دانلود کتاب صوتی آن تابستان با مارا با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آن تابستان با مارا اثر اختر نراقی

دانلود و خرید کتاب صوتی آن تابستان با مارا

معرفی کتاب صوتی آن تابستان با مارا

کتاب صوتی آن تابستان با مارا داستانی از اختر نراقی، پژوهشگر، نویسنده و شاعر ایرانی‌تبار کانادایی، با ترجمه نیره توکلی است.  این کتاب که در حقیقت از چهار داستان مرتبط و بهم پیوسته تشکیل شده است، از زندگی زنان در الجزایر، و هنگام جنگ می‌گوید. 

می‌توان اینطور بیان کرد که نویسنده این داستان‌ها را به نوعی بر اساس مشاهدات و تجربیات دورانی نوجوانی خودش، نوشته است. این داستان در هنگام انتشار، تحسین منتقدان را برانگیخت. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای گرم نسترن حسنی و شهره روحی بشنوید.

درباره کتاب صوتی آن تابستان با مارا

آن تابستان با مارا داستان زندگی زنان است و تاثیراتی که جنگ بر آن‌ها می‌گذارد. در داستان با دختری آشنا می‌شویم که برای درس خواندن از آلمان به مونترال می‌رود. در رشته روان‌شناسی کودکان فارغ‌التحصیل می‌شود و تصمیم گرفته دکتری مهربان و دوستی خوب برای همه و به خصوص دوست هندی‌اش، سیتا باشد. اما بعد از ازدواجش و به همراه همسرش به الجزایر می‌رود. موریس، که خودش اهل الجزایر است، اما به فرانسه هم علاقه دارد، در جنبش مقاومت عضو می‌شود و برای بیرون راندن دشمنان فرانسوی می‌جنگد...

اختر نراقی در این کتاب، اوضاع ملت الجزایر را هنگام حمله فرانسه نشان داده است و تاکیدش بر روی این مساله است که آزادی زنان از آزادی‌های سیاسی جدا شده‌ است. نویسنده در این رمان نشان داده است که از نتایج مثبت جنبش‌های سیاسی فقط مردان بهره می‌گیرند و معتقد است که همه کشورهای غربی به الجزایر تجاوز کرده‌اند.

کتاب صوتی آن تابستان با مارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرف‌داران ادبیات داستانی هستید و به کتاب‌هایی که درباره زنان نوشته شده است، علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی آن تابستان با مارا، تجربه‌ای عالی برای شما رقم می‌زند. 

درباره اختر نراقی

اختر نراقی، شاعر، نویسنده و پژوهشگر ایرانی‌تبار کانادایی است. او ر رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک‌گیل با مدرک دکترا فارغ‌التحصیل شده است و آثارش را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند. او معمولا در آثارش به موضوع تلاش برای ساختن خانه‌ای در محیط جدید و در محیط فرهنگی بیگانه می‌پردازد و عموما از زبان اول شخص صحبت می‌کند. از اختر نراقی تا به حال چهار کتاب منتشر شده است. 

اولین کتابش، «خانه سبز» در ۱۹۹۴ منتشر شد و نامزد دریافت جایزه کیو اسپل هیو مک‌لنان در سال ۱۹۹۵ شد. دومین رمان او «پرده‌های آبی» نام دارد و «آن تابستان با مارا»، سومین کتاب او است. داستان عاشقانه «در قطار به سوی روستای من»، هم آخرین رمانی است که از او منتشر شده است. او همچنین دو مجموعه شعر به نام‌های میراث و تنهایی منتشر کرده است. از فعالیت‌های دیگر او می‌توان به بنیان‌گذاری جایزه «هلن پرایز» اشاره کرد. این جایزه به زنان فعال در زمینه مبارزه با فقر و خشونت با زنان و کودکان داده می‌شود.

درباره شهره روحی

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است.

کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند می‌توانید از طریق اپلیکشن طاقچه دریافت کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان