دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز با صدای سامان قلیچ خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثر سامان قلیچ خانی

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

معرفی کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثری از آنتونی رابینز است که با صدای سامان قلیچ‌خانی می‌شنوید. این کتاب قرار است به شما روشی را بیاموزد که به وسیله آن، به موفقیت دست پیدا کنید و الگوهایی را استفاده کنید که شما را به سوی موفقیت می‌رانند. 

درباره کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

موفقیت نامحدود در ۲۰ روز کتابی جذاب است که راهی برای موفق شدن پیش پای شما قرار می‌دهد. اما آنچه مهم است و نباید فراموش کنید این است که رسیدن موفقیت به این معنی نیست که قرار است دیگر هرگز شکست نخورید، بلکه تعداد شکست‌هایتان بیشتر هم می‌شود. اما چرا اینگونه است؟ 

فراموش نکنیم که اگر فردی را می‌بینیم که موفق است، به این معنی نیست که او از یک فرمول خاص استفاده می‌کند. اتفاقا دقیقا برعکس است. او روشی را پیش می‌گیرد و وقتی متوجه شد این روش، پاسخگوی نیاز او نیست، به سراغ روش دیگری می‌رود. یک فرد موفق بارها و بارها روش‌های مختلفی را می‌آزماید و در این مسیر، مکررا شکست می‌خورد. اما در نهایت می‌تواند راه حلی اصلاح شده و بهتر را پیدا کند. 

این تمام چیزی است که قرار است در این کتاب یاد بگیرید. قرار است یاد بگیرید چگونه همیشه و همیشه در حرکت باشید. قرار است بیاموزید که از سکون خارج شوید و راه خروج را پیدا کنید. ممکن است گرفتار شغل، رابطه عاطفی یا هرچیزی باشید که به شما حس خوبی ندهد و برای شما قرار گرفتن در یک بن بست را تداعی کند. اطمینان داشته باشید که حرکت می‌کنید، چون شما توانایی تغییر دادن را دارید و شما لایق موفق شدن هستید. 

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آنتونی رابینز 

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران انگیزشی، مربی و بازیگر آمریکایی است که اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. 

آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر متولد شد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌ بود. اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دو ماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد. 

شهرت او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های «قدرت نامحدود» و کتاب «به سوی کامیابی» اشاره کرد. علاوه بر این او در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. 

بخشی از کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

می‌خواهم مراجعانم بدانند که می‌توانند بر هر ترسی غلبه کنند. حتی ترسی که به قدمت ظهور انسان در دل او ریشه دارد، یعنی ترس از آتش. شما نیز می‌توانید همین الان، بدون نیاز به سخنان و تشویق‌های من از میان آتش راه بروید. بله، این کار عملی است، حتی بدون راهنمایی من. اما بهتر است کارهایی به‌مراتب مفیدتر انجام دهید؛ مثلاً هر روز ساعت شش صبح، با نشاط و سرزنده و پر از شور و اشتیاق از خواب برخیزید. می‌توانید همین الان تبدیل به همان کسی شوید که در رویاهای‌تان می‌بینید. می‌توانید هر ماه درآمد سرشاری داشته باشید. می‌توانید فرزندان خود را بیش از هر کس دیگری تحت تأثیر قرار دهید.

براستی می‌توان به این موفقیت‌ها رسید؟ چرا کمتر کسی در این دنیا می‌تواند به چنین موفقیت‌هایی دست یابد؟ چنین اهدافی، با اینکه می‌توانند زندگی ما را دگرگون کنند، کمتر تحقق می‌یابند. نه به این سبب که براستی دست نیافتنی‌اند، بلکه به این دلیل که ما برای نیل به آنها تلاش نمی‌کنیم. اما چرا؟ به دلیل ترس. ترس ما را محصور می‌کند. نه، اشتباه نکنید؛ ترس بتنهایی اصلاً بد نیست. ترس واکنش طبیعی بدن برای آگاه کردن ما از وقوع احتمالی یک مشکل است. ترس به ما نهیب می‌زند که مواظب باش، حواست را جمع کن، خطری در کمین است. ترس درواقع وکیل مدافعی است که ما او را به زندانبان خود بدل ساخته‌ایم. اگر ترس خود را بزرگ جلوه ندهید بزودی دگرگونی را در خود حس خواهید کرد. می‌توانید بیش از پیش فعالیت کنید و موفقیت‌های بیشماری به چنگ آورید. در حقیقت ترس نیز مثل هر چیزی باید به اندازه و بجا باشد.

شاید در ابتدا محدود ساختن ترس‌های‌تان چندان ساده به نظر نرسد، اما این کار عملی است. این کار باید بتدریج و مداوم صورت گیرد، درست مثل ورزیده کردن ماهیچه‌های بدنتان. زمانی که می‌خواهید اندامی ورزیده و چابک داشته باشید شاید به خود بگویید: «هی، با ماهیچه‌هایی که من دارم، این کار غیر ممکن است!» اما اگر کار خود را با نرمش‌های ملایم شروع کنید و در روز تنها مدت کوتاهی به ورزش بپردازید، پس از سی روز می‌بینید ماهیچه‌هایی به‌مراتب قوی‌تر از قبل دارید و پس از مدتی، آنچه به نظرتان غیر ممکن می‌رسید، به حقیقت می‌پیوندد.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

fatemeh mollinezhad
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

همه ی کتاب ها خوب هستند یعنی بعضی ها بهتون پیشنهاد میکنم که این کتاب رو بخونین

زمان

۱۷ ساعت

حجم

۱ گیگابایت, ۳۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت

حجم

۱ گیگابایت, ۳۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۱,۰۰۰
تومان