دانلود کتاب صوتی پرورش رهبر درون با صدای اکبر صفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرورش رهبر درون اثر جان ماکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی پرورش رهبر درون

نویسنده:جان ماکسول
گوینده:اکبر صفایی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پرورش رهبر درون

کتاب صوتی پرورش رهبر درون نوشته‌ جان ماکسول و ترجمه‌ آتوسا قلعه است. این کتاب برای تمام کسانی نوشته شده است که هدایت و رهبری گروهی دیگر از افراد را به عهده گرفته‌اند و می‌خواهند در این کار موفق باشند و درست عمل کنند.

درباره کتاب پرورش رهبر درون

بسیاری از آدم‌ها ممکن است در طول زمان کار و فعالیت اجتماعی‌شان مسئولیت رهبری و هدایت گروهی از افراد را برعهده بگیرند. دقیقا در این زمان است که می‌فهمند تا چه اندازه نیاز به آموزش‌ها و نکاتی مهم در رابطه با هدایت یک گروه کوچک تا سازمانی بزرگ وجود دارد.

کتاب پرورش رهبر درون اصول کلیدی و بنیادی در رهبری را به شما آموزش می‌دهد. جان ماکسول با این رویکرد که رهبری را می‌توان آموخت و تنها یک ویژگی ذاتی نیست، حاصل تجربه‌‌ سال‌ها فعالیت خود در هدایت را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد. با خواندن این کتاب شما می‌توانید به تفاوت بین رهبری و مدیریت پی ببرید.

شنیدن کتاب پرورش رهبر درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به به هدایت اصولی کسب و کارشان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان ماکسول

جان سی. ماکسول متخصص مدیریت مشهور در سرتاسر جهان است. او همچنین سخنران، مربی و نویسنده شناخته شده‌ای است که بیش از ۱۹ میلیون کتاب فروخته است. دکتر ماکسول موسس EQUIP و شرکت John Maxwell است، موسساتی که هر کدام بیش از ۵ میلیون رهبر در سراسر جهان تربیت کرده‌اند. ماکسول هر سال برای ۵۰۰ شرکت ثروتمند دنیا، رهبران حکومتی بین‌المللی و سازمان‌های مختلفی مانند آکادمی نظامی آمریکا در نقطه غرب، لیگ ملی فوتبال و سازمان ملل متحد سخنرانی می‌کند. پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز، مجله وال استریت، بیزینس ویک (هفته کسب و کار) است و سه کتاب نوشته است که هر کدام از آنها بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته اند: پرورش رهبر درون، ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری و ۲۱ خصوصیت ضروری یک رهبر.

نظرات کاربران

خیلی کلی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

خیلی کلی بود

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان