دانلود کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش با صدای سارا فیض + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش اثر سارا فیض

دانلود و خرید کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش

نویسنده:گیل ایوانز
گوینده:سارا فیض
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش

کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش اثری از گیل ایوانز است که با ترجمه ویدا اسلامیه و صدای سارا فیض می‌شنوید. این کتاب اثری است برای تمام زنانی که دوست دارند مقتدرانه و موفق باشند و در محیط شغلی خود، پیشرفت‌های پی‌درپی داشته باشند.

درباره کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، دنیایی است که بر اساس قواعد و قوانین مردانه اداره می‌شود و همیشه در سرکوب زنان نقش داشته است. اما زنان بسیاری نیز وجود دارند که برای احقاق حقوق از دست رفته خود، تلاش کردند و موفق شدند تا برابری حقوق زنان و مردان را تا حدی جا بیندازند. زنان بسیاری به عنوان نیروی کار فعالیت می‌کنند، با این‌حال تعداد شرکت‌های بزرگی که در آن، زنان در جایگاه‌ مدیر و مدیرعامل مشغول به فعالیت باشند، کم است. 

آیا فکر می‌کنید برای اینکه بتوانید جایگاه خود را به دست بیاورید لازم است بر طبق قوانین مردان کار کنید؟ 

گیل ایوانز در کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش، به شما نشان می‌دهد که بر خلاف آن چیزی که ممکن است تصور عموم باشد، لازم نیست تا زنان با قوانین مردانه بازی و کار کنند. اتفاقا او در پی این است که به زنان اصولی را نشان دهد که بر طبق آن عمل کنند و موفقیت را از آن خود کنند. 

گیل ایوانز در طول زندگی خود، بارها با زنان زیادی برخورد داشته است که در زمینه کاری خود، احساس شکست یا درماندگی کردند. او دلیل این امر را به طور ساده اینطور بیان می‌کند: این قوانین را مردان وضع کرده‌اند و از این رو با آن آشنایند. اما زنان هم اگر بدانند که چه زمانی باید مسئولیت بپذیرند، چه زمانی باید درخواستشان را مطرح کنند و یا در مصاحبه‌های شغلی مختلف چه بگویند، می‌توانند وضعیت شغلی را به وضعیتی باثبات برسانند و با احساس شکست و درماندگی خداحافظی کنند. 

پرسش‌هایی مانند «چگونه می‌توان در عرصه‌های شغلی امتیاز کسب کرد؟»، «چه هنگامی باید خطر کرد؟»، «چه موقع باید کار را رها کرد؟» و چیزهایی شبیه این، از جمله مواردی است که در این کتاب مطرح می‌شوند و اتفاقا دانستن پاسخ آن است که می‌تواند حفظ موقعیت شغلی و همچنین پیشرفت مداوم را تضمین کند.  

کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام بانوانی که به کار و پیشرفت خود در مسیر شغلی اهمیت می‌دهند، می‌توانند از محتوای عالی کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش

مسئله: وقتی در مرکز توجه قرار می‌گیرید معذب می‌شوید. از نظر شما نحوه‌ی کار شما گویاست.

راه‌حل: اطمینان حاصل کنید که همه به کاری که انجام می‌دهید توجه دارند. خودتان را به همه معرفی کنید.

بگذارید همه بدانند که چه قدر باهوشید، به توانایی‌های خود آگاهید و در کار خود می‌درخشید.

باید یاد بگیرید که مدیر تبلیغات خود باشید و باید این کار را طوری انجام بدهید که هم آرامش خودتان تأمین شود هم با فرهنگ حاکم برمحل کارتان سازگار باشد؛ بنابراین باید یاد بگیرید توانایی‌های خود را طوری به نمایش بگذارید که مایه‌ی دردسر خود و همکارانتان نشوید. بیش‌تر ما می‌توانیم از طریق روابطی که داریم این کار را انجام دهیم. به جای این که در جلسه‌ای برخیزید و از خودتان تعریف کنید راه دیگری برای شناساندن توانایی‌هایتان پیدا کنید.

نظرات کاربران

لیلا فراهانی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

بد نبود مخصوصا برای گوش دادن...

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان