دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

معرفی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

رابین شارما در کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت روند رشد یک وکیل ثرونمند را روایت می‌کند. این وکیل درجه یک با داشتن رفاه مالی نسبتا بالا و یک اتومبیل فراری قرمز رنگ از زندگی خود رضایت کافی ندارد و خوشحال نیست. نویسنده قصد دارد تا با روایت داستان این وکیل، افراد را با ابعاد برتر وجودشان آشنا کرده و اصول مهم موفقیت را به آنها یاد دهد. اصولی که با داشتن آنها و یا حتی تلاش برای رسیدن به آن، زندگی کیفیتی بهتر پیدا می‌کند. این کتاب صوتی را با ترجمه آقای عبدالحسین صبوری و باران رضایی در نشر صوتی ماه‌آوا با گویندگی محمد رضا‌علی بشنوید.

درباره کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت پیامی ارزشمند برای خوانندگانش دارد که باعث خشنودی فردی در این روزگار شلوغ است. کتاب‌های رابین شارما سرشار از خیرخواهی و بازگشت به انسانیت است. این کتاب داستانی است الهام‌بخش که راهی آسان و در عین حال عمیق برای زندگی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. این کتاب به هفتاد زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از سه میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. نقابی که شخصیت اصلی داستان بر خلاء درونی خویش نهاده است و بر اثر اتفاقی زندگیش را تغییر می‌دهد و نقاب کنار می‌رود بیانگر نقاب تمام افراد جامعه است بر درون خود که این اندازه به فرعیات و زندگی روزانه توجه می‌کنند که درک زندگی درونی را فراموش کرده‌اند. این کتاب پیامی به شدت ساده اما قدرتمند و سرشار از امید را برای خوانندگان همراه دارد.

خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

در کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت جولین منتل وکیل بسیار موفقی است. این شخص ثروتمند در عمارت بزرگی زندگی می‌کند و یک فراری قرمزرنگ دارد. یک روز در یک جلسه دادرسی دچار حمله قلبی شده و این آغاز بیماری باعث تغییر نگرش او می‌شود و تصمیم رفتن به هیمالیا را در وی برمی‌انگیزد. سفری که باعث می‌شود منتل فراری خوش‌رنگش را بفروشد و مقدمات سفر را فراهم کند. در این سفر جولیان با راهبان و حکیمان مکتب سیوانا آشنا شده و از آن‌ها درس زندگی می‌آموزد. هفت فضیلت اصلی که راهبان به او می‌آموزند به منتل کمک می‌کند تا راه خویش را در زندگی بیاید. توجه به افکار مثبت و مقابله با افکار منفی، نظم شخصی و اهمیت دادن به آن و زمان و دیگران، شناسایی توانمندی‌های خود و به‌کارگیری فضائل اخلاقی و عملکردن به آن در زندگی روزمره، قدرشناسی از کسانی که به نوعی به ما خدمت کرده‌اند، لذت بردن از زمان حال و یافتن یک معنا برای زندگی پیش رو، از فضیلت‌های اخلاقی مهم در این کتاب است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت براساس تجربه‌های شخصی نویسنده، رابین شارما، نوشته شده است و راهکارهای عملی و جالبی برای داشتن یک زندگی بهتر و آرام‌تر ارائه می‌دهد. آرامشی که در این زمانه پرهرج و مرج وجودش بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. اگر در زندگی خود لذت کافی را نمی‌برید و به دنبال یافتن راهی برای لذت عمیق از زندگی و رسیدن به آرامش هستید این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رابین شارما، خود وکیل بود اما در این شغل احساس رضایت خاطر نداشت بنابراین از وکالت کناره گرفت و به نویسندگی روی آورد.

چرا باید کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت را بشنویم؟

این کتاب جزء دسته کتاب‌های خودیاری محسوب می‌شود. نویسنده کتاب در ۲۵ سالگی شغل وکالت که در آن رفاه مالی داشت رها کرده و درصدد نوشتن کتابی برآمده است که در آن رضایت خاطر و حال خوب خویش همچنین خوانندگانش را در آن بیابد. نویسنده معتقد است روزهای در حال گذر هر کدام یک زندگی در مقیاس کوچک هستند که منجر به نتایج انقلابی می‌شوند. رابین شارما معتقد است برای رسیدن به تعالی و خواسته درونی خود باید ابتدا آن را شناخته و سپس برای رسیدن به آن گام بردارید و تمام تلاش خود را صرف رسیدن به آن کنید. کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت اثر الهام‌بخش بسیاری از مردم جهان بوده است و باعث معنادار شدن زندگی‌های زیادی شده است.

درباره رابین شارما

رابین اس شارما از پدر و مادر هندی در کانادا متولد شد. وی که درس وکالت خواننده و تا ۲۵ سالگی در این حوزه مشغول فعالیت بوده است از زندگی رضایت کافی نداشته و با نوشتن اولین کتاب خود وکالت را رها کرد. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت دومین کتاب وی است که در سال ۱۹۹۹ چاپ شد. رابین شارما خود بیان می‌دارد که در شهری کوچک و با امکانات اندک بزرگ شده است. وقتی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت را چاپ کرد و سمیناری تشکیل داد تنها ۲۳ نفر از اعضای خانواده‌اش حضور داشتند. اما با گذر زمان بود که این کتاب به شهرت رسید. رابین شارما معتقد است هرچقدر بیشتر با ترس‌های خود روبرو شوید بیشتر قدرت خود را از ترس‌های خود پس می‌گیرید. از دیگر کتاب‌های شارما می‌توان به وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند، قدیس، باشگاه پنج صبحی‌ها و مدیر عامل باشگاه اشاره کرد. رابین شارما به عنوان یکی از ۳۰ رهبر حرفه‌ای برتر جهان در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است و همچنان به فعالیت در این حوزه مشغول است.

نظرات افراد مشهور درباره این کتاب

پائولو کوئیلو درباره کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته است یک داستان دلربا و آموزنده که به همان اندازه لذت‌بخش است.

همچنین کن ویگوتسکی بیان می‌دارد که این کتاب یک کتاب باشکوه است. اگر آموزه‌های آن را برای موفقیت فردی و معنوی پیگیری کنید، زندگی شما تغییر خواهد کرد.

جوی تای اینگونه نوشته است که کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت یک گنجینه است. یک فرمول ظریف و قوی برای موفقیت و سعادت واقعی. رابین اس شارما دانش سالهای متمادی را گردآوری کرده و آن را به زمانه آشفته این روزها پیوند داده است؛ توانایی زمین گذاشتن کتاب را نداشتم.

چه کسانی کتاب راهبی که فررای‌اش را فروخت را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت در ایران با بیش از ۱۵ ترجمه متفاوت موجود است که می‌توان به ترجمه‌های خانم فرنوش کرمی در نشر جیحون، عفت عالی مرام خرم آباد در نشر طاهریان، ترجمه خانم فاطمه فراهانی، پوریا پور احمد با همکاری نشر الینا، محسن صبوری در نشر یوشیتا، زهرا افشاری، حمید شاکر طاهر، حسین صداقت و دیگران اشاره کرد. بهترین ترجمه‌های موجود ترجمه خانم فرنوش کرمی، عبدالحسین صبوری و پوریا پور احمد است.

در بخشی از کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فرخت می‌شنویم

همچنان که جولیان ماجرای فروختن تمام دارایی‌های مادی و رفتنش به هند را تعریف می‌کرد، آشکارا هیجانش بیشتر می‌شد. هند سرزمینی بود که فرهنگ کهن و آداب و رسوم مرموزش همیشه او را افسون کرده بود. جولیان از یک دهکده به دهکده‌ای دیگر سفر می‌کرد؛ گاه پیاده و گاه با قطار. او در این سفرها آداب و رسوم جدیدی یاد می‌گرفت، چشم‌اندازهای بی‌انتها را تماشا می‌کرد و رفته‌رفته عاشق مردم هند می‌شد که گرمی و مهربانی می‌افشاندند و دیدگاهی تازه از معنای واقعی زندگی ارایه می‌دادند... حتی کسانی را که در خانه‌ها و چه در قلب‌های‌شان کمتر پذیرای این مهمان خسته از غرب بودند نیز دوست داشت. همچنان که در این فضای افسون‌کننده روزها به هفته‌ها تبدیل می‌شدند، جولیان کم‌کم احساس کرد که دوباره سرزنده و کامل شده است، شاید برای نخستین بار پس از کودکی‌اش، بارقه‌های کنجکاوی و خلاقیت ذاتی‌اش بازگشت، شور و اشتیاقش جان گرفت و سرشاز از انرژی زندگی شد. احساس کرد شاد و آرام است و دوباره خنده بر لبانش آمد.

جولیان قدر تک‌تک لحظاتش را در آن سرزمین بیگانه دانسته بود و به من گفت که سفرش به هند چیزی فراتر از یک تعطیلات ساده برای تسکین ذهنی خسته از کار بوده است. او سفرش به آن سرزمین دوردست را «اودیسه‌ای فردی در درون خویشتن» توصیف کرد. او به‌طور محرمانه به من گفت که قصد داشته قبل از اینکه زیاد دیر بشود دریابد که به‌راستی کیست و زندگی‌اش چگونه بوده است. برای رسیدن به این هدف، اولویتش این بود که از طریق یک زندگی ارزشمند، رضایت‌بخش و روشن‌بینانه با چشمه‌ی عظیم و خرد باستانی آن فرهنگ ارتباط برقرار کند.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

atefeh.esf
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

حتما پیشنها میکنم.یکی از زیباترین کتابهایی بود که تا به حال شنیدم. این کتاب برگرفته از مطالبی است که مدرسان قدر از آن تولید محتوا و استفاده کرده و درآمد کسب کرده اند. بسیار کتاب خوب و روان و جذابی است. قسمتی از

- بیشتر
MelbyMelika
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

من این کتاب و به پیشنهاد پیج اینستاگرام مجله‌۵صبح گوش کردم، کتاب خیلی گیرا و خوبیه! اسمش جذابیت خاصی برام داشت و کنجکاوم کرد، کتاب هم بصورت یک داستانه و این به جذابیت و کشش کتاب اضافه میکنه و دلتون

- بیشتر
Mercedeh M
۱۴۰۰/۰۹/۲۹

هنوز کامل گوش ندادم ولی طبیعی و درستش این بود که جولیان با اون اضافه وزن قلب مشکل دار و بدن فرسوده اونم تنها و بدون راهنما همون اوایل سفر به هیمالیا تو مسیر کوه فوت میکرد. نه اینکه .....

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان