دانلود کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی با صدای محسن زرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی اثر پاول مکنا

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی

معرفی کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی

کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی نوشته پاول مکنا است که با صدای محسن زرآبادی منتشر شده است. کتاب معجزه مثبت اندیشی با تمرین‌هایی کاربردی به شما کمک می‌کند احساس بهتری به زندگی داشته باشید.

درباره کتاب معجزه مثبت اندیشی

مثبت اندیشی بر تمام جنبه‌ها و بخش‌های زندگی ما از جمله موفقیت‌های بزرگ شغلی، اجتماعی، روابط، کنترل احساسات و افزایش ثروت تاثیر دارد.

مبارزه با احساسات اشتباه و مدیریت کردن افکار از نکاتی است که هر کس باید آن را رعایت کند؛ به همین دلیل پاول مک کنا در کتاب معجزه مثبت اندیشی با استفاده از روش‌هایی کاربردی و تمریناتی تاثیرگذار، تسلط بر ذهن و احساسات و کنترل امور زندگی را برای شما شرح می‌دهد.

او تضمین می‌کند اگر به حرف‌هایش اهمیت بدهید و راهی که نشان می‌دهد را پیش بگیرید می‌توانید مانند موفق‌ترین افرادی که می‌شناسید پیشرفت کنید.

این کتاب صوتی یکی از کاربردی‌ترین و بهترین نمونه کتاب‌هایی است که به شما کمک می‌کند مسیر موفقیت را پیدا کنید و با آن به اهدافتان برسید.

با استفاده از این تکنیک‌ها، می‌فهمید در واقع چه چیزی می‌خواهید و بیشتر آن را در ذهن خود برنامه ریزی کرده و مثل اشعه لیزر روی آن تمرکز کنید. در نتیجه بعد از آن می‌توانید زندگی خود را کنترل کنید و آن را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنید. تکنیک‌هایی که در کتاب صوتی معجزه مثبت‌ اندیشی آمده است با تکرار و تمرین، اثر بخش خواهند بود.

این کتاب از ۹ فصل تشکیل شده و در آن شما را با تکنیک‌ها و روش‌های زندگی شادتر و مثبت اندیشی آشنا می‌شوید. در این ۹ فصل از مثال‌های ساده و کاربردی استفاده شده که در زندگی همه افراد رخ می‌دهد پس هنگام شنیدن فکر نمی‌کند که مثال‌ها از زندگی شما فاصله دارد و می‌توانید به راحتی خودتان را در مسیری که کتاب معرفی کرده است قرار دهید.

خواندن کتاب معجزه مثبت اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی احساس شادی و موفقیت بیشتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Ugly Duckling
۱۴۰۱/۱۲/۰۶

واقعا کسی این کتاب رو نخونده که نظرشو بنویسه اینجا؟

کاربر 8525870
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

کتاب کاملا روی من تاثیر گذار بود

behtarin
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

کتاب بسیار مفید برای کسانی که تفکر منفی باف دارند

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان