دانلود کتاب صوتی کوکو با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوکو اثر یگانه حیدرنژاد

دانلود و خرید کتاب صوتی کوکو

معرفی کتاب صوتی کوکو

کتاب صوتی کوکو نوشتهٔ گروه نویسندگان دیزنی و ترجمهٔ یگانه حیدرنژاد و با صدای گروه گویندگان است و آوا رسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کوکو

کتاب صوتی کوکو داستان پسری ۱۲ساله‌ و مکزیکی به نام میگل را روایت می‌کند که به موسیقی علاقه دارد و خانواده‌اش آن را به دلایلی که بعداً مشخص می‌شد، نسل به نسل ممنوع کرده‌اند. او آرزو دارد مانند هنرمند و الگوی او ارنستو دِلا کروز به یک نوازندهٔ حرفه‌ای تبدیل شود.

در روز مردگان که رسم بزرگ و معروفی در کشور مکزیک است، مسابقهٔ بزرگ موسیقی برگزار می‌شود و او می‌خواهد در آن شرکت کند؛ اما خانواده‌اش متوجه می‌شوند و گیتار او را می‌شکنند. میگل برای برداشتن گیتار ارنستو به قبر ارنستو می‌رود و گیتار او را می‌نوازد و وارد سرزمین مردگان می‌شود. دیدار با مردگان از جذاب‌ترین قسمت‌های این کتاب صوتی است. سپس با خانوادهٔ خود ملاقات می‌کند و آن‌ها نیز می‌فهمند که میگل نفرین شده و اعضای خانواده‌اش می‌توانند او را به هر شرطی که بخواهند برگردانند. آن‌ها نیز می‌گویند که او سمت موسیقی نرود. میگل که مخالف آن شرط بوده، فکر می‌کند که چه کار کند و بعد فکر می‌کند که ارنستو دلا کروز پدرِ مادرِ مادربزرگش است و می‌خواهد که ارنستو او را برگرداند. بنابراین، از خانواده‌اش فرار می‌کند و آن‌ها نیز با یک موجود خاص دنبال او می‌گردند. میگل می‌خواهد به هدفش برسد و برای این منظور به کمک کسی نیاز دارد.

میگل با کسی آشنا می‌شود که او هم درست مثل میگل به کمک نیاز دارد. بنابراین قول می‌دهند به هم کمک کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که در مسابقه‌ای که جایزه‌اش رفتن پیش ارنستو است شرکت کنند. آن‌ها شرکت می‌کنند و دارند موفق می‌شوند که ناگهان خانوادهٔ میگل او را پیدا می‌کنند و او نیز به‌تنهایی فرار می‌کند و با کمک برندهٔ مسابقه به پیش ارنستو می‌رود و بعد ارنستو می‌خواهد او را برگرداند که ناگهان آن فردی که به میگل کمک کرده بود، می‌آید و معلوم می‌شود که ارنستو او را کشته بوده و آهنگ‌هایش را دزدیده بود. بعد ارنستو برای اینکه کسی نفهمد او چطور این‌قدر مشهور شده است، میگل را برنمی‌گرداند و او و دوستش را به داخل گودالی عمیق می‌اندازد. آنجا معلوم می‌شود که دوست میگل، پدر مادر مادربزرگ میگل است و می‌خواهد دخترش کوکو را ببیند؛ اما چون برای موسیقی از خانواده‌اش جدا شده بود، آن‌ها عکس او را لب طاقچه نمی‌گذاشتند و او نمی‌توانست در روز مردگان به دنیای زنده‌ها بیاید و دخترش را ببیند. میگل می‌خواهد عکس او را با خود قبل از اینکه او محو بشود (اگر کسی در دنیای زنده‌ها به یاد مرده‌ای نباشد او محو می‌شود و برای همیشه از بین می‌رود) با خود ببرد؛ اما عکس دست ارنستو بود. باید ببینیم میگل درنهایت موفق می‌شود از سرزمین مردگان به سرزمین خودش برگردد و به آرزوی زندگی‌اش، موسیقی برسد؟ 

شنیدن کتاب صوتی کوکو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام کودکان و نوجوانان و شیفتگان دنیای زیبای والت دیزنی و داستان‌های جالبش پیشنهاد می‌کنیم.





نظرات کاربران

آرشیدا حاج ابراهیمی
۱۴۰۱/۰۵/۱۶

عالی بود و تخیلیش خیلی خفن کرد کتابو

نازنین زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

مگه از این فیلم بهترم دارم اصلا عالی از اسم تو بهترهههههههه کاش کوکو2هم بود ولی داره السا3میاد ببنید🥺🥲

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان