دانلود کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم

کتاب چگونه پادکست گوش کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم

این روزها علاقه به گوش کردن پادکست در میان همه به ویژه جوانان در حال افزایش است. پادکست‌ها با موضوعات گوناگون، علمی، تاریخی، داستانی، خاطرات، سیاسی، پرونده‌های گوناگون و بیوگرافی و هنر و.... هر زمینه‌ای که تصورش را بکنید، وجود دارند. پادکست‌ها منابع کسب اطلاعات خوبی برای شرایط این روزهای ماست. روزهایی که ریتم پرشتابی دارند و وقت کمی داریم تا به خودمان اختصاص دهیم. گوشه‌ای دنج بنشینیم و کتابی بخوانیم. پادکست ها نیاز مار را به دانستن رفع می‌کنند زیرا در هر زمانی قابل استفاده‌اند.

اما چگونه پادکست گوش کنیم که بیشترین بهره را از آن ببریم. این مقاله هاو کن یو بر آن است تا ۵ راه را برای داشتن تجربۀ گوش دادن و تبدیل آن به موقعیتی برای یادگیری فعال و رشد کردن ارائه دهد. 

شنیدن کتاب چگونه پادکست گوش کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید به دنیای پادکست‌ها قدم بگذارید و از انها بیشترین استفاده را ببرید شنیدن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟

تاکتیک اول: یک دفترچه یادداشت داشته باشید

ما می خواهیم بیشتر پادکست هایی که می شنویم را وارد زندگی روزمره مان کنیم. از آن ها بهره ببریم و آموزه های آن ها را تبدیل به واقعیت کنیم.

از جمله مشکلاتی که همه ما با پادکست ها داریم اینجاست که همه چیز را زودتر از آن چه فکر می کنیم فراموش می کنیم. از آن جایی که معمولا همراه با گوش فرا دادن به پادکست، در حال انجام کار های دیگری نیز هستیم، خیلی زود تمامی آن چند ساعت حرف های گفته شده و توصیه هایی که احساس می کردید زنگی شما را متحول خواهد کرد، در دل پادکست رنگ میبازند و از ذهن شما خارج می شوند.

چگونه این نقص ذهن را جبران کنیم؟ حتما شما هم شنیده اید که کمرنگ ترین جوهر ها از قوی ترین حافظه ها ماندگار تر هستند. شاید داشتن یک دفترچه یادداشت کوچک که همیشه همراهتان است کلید حل مشکل باشد. اگر هم با تکنولوژی صمیم تر هستید و به دفترچه های یادداشت روی گوشی عادت کردید، گوشی ها نیز می توانند گزینه بعدی باشند. در این زمینه اپلیکیشن های زیادی از جمله GNote، Evernote و غیره موجود است.

در ابتدا تصور اینکه هم بشنویم و هم یادداشت کنیم مخصوصا زمانی که در اتوبوس، تاکسی و مترو هستیم کمی سخت است اما اصلا این طور نیست.

در واقع قرار نیست تمامی پادکست را تبدیل به متن کنید تنها کلمات و عبارات کلیدی را یادداشت کنید و آن خودشان مابقی کار را در ساعت هها و حتی روز های آینده انجام می‌دهند.

نظرات کاربران

AMIR.AZ
۱۴۰۲/۰۹/۲۳

اول های کتاب گفت که از چه مقاله ای ترجمه شده و اگر انگلیسی رو مسلط هستید هزینه نکنید و به عنوان آدمی که پادکست گوش میدم نمی تونم بگم خیلی کمکم کرده و حتی کمکم کرده چون واقعا چیز

- بیشتر

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان