دانلود کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است اثر رندی گیج

دانلود و خرید کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است

نویسنده:رندی گیج
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است

کتاب صوتی احتیاط در ریسک کردن است نوشته رندی گیج است که با ترجمه مهرداد فروزنده و صدای امیرمحمد صمصامی منتشر شده است. نویسنده در سراسر کتاب بر الگوهایی جدید تأکید خواهد کرد و می‌کوشد وصفی از زندگی انسانی ارزشمند به‌دست دهد. مطالب جذاب این کتاب سرشار از دانش عملی برای کسانی است که مایل هستند مهار زندگی و کسب‌وکار خود را به‌دست بگیرند.

درباره کتاب احتیاط در ریسک کردن است

ین کتاب چشم را باز می‌کند، جرقه‌ای در ذهن می‌زند و به واقعیت می‌رسد. این کتاب یک خودآموز گام‌به‌گام برای موفقیت در دنیای مدرن امروزی است. چنانچه شما یک کارفرما، یک بازرگان یا کسی هستید که می‌خواهید ثروت‌آفرینی کنید باید این کتاب را بخوانید. 

این فوق‌العاده است. کتابی که همزمان با دگرگونی دیدگاهتان، ذهن و تصور شما را روی فرصت‌های باورنکردنی که در اطرافتان ظاهر می‌شود باز می‌کند. کتاب حتیاط در ریسک کردن است کتابی است برای امروز…مختصر، تأثیرگذار و راهبردی. این مفاهیم تغییر تفکر، به شما می‌آموزد که چگونه یک سرمایه‌گذار تأثیرگذار در دنیای شجاع امروز باشید.

هر چالش یک فرصت برابر ایجاد می‌کند. عظیم‌ترین ثروت‌ها در عین ناامیدی کامل به‌دست می‌آید؛ درست مانند بسیاری از ثروت‌هایی که در هر رکود اقتصادی به‌دست آمده است.

هنگامی‌که همه در جهت رودخانه شنا می‌کنند، شما خلاف جهت آب شنا کنید.

در همین لحظه که در حال خواندن این جمله هستید، در بهترین دوره از تاریخ بشر زندگی می‌کنید. هیچ زمان دیگری برای زندگی کردن بهتر از دورهٔ کنونی وجود نداشته است. با سرعت و گسترهٔ تغییراتی که در دنیای امروزی اتفاق می‌افتد، فرصت‌هایی بی‌سابقه برای داشتن یک زندگی موفق پیش رویتان قرار می‌دهید.

اطرافتان را نگاه کنید. چه می‌بینید؟ میلیون‌ها ارواح سرگردان که با ناامیدی به زندگی ادامه می‌دهند. این افراد مرده‌اند؛ اما منطق و دلیل کافی برای دراز کشیدن و مردن ندارند. شما با این کتاب متفاوت باشید از زندگی لذت ببرید و برای بالا بردن جایگاهتان تلاش کنید. افرادی که این کتاب را می‌خوانند در طول عمر خود فرصت سفر به ماه، خرید ویلایی در سواحل اقیانوس با چشم‌انداز فوق‌العادهٔ صخره‌های مرجانی یا دستیابی به مدال طلا در مسابقات جهانی برای کشورشان را خواهد داشت.

چنانچه شما فردی ریسک‌پذیر هستید و می‌خواهید متفاوت باشید، این‌ها فرصت‌های استثنایی برای موفقیت و رونق هستند، چراکه در این اقتصاد جدید، امنیت در ریسک‌پذیری است 

شنیدن کتاب احتیاط در ریسک کردن است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان