دانلود و خرید کتاب قدرت یک تیم مثبت جان گوردون ترجمه سهیلا مختاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت یک تیم مثبت اثر جان گوردون

کتاب قدرت یک تیم مثبت

نویسنده:جان گوردون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت یک تیم مثبت

کتاب قدرت یک تیم مثبت نوشته جان گوردون است که با ترجمه سهیلا مختاری منتشر شده است. این کتاب به قوانین و تمرین‌های اثبات‌شده‌ای که باعث عالی شدن تیم‌های بزرگ می‌شوند می‌پردازد.

درباره کتاب قدرت یک تیم مثبت

نویسنده‌ی کتب پرفروش در سراسر دنیا، کتاب اتوبوس انرژی و قدرت رهبری مثبت، قوانین و تمرین‌های اثبات شده‌ای را به اشتراک می‌گذارد که تیم‌های بزرگ را می‌سازند و ابزارهای قدرتمندی برای کمک به تیم‌ها در غلبه بر افکار منفی و تسهیل فرهنگ‌‌، ارتباط، پیوستگی‌‌، تعهد و عملکرد ایجاد می‌کند.

جان گُوردُون، تنها در مورد رموز تیم‌های بزرگ تحقیق نمی‌کند، او به شخصه با بعضی از موفق‌ترین تیم‌های دنیا کار کرده است و فهم عمیقی از نحوه و علت برتری آنها دارد. در کتاب قدرت یک تیم مثبت، جان از تجارب تیم‌سازیِ خاص و مکالماتش با برخی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ استفاده کرده تا چارچوبی ضروری ترسیم کند که با تمرین‌های اثبات‌شده‌ای برای قدرتمندسازی تیم‌ها در کار گروهی موثر‌تر و بدست آوردن نتایج عالی، پر شده است.

جان با استفاده از مثال‌هایی همچون تیم نویسندگیِ برنامه‌ی پرطرفدار میلیارد، تیم فوتبال کِلمسون قهرمان ملی، لس‌آنجلس دادگِرز مدعی چند دوره مسابقات جهانی، میامی هیت و بهترین تیم والیبال ساحلی دنیا تا نیروهای ارتش، گروه‌های موسیقی در حال حرکت، خطوط هوایی سوس وِست، تیم تنیس یو.اِس.سی و یو.وی.اِ‌‌ی، توئیتر، اَپِل و شرکت فورد‌‌، استراتژی‌های نوینی برای تبدیل شدن گروهی از افراد به یک تیم یکپارچه، مثبت و قدرتمند را به اشتراک می‌گذارد.

جان در این کتاب نه تنها تازه‌ترین تحقیقات، داستان‌های جالب و استراتژی‌های حفظ خوش‌بینی در زمان مشکلات را بیان کرده است، بلکه بهترین تمرین‌هایش برای تغییر افکار منفی، اعتمادسازی (از طریق تمرین‌های تیم‌سازی محبوبش) و روش‌های عملیِ داشتن مکالمات سخت را به اشتراک می‌گذارد، همه‌ی اینها طراحی شده‌اند تا یک تیم را مثبت‌تر، منسجم‌تر، قوی‌تر و بهتر کنند.

همچنین کتاب قدرت یک تیم مثبت، یک برنامه‌ی کاری برای رفع مشکلات رایجی که منجر به شکست تیم‌ها می‌شوند؛ از جمله شکایت کردن، خودخواهی، ناهماهنگی‌‌، نارضایتی‌‌، پاسخگو نبودن و غیره ایجاد می‌کند و راه‌حل‌هایی نیز برای بهبود خلاقیت، سرسختی، نوآوری و رشد تیم ارائه می‌دهد.

این کتاب باید به صورت دسته‌جمعی خوانده شود. این کتاب طوری نوشته شده است که اگر شما و تیمتان آن را با هم بخوانید، نه تنها موانعی که با ‌‌آنها روبه‌رو می‌شوید را خواهید شناخت، بلکه می‌فهمید برای اینکه به یک تیم عالی تبدیل شوید، باید چه کار کنید. اگر آن را با هم بخوانید، با هم مثبت بمانید و با هم وارد عمل شوید، با هم به چیزی خارق‌العاده دست پیدا خواهید کرد.

خواندن کتاب قدرت یک تیم مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند کسب و کار موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قدرت یک تیم مثبت

تیم‌های مثبت تصادفی به وجود نمی‌آیند. آنها زمانی به وجود می‌آیند که اعضای تیم زمان و انرژی‌شان را برای ایجاد یک فرهنگ مثبت سرمایه‌گذاری می‌کنند، با خوش‌بینی و باور با هم کار می‌کنند و بر افکار منفی غلبه می‌کنند که در اکثر موارد، تیم‌ها و سازمان‌ها را قربانی می‌کند. تیم‌های مثبت در نبرد شرکت می‌کنند، بر افکار منفی غلبه می‌کنند، با مخالفت‌ها روبه‌رو می‌شوند و پیش به سوی جلو می‌روند. آنها ارتباط برقرار می‌کنند، پیوسته می‌شوند، متعهد می‌شوند و یکدیگر را تشویق می‌کنند. آنها روابط و اعتمادی را می‌سازند که قوی‌ترشان می‌کند.

تیم‌های مثبت به ماموریت و یکدیگر متعهداند. آنها به جای خدمت به خودشان، به یکدیگر خدمت می‌کنند. آنها بیشتر به تلاش، کار و هم‌تیمی‌ها اهمیت می‌دهند تا به تمام حواس‌پرتی‌هایی که سعی در جلب توجه‌شان دارند. افراد در تیم‌های مثبت خیلی بهم اعتماد دارند، خیلی بهم علاقه دارند، و میل زیادی به انجام کاری فوق‌العاده با یکدیگر دارند. آنها به دنبال برتری هستند و همیشه برای بهتر شدن و بهتر کردن تیمشان تلاش می‌کنند. آنها منیتشان را برای خدمت به تیمشان کنار می‌گذراند و یک بزرگی جمعی غیرمعمول در فرایند پیدا می‌کنند. از آنجایی که آنها بیشتر اهمیت می‌دهند، کارهای بیشتری هم انجام می‌دهند، بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیشتر متعهد می‌شوند و کارهای بیشتری را به انجام می‌رسانند

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱۱۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان