات را در خودتان ایجاد کنید. از نکته‌هایی برای افزایش اعتبار و شهرت خود آگاه شوید و یاد بگیرید چگونه با انتقادات برخورد کنید. برنامه‌ریزی زمان و سازمان دهی اهداف نیز از مباحث دیگری است که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کتاب صوتی موفقیت در فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی موفقیت در فروش را به تمام فعالان حوزه فروش، بازاریاب‌ها و دارندگان فروشگاه‌های آنلاین پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی، یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیا و نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری، متولد سال ۱۹۴۴ در کانادا است. او شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

برایان تریسی در خانواده‌ای فقیر متولد شد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که او تصمیم بگیرد مدرسه را رها کند و به کار مشغول شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. 

تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. او در ۲۰ سالگی تصمیم گرفته بود دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، در حال حاضر به کار اداره شرکت برایان تریسی اینترنشنال مشغول است؛ این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شد. او گوینده، دوبلور و بازیگر است که در رشته دامپزشکی تحصیل کرد و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان