دانلود رایگان کتاب صوتی یک سند و هزار برداشت با صدای آرمان سلطان‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک سند و هزار برداشت اثر میثم قاسمی

دانلود و خرید کتاب صوتی یک سند و هزار برداشت

معرفی کتاب صوتی یک سند و هزار برداشت

مقاله صوتی یک سند و هزار برداشت نوشته میثم قاسمی است که با صدای آرمان سلطان زاده می‌شنوید. این اثر درباره سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین نوشته شده است. یک سند و هزار برداشت یکی از مقالات سیاسی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی یک سند و هزار برداشت

سند همکاری ۲۵ساله ایران و چین که هفتم فروردین امسال به امضای وزرای خارجه دو کشور رسید نه اولین سند همکاری میان ایران و دیگر کشورهاست و نه احتمالاً آخرین آنها؛ اما از این نظر که یک سند همکاری- و نه قرارداد- تا این اندازه جنجال‌برانگیز و حساسیت‌زا شد، ممکن است در تاریخ معاصر ایران بی‌سابقه باشد. در این یادداشت صوتی به حواشی پیرامون این سند همکاری و تاثیر آن بر فن‌آوری اطلاعات پرداخته شده است.

مقاله صوتی یک سند و هزار برداشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این اثر را به تمام علاقه‌مندان به مباحث سیاسی و سیاست ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

برای آگاهی عموم خوبه

کاربر 2727439
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

خوبه

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

اگر اسم کشور ایران "جمهوری اسلامی " است، پس چرا به دستورات اسلام عمل نمی کنند؟ توی قرآن آمده که با کافران قرار داد نبندید ولی متاسفانه کشور ما با بیشتر کشور های دیگر که کمونیست هستند قرار داد های

- بیشتر

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان