دانلود کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد اثر استر هیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد

معرفی کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد

کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد اثری از استر هیکس و جری هیکس، زوج سخنران معروف در حوزه خودباوری و انگیزش، است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با فرایندهایی آشنا شوید که به شما کمک می‌کند تا هرآنچه را که در زندگی نیاز دارید، به دست بیاورید. 

نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه توراندخت تمدن و صدای فریاد موسویان می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد

کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد اثری از استر هیکس و جری هیکس است. زوج سخنران و نویسنده که به تالیف کتاب‌هایی در زمینه قانون جذب و سخنرانی‌های انگیزشی خود معروفند. این کتاب هم بیش از اینکه کتابی مذهبی باشد، در تلاش است تا ذهن مخاطبان را با قانون جذب آشنا کند و قدرت خواستن و اراده را به مخاطبان بیاموزد.

این کتاب دو بخش کلی دارد. بخش اول درباره کلیات موضوع است و درباره قانون جذب صحبت می‌کند. آن‌ها در تلاشند تا به مخاطبان یادآوری کنند که داشتن یک احساس خوب، یافتن خود حقیقی، خلق واقعیت، تسلط بر احساسات و چگونه است. در ادامه به ماهیت و طرز کار قانون جذب می‌پردازند. همان موضوعی که محور اصلی کتاب است و به باور نویسندگان، افراد را در راه به دست آوردن خواسته‌هایشان کمک می‌کند.

بخش دوم کتاب که می‌توان آن را بخش عملی نامید، معرفی فرایندهایی است که خواسته‌ها و آرزوهای افراد را برآورده می‌کنند. در این بخش، نویسندگان بیست و دو فرایند کاربردی را معرفی کرده‌اند. آشنایی با آن‌ها سبب می‌شود تا ذهن فرد، الگوهای مقاوم را رها کند. منظور از الگوهای مقاوم همان الگوهایی است که جلوی سرازیر شدن شادی، سلامتی و موفقیت به زندگی را می‌گیرد و کاری می‌کند که افراد با احساساتی از قبیل اندوه، ناتوانی در دستیابی به خواسته‌ها و ... دست و پنجه نرم کنند.

کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شندین کتاب صوتی از خدا بخواه او می دهد را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به داشتن یک زندگی خوب، همراه با رسیدن به تمام آرزوها و خواسته‌هایشان اهمیت می‌دهند و زندگی همراه با سلامتی، شادی و موفقیت را حق طبیعی خود می‌دانند.

درباره استر و جری هیکس

استر هیکس ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا به دنیا آمد. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. آن‌ها همچنین انتشارات آبراهام (ابراهیم) هیکس را تاسیس کردند. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز، که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. 

استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به خاطر آموزه‌های آبراهام هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر استر و جری هیکس عبارتند از: قانون جاذبه که در اکتبر ۲۰۰۶ منتشر شد، کتاب آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، که در انتشارات آبراهام هیکس منتشر شد، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس (۱۹۹۱).

جری هیکس در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ فوت کرد. استر هیکس در حال حاضر در سن آنتونیو، تگزاس، زندگی می‌کند.

درباره فریاد موسویان

فریاد موسویان متولد ۱۳۶۵ شاعر، ترانه‌سرا و گوینده کتاب‌های صوتی است. او لیسانس روان‌شناسی بالینی خود را از دانشگاه خوارزمی گرفته است و مقطع کارشناسی ارشد زبان‌شناسی را در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است. ده‌ها کتاب شعر و داستان و روان‌شناسی و ... را با صدایی گرم و لحنی گیرا صوتی کرده است. صدای او بسیار قوی است و همین موضوع طرفداران خاص خود را در بین علاقه‌مندان به کتاب صوتی دارد. 

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

samineh
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

ترجمه کتاب واقعا نامفهوم و غیر حرفه ای هست. برای این سبک کناب حتما میبایست ترجمه روان باشد تا راحت درک بشه از بس ترجمه بد هست گوینده هم خوب نمیتونه احرا کنه

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان