دانلود کتاب صوتی چگونه شمرده صحبت کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه شمرده صحبت کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه شمرده صحبت کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه شمرده صحبت کنیم

کتاب صوتی چگونه شمرده صحبت کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه شمرده صحبت کنیم

اگر هنگام صحبت کردن من و من کنید، دیگران متوجه صحبت شما نمی‌شوند و اگر از شما بخواهند بلندتر صحبت کنید یا حرفتان را دوباره تکرار کنید، احتمالاً برایتان آزاردهنده خواهد بود، به‌خصوص اگر تمام تلاش خود را برای واضح صحبت کردن کرده باشید؛ بنابراین بهبود فن بیان به شما در برقراری ارتباط بهتر و به اشتراک گذاشتن افکارتان، کمک می‌کند. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند شمرده و واضح صحبت کنید. 

شنیدن کتاب چگونه شمرده صحبت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که می‌خواهند فن بیان یاد بگیرند از این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب صوتی چگونه شمرده صحبت کنیم

دهانتان را به حالت خمیازه بازکنید و سپس با دهان بسته صدا ایجاد کنید

ابتدا خمیازه بکشید تا جایی که فکتان بلرزد. وقتی خمیازه‌تان تمام شد، با دهان بسته “هووووم” بگویید و آن را ادامه دهید. همچنان که دهانتان را باز و بسته می‌کنید این صدا را ایجاد کنید. سپس دهانتان را ببندید و فک خود را ازیک‌طرف به‌طرف دیگر جابه‌جا کنید.

تا زمانی که برای بهبود گفتار خود تلاش می‌کنید، این تمرین را هرروز انجام دهید.

این تمرین عضلات اطراف دهان و فکتان را شل می‌کند تا بتوانید با وضوح بیشتری صحبت کنید.

برای کار کردن بر روی ماهیچه‌های صوتی‌تان، آواز بخوانید

آواز خواندن باعث تقویت ماهیچه‌های صوتی و بهبود صدایتان می‌شود که به شما کمک می‌کند در میان صحبت‌هایتان تپق نزنید. همراه با آهنگ‌های موردعلاقه خودتان بخوانید یا آن‌ها را بدون موسیقی و به‌تنهایی تمرین کنید. اگر دوست ندارید در مقابل دیگران آواز بخوانید، زیر دوش، در ماشین یا اتاقتان آن را انجام دهید.

برای کمک به پیشرفتتان، هرروز آواز بخوانید.

اگر صدای پخش‌کننده موسیقی را زیاد کنید، دیگرکسی صدای خودتان را نمی‌شنود.

عضویت در گروه کر کمک بسیار بزرگی است، زیرا شمارا مجبور به تمرین آوازخوانی می‌کند.

نکته: سعی کنید کلمه‌ی “آه” را در گام‌ها و درجه‌های مختلف تمرین کنید. این کار باعث می‌شود وسعت صدایتان توسعه یابد و دیگران راحت‌تر متوجه صحبت‌هایتان شوند.

برای تمرین شمرده صحبت کردن، با صدای بلند کتاب بخوانید

برای روان صحبت کردن یک کتاب، مقاله یا مجله را برای خواندن انتخاب کنید. سپس به مدت حداقل ۱۰ دقیقه آن را با صدای بلند بخوانید. همان‌طور که می‌خوانید، زمان بگیرید و هر کلمه را با صدای بلند و واضح ادا کنید. این تمرین را هرروز تکرار کنید تا در صحبت کردن پیشرفت کنید.

سعی کنید هنگام کتاب خواندن، صدایتان را ضبط کنید تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص دهید. علاوه بر این، با این کار در طول زمان، پیشرفت خود را مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

یعنی چی یک فایل پانزده دقیقه ای ۶ تومن، چی فکر کردید با خودتون

علی محمدیان
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

نسبت به پولی که پرداخت کروم بشدت این کتاب بی ارزشه و ارزش این کتاب خیلی ناچیزه

zahra ARMY
۱۴۰۰/۰۲/۲۷

عالی

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان