دانلود کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت

نویسنده:جان گوردون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت

کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت اثر جان گوردون با شما از قوانین و تمرین‌های اثبات‌شده‌ای می‌گوید که باعث فوق العاده شدن تیم‌های بزرگ می‌شوند.

این اثر کتابی در مورد تیم‌ها است که به ‌‌آنها کمک می‌کند مثبت‌تر، متحد‌تر و پیوسته‌تر باشند.

 درباره کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت

جان گوردون که کتاب‌های پرفروش اتوبوس انرژی و قدرت رهبری مثبت را نوشته در این کتاب قوانین و تمرین‌های اثبات شده‌ای را معرفی می‌کند که تیم‌های بزرگ را شکل می دهند و ابزارهای کارآمدی برای کمک به تیم‌ها در غلبه بر افکار منفی و جا افتادن فرهنگ‌‌، ارتباط، پیوستگی‌‌، تعهد و عملکرد ایجاد هستند.

جان گوردون، فقط در مورد راز و رمزهای تیم‌های بزرگ پژوهش نمی‌کند، او شخصا با تعدادی از موفق‌ترین تیم‌های دنیا کار کرده است و درک عمیقی از شیوه و علل برتری آنها دارد. در کتاب قدرت یک تیم مثبت، گوردون از تجربه‌های تیم‌سازی خاص و گفتگوهایش با بعضی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ استفاده کرده تا چارچوبی منسجم ترسیم کند. چارچوبی که با تمرین‌های اثبات‌شده‌ای برای قوی‌سازی تیم‌ها در کار گروهی موثر‌تر و رسیدن به نتایج عالی، پر شده است.

او با استفاده از مثال‌هایی مثل تیم نویسندگیِ برنامه‌ پرطرفدار میلیارد، تیم فوتبال کِلمسون قهرمان ملی، لس‌آنجلس دادگِرز مدعی چند دوره مسابقات جهانی، میامی هیت و بهترین تیم والیبال ساحلی دنیا تا نیروهای ارتش، گروه‌های موسیقی در حال حرکت، خطوط هوایی سوس وِست، تیم تنیس یو.اِس.سی و یو.وی.اِ‌‌ی، توئیتر، اَپِل و شرکت فورد‌‌، استراتژی‌های نوینی برای تبدیل شدن گروهی از افراد به یک تیم یکپارچه، مثبت و قدرتمند را به اشتراک می‌گذارد.

گوردون در کتابش نه‌تنها جدیدترین پژوهش‌ها بلکه داستان‌های جالب و استراتژی‌های حفظ خوش‌بینی در زمان مشکلات را تشریح کرده است، و بهترین تمرین‌هایش برای تغییر افکار منفی، اعتمادسازی (از طریق تمرین‌های تیم‌سازی محبوبش) و روش‌های عملیِ داشتن مکالمات سخت را به اشتراک گذاشته است. همه‌ی این‌ها طراحی شده‌اند تا یک تیم را مثبت‌تر، منسجم‌تر، قوی‌تر و بهتر کنند.

علاوه بر این کتاب قدرت یک تیم مثبت، یک برنامه‌ کاری برای رفع مشکلات متداولی است که منجر به شکست تیم‌ها می‌شوند؛ مانند شکایت کردن، خودخواهی، ناهماهنگی‌‌، نارضایتی‌‌، پاسخگو نبودن و غیره ایجاد می‌کند و راه‌حل‌هایی نیز برای بهبود خلاقیت، سرسختی، نوآوری و رشد تیم ارائه می‌دهد.

کتاب جان گوردون را باید به صورت دسته‌جمعی بخوانید ی بشنوید. این کتاب به گونه‌ای نوشته شده که اگر شما و تیمتان آن را همزمان استفاده کنید، نه تنها مشکلاتی که با ‌‌آنها روبه‌رو می‌شوید را خواهید شناخت، بلکه کاملا متوجه می‌شوید برای اینکه یک قدرتمند و عالی داشته باشید، باید چه کارهایی انجام دهید. 

 شنیدن کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران و سرگروه‌های تیم‌ها و تک تک اعضای یک تیم کاری می‌توانند از تمرین‌های این کتاب بهره‌مند شوند.

 بخشی از کتاب صوتی قدرت یک تیم مثبت

وقتی ما، قبل از من باشد، شما به شخص و تیمی تبدیل می‌شوید که باید باشید.

برای هر برندهٔ جایزهٔ آکادمی، تیمی از نویسندگان، مجموعه‌ای از طراحان، تکنسین‌های صدا و گروه تولیدی وجود دارد که اهدای این جایزه را ممکن می‌سازد. برای هر بازیکنِ حملهٔ برندهٔ جام سوپربال، یک مرکز، یک خط دفاع، دریافت‌کننده‌ها، یک هماهنگ‌کنندهٔ دفاع، آموزگارها و مربیان و یک تیم حمایت‌کننده وجود دارد که او را به سمت قهرمانی هدایت می‌کنند. برای هر اتومبیل جدید، یک تیم از طراحان، عرضه‌کننده‌ها، مهندسین و آزمایشگران کیفی وجود دارد که استفاده از آن را برای رانندگان ممکن می‌سازد.

در بیشتر مواقع، ما در مورد فوق‌ستاره، برندهٔ جایزه، رهبر تیم، مدیر مشهور و مربی قهرمان می‌شنویم اما چیزی در مورد تیم و گروه از خودگذشته‌ای که ساعت‌های زیادی کار کردند و زحمت کشیدند، اشک ریختند و عمرشان را در تیم گذراندند نمی‌شنویم. ما ستاره را روی صحنه می‌بینیم، اما افرادی که با ازخودگذشتگی به تیم متعهد شدند و اجازه دادند آن ستاره بدرخشد را نمی‌بینیم. اما چون ما در مورد تیم نمی‌شنویم به این معنا نیست که آنها بی‌ارزش‌اند و اهمیت ندارند. در واقع این از خودگذشتگی، فداکاری و تعهد آنها به تیم است که باعث برتری تیم می‌شود.

هر تیمِ بزرگ، افرادی دارد که خودشان را به تیم متعهد می‌کنند. این تعهدِ تک تکِ افراد به تیم است که منجر به بزرگی جمعی می‌شود. حقیقت این است اگر می‌خواهید یک تیم عالی باشید، شما و اعضای تیمتان باید به تیم متعهد باشید.

نوت خود را اجرا کنید

گروه‌های موسیقیِ در حین حرکت و گروه طبل‌زن‌ها، مثال‌های خوبی از تعهد موردنیاز برای یک تیمِ خوب بودن، هستند. شان گالانت (Shaun Gallant) مدیر برنامه‌های وَن گارد موزیکال و هنرهای نمایشی و شش بار قهرمان جهانی سانتا کلارا وانگارد درام و گروه شیپورزنان به من در مورد اهمیت نقش هر عضوِ گروه در رقابت در بالاترین سطح گفت. هر فرد نه تنها باید موسیقی اجرا کند، بلکه خیلی سریع (۲۰۰ قدم در دقیقه) در راستای مشخص راه می‌رود و گاهی حتی می‌رقصد.

برای آنکه گروه‌های موسیقیِ در حال حرکت در بالاترین سطح اجرا کنند، هر نفر از گروه باید در موسیقی و حرکت خودش عالی باشد و اعتماد کند که نفرات دیگر هم نقششان را خوب انجام می‌دهند تا حرکت و موسیقی هماهنگ باشند. آنها باید خودشان را به موسیقی و یکدیگر متعهد کنند. کریس پارکس (Chris Parks) مدیر گروه‌های ورزشی در دانشگاه بروک اِستونی اضافه کرد، وقتی تعهد و اعتماد در تمام اعضای گروه وجود داشته باشد، گروه نیز موسیقی اجرا می‌کند، انرژی می‌دهد و الهام می‌بخشد.

تعجبی ندارد که ما موسیقی را دوست داریم. هرچه نباشد، ما در کائنات زندگی می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان