دانلود کتاب صوتی حکمت شادان با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حکمت شادان اثر فردریش نیچه

دانلود و خرید کتاب صوتی حکمت شادان

معرفی کتاب صوتی حکمت شادان

کتاب صوتی حکمت شادان یا دانش شادی‌بخش از آثار فیلسوف بزرگ آلمانی، فردریش نیچه است. فیلسوفی عصیانگر که اخلاق سنتی و باورهای مسیحی را به چالش هایی بنیادی کشید. نیچه به واقعیت زندگی، آفرینش گری، تندرسستی و وجود انسان باوری عمیق داشت و بسیاری او را اتولین فیلسوف اگزیستانسیالیست برشمرده‌اند.

فلسفه نیچه الهام‌بخش متفکران زیادی در همه حوزه‌های دانش و هنر بوده است.

درباره کتاب صوتی حکمت شادان

کتاب صوتی حکمت شادان از خصوصی‌ترین نوشته‌های فردریش نیچه است چون آن را پس از بهبودی‌اش از بیماری نوشته و به دختری به اسم سالومه تقدیم کرده است. دختری که با حضورش در زندگی او باعث خوب شدن حال او شد و شور و نشاطی غریب به او بخشید. نیچه نام این کتاب را با توجه به زندگی شاعران و رامشگران جنوب فرانسه انتخاب کرده است که براساس عشق و شادی و جوانمردی زندگی می‌کردند.

این کتاب که در سال ۱۸۸۲ و پیش از چهل سالگی نیچه منتشر شد دربر دارنده مهم ترین نظرات نیچه درباره هنر، اخلاقیات، دانش، حقیقت، هوشیاری ذهنی و خاستگاه تعقل است. او در حکمت شادان، برای بسیاری از نظریه‌هایی که در کتاب «چنین گفت زرتشت» خود تشریح نموده، مقدمه‌ای آورده و بعضی از مقولات و مفاهیم بنیادی تفکراتش را اولین بار در حکمت شادان مطرح کرده است.

فریدریش نیچه در کتاب صوتی حکمت شادان از نشاطی دفاع می‎‌کند که از علم، دانش و معرفت فرد ناشی می‌شود. از سوی دیگر، دانشی که مانند شعر و موسیقی سرمستی و شادی آورد هم نزد نیچه از جایگاهی خاص و والا برخوردار است؛ جایگاهی برتر از شناخت عقلی و استدلالی. نیچه در حکمت شادان طرفداری دانشمندی را می‌کند که همان‌طور که به دنبال علم و خرد است، هنر و ذوق و طرب را هم طلب می‌کند و ارج می‌گذارد.

به نظر بسیاری ازمتخصصان، حکمت شادان، نقطه‌ عطفی در تحول اندیشه‌ نیچه و مرکز ثقل آثار او است.

شنیدن کتاب صوتی حکمت شادان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به آثار نیچه مخاطبان اصلی کتاب صوتی حکمت شادان هستند.

درباره فردریش نیچه

فردریش ویلهِلم نیچه در پانزدهم اکتبر سال ۱۸۴۴ به دنیا آمد. او فیلسوف، شاعر، آهنگساز منتقد فرهنگی، جامعه شناس و فیلولوژیست بزرگ آلمانی و استاد زبان‌های لاتین و یونانی بود.

نیچه بر فلسفه غرب و تاریخ اندیشه مدرن تاثیر زیادی گذاشت و بسیاری از متفکران از اندیشه او متاثر شدند. او در سال ۱۸۶۹ در سن بیست و چهار سالگی به استادی فیلولوژی کلاسیک در دانشگاه بازل دست یافت و در تاریخ استادی این دانشگاه جوانترین فرد به‌شمار می‌رود. مدتی بعد به دلیل بیماری‌هایی که داشت از این منصب استادی دانشگاه کناره‌گیری کرد و به کامل کردن آثارش پرداخت. نیچه بیماری خود را نعمتی از جانب خدا می‌دانست که باعث شده بود او بتواند اندیشه‌های نویی را در سر بپروراند.

نیچه یکی از محبوبترین متفکران در ایراننیز به شمار می‌رود و آثارش بارها ترجمه و منتشر شده‌اند. کتاب صوتی چنین گفت زرتشت او در دهه‌های گذشته یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین آثار فلسفی او در کشور بوده است.

فردریش نیچه بعد از تحمل رنج بیماری‌های مختلف، جنون و فروپاشی ذهنی در سال ۱۹۰۰ بدرود حیات گفت.

معرفی نویسنده
عکس فردریش نیچه
فردریش نیچه
آلمانی | تولد ۱۸۴۴ - درگذشت ۱۹۰۰

فردریش نیچه فیلسوف بزرگ قرن نوزدهم میلادی و خالق آثاری مانند فراسوی نیک و بد است که اثری ویژه در تکوین اندیشه و روشنفکری روزگار نو در غرب گذاشت. او که ابتدا به لغت‌شناسی تمایل نشان داد، خیلی زود و در آغاز جوانی کرسی استادی دانشگاه بازل را در این رشته به خود اختصاص داد. او در همان سنین جوانی به فلسفه اشتغال یافت و آثار سترگ فلسفی خویش را برای اندیشه‌ی تشنه‌ی بشر در روزگار پسامدرنیته به ارمغان آورد. همچون شکوفایی‌اش، زوال عقل و خاموشی او نیز خیلی زود و در سن ۴۵ سالگی آغاز شد.

نظرات کاربران

me
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

چه قدرر کارتون مسخره هست که کتابها رو چند روز توی بی نهایت میگذارید و بعد بر می دارید. توی یک ماه اخیر این کتاب سومین کتابیه که باید از کتابخانه م حذف بشه

arastou1981@
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

یکی از متفاوت ترین آثار نیچه. در زمان نرد عشق باختن با لویی سالومه

Mahdi
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

وقتی کتب او را گوش کنید به راز زندگی پی می برید

f a
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

آخه این چه طرح جلدیه... برای جلد ⁦🤦🏻‍♀️⁩

عرفان سرحدی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

فوق العاده زیبا

محمدرضا
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

به معنای واقعی حکمتش شادان هست، حتما گوش بدید.

محمد تاجیک
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

نویسنده درجه یک گوینده درجه یک کتابی درجه یک فلسفه ای درجه یک (مخصوصا برای امروز ما) دیگر چه میخواهد آدمی؟؟؟!!!

mahmoud.poursamani
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

آدم به درون خودش می‌بره و به اینکه تا الان آیا درست فکر میکردم و تعریف خودت در مورد هر چیزی نسبت به قبل تغییر میکنه و بنظر من بهتر میشه

کاربر ۱۵۷۵۰۴۳
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

عالی بود

maryam mafakheri
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

ممنون که کتب صوتی را در کتابخانه بینهایت قرار دادید و سپاس از همه گویندگان فرهیخته

زمان

۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان