دانلود کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت

معرفی کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت

چه کسی پول مرا برداشت؟ اثر رابرت کیوساکی، سخنران انگیزشی و مربی مهارت‌های کسب و کار است. 

درباره کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت؟

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند کنترل بیشتری بر پول خود داشته باشند و سود بیشتری را توسط سرمایه خود به دست آورند.

کیوساکی در این کتاب درباره چگونگی کسب سود کلان و شتاب‌دهنده‌های پولی سخن می‌‌گوید. در این کتاب می‌آموزید که چرا تنوع و سرمایه‌گذاری درازمدت معمولا بهترین توصیه سرمایه‌گذاری نیست و چرا افراد با دنبال کردن توصیه‌های بازار دچار ورشکستگی می‌شوند. یکی از محرمانه‌ترین رازهای سرمایه‌گذاران موفق تنوع در سرمایه‌گذاری نیست، بلکه اختلاط است. سرمایه‌گذاران موفق به جای سرمایه‌گذاری در یک زمینه، دو یا سه دسته از سرمایه‌ها را با هم مختلط و سپس پولی را که از طریق سرمایه به دست می‌آید، پرقدرت، پرشتاب و محافظت می‌کنند. در این کتاب، شما فرمول پدر پولدار برای کسب سود کلان را خواهید آموخت. پدر پولدار به پسرش یاد داد که مشاور قوی داشته باشیم و سپس قدرت این نیروهای مالی را ترکیب و تسریع کنیم. نیروهای مالی عبارتند از:

تجارت، املاک، اوراق بهادار، پول بانکدارتان، قوانین مالیاتی و قوانین شرکتی.

 به طور کلی کیوساکی در این کتاب به شما می‌گوید اگر کنترل پولتان را به دست بگیرد می‌توانید زندگی تان را نیز کنترل کنید.

 شنیدن کتاب چه کسی پول مرا برداشت؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید درباره سرمایه‌گذاری پرسود بیشتر بدانید کیوساکی در این کتاب به شما کمک می‌کند.

درباره رابرت کیوساکی

 رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکا و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی به دنیا آمد. او بعد از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، رفت و پس از فارغ‌التحصیلی ، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA درس خواند  و از ارتش خارج شد. کیوساکی وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

رابرت کیوساکی کم کم در حوزه‌های بزرگ و متنوعی سرمایه‌گذاری کرده و توانست به یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق تبدیل شود.

کیوساکی در دوران فعالیت مالی و تجاری خود، تجاربی را به دست آورد و از آنها برای ایجاد ساختار آموزش مهارت‌های کسب و کار خود استفاده کرد. محور آموزش‌های مالی کیوساکی، حول مفهومی به نام «آموزش مالی» شکل گرفته است. در این مفهوم افراد آموزش می‌بینند تا در حوزه‌های گوناگونی مانند کسب و کارها، بورس اوراق بهادار و ... سرمایه‌گذاری کنند به طوری که بتوانند در بلند مدت از وابستگی به کار کردن و دریافت دستمزد رها شوند. 

بر اساس آموزش‌های رابرت، تحصیلات دانشگاهی برای به دست آوردن شغل بهتر با دستمزدهای بیشتر راه موفقیت نیست. بلکه افراد باید به روش‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمدهای جنبی و تجارت شخصی فکر کنند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

کیوساکی در حال حاضر شرکت مشاوره اقتصادی و آموزش مهارت‌های کسب و کار به نام «پدر پولدار» دارد که برگرفته از نام مهمترین کتابش، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است.


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

آسمان آصفی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

نظرات قبلی کیوساکی ست و ادامه اونهاست. یه مطلب آزاردهنده در کتاب، تبلیغ دم به دقیقه ناشر صوتی کتابه. کل کتاب در حداکتر دو ساعت قابل ارائه ست نه ۴ ساعت و نیم.

زمان

۴ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان