دانلود کتاب صوتی انگیزش خلاق با صدای طاهره خضرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انگیزش خلاق اثر دکتر رام ال پرساد

دانلود و خرید کتاب صوتی انگیزش خلاق

معرفی کتاب صوتی انگیزش خلاق

انگیزش خلاق کتابی از رام ال پرساد است که در نشر الکترونیک موج کتاب و با صدای طاهره خضرایی منتشر شده است.

این کتاب به موضوع انگیزش خلاق می‌پردازد و جنبه‌های گوناگون ان را شرح می‌دهد.

 درباره کتاب صوتی انگیزش خلاق

پراساد در این کتاب از انگیزش به عنوان امری مهم در بهینه انجام دادن کارها و رسیدن به اهداف سخن می‌گوید. هر انسانی بر مبنای درک خود از جهان، فکر و اندیشه بخصوصی دارد که در تحرک یا بی تحرکی، ایجاد انگیزه یا بی‌انگیزگی او تأثیرگذار است.  افرادی که محدوده ذهنی تعریف‌شده‌ای دارند نمی‌توانند از انگیزش خلاق بهره ببرند به همین دلیل تقویت افکار مثبت انسان‌ها برای پیگیری اهداف درست و منطقی، ضرورت دارد. این موضوع وقتی در ابعاد سازمانی مطرح باشد بسیار مهم‌تر می شود. چون مدیران و سرپرستان تمایل دارند افراد باانگیزه و خلاق راب رای خود حفظ کنند. در این کتاب با انگیزش خلاق و روش های ایجاد انگیزه در بی تحرکی آشنا خواهید شد.

 شنیدن کتاب انگیزش خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب هستند.

درباره رام ال پرساد

دکتر رام لاخان پراساد کارنامه‌ای درخشان به عنوان مدیر منابع انسانی بیش از پانصد شرکت مختلف دارد و در زمینه انگیزش همکاری و روابط انسانی، تجارب فراوانی اندوخته است. دکتر پراساد به عنوان مربی، توانست صلاحیت حرفه‌ای خود را از انستیتوهای معتبر سه گانه در انگلستان، آمریکا و کشور فی جی (FIJI) و سپس از استرالیا و نیوزیلند به دست آورد.

پراساد پس از دوازده سال تدریس و ده سال کار به عنوان ترویج دهنده برنامه‌های آموزشی، مشاور و ارزیاب،مدیریت منابع انسانی یک بنگاه اقتصادی معتبر بین المللی را با هدف تحصیل پیشرفت و آموزش بیش از پانصد نفرعهده‌دار شد. همکاری و فعالیت پراساد بیشتر در امور آموزش مهارت‌ها و مدیریت برنامه‌ریزی قسمت‌های مختلف موسسه متمرکز بود.

او اکنون از همه این فعالیت‌ها بازنشسته شده، اما در امور مشاوره و تاسیس بخش خدمات مشاوره‌ای بنگاه‌های مختلف همکاری می‌کند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان