دانلود کتاب صوتی بند باز با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بند باز اثر ساسان حبیب‌وند

دانلود و خرید کتاب صوتی بند باز

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بند باز

بندباز کتابی از ساسان حبیب‌وند در زمینه روان‌شناسی و خودشناسی است. با شنیدن این اثر خواهید فهمید که ریشه اکثر دردها و تناقض‌ها و احساسات منفی درون خودتان است. باید این ریشه را از درون بخشکانید. 

بندباز تلاشی برای شناخت خود و همه احساساتی است که در درونتان جریان دارد.

درباره کتاب صوتی بندباز

حبیب‌وند در کتاب بندباز، در قالب یک داستان ساده و همه‌فهم  برای مهم‌ترین سوالات زندگی جواب‌هایی ساده و روشن آورده است. او می‌گوید: می خواهیم بدانیم چرا گفته‌اند خودت را بشناس تا خدا را بشناسی و خواهید دید که براستی کلید پاسخ به اساسی‌ترین سوال‌های زندگی شناختن خود است. این که من کیستم؟ حقیقت چیست؟ و معنای زندگی کدام است؟ نفس چیست و ریشه نفرت و دشمنی انسان‌ها در کجاست؟ آیا راهی به رهایی و شادی پایدار وجود دارد؟ بر سر نوزاد معصومی که بی‌خبر از همه‌جا به دنیا چشم باز می‌کند چه می‌گذرد که گاه در ظرف چند سال به آدمی خشن و پرنفرت یا افسرده و پررنج تبدیل می‌شود؟ از همه مهم‌تر می‌خواهیم ببینیم چگونه می‌توان از چنین رنج‌هایی خلاص شد و در شادی و آسودگی زندگی کرد؟ 

 حبیب‌وند در کتاب بندباز شما را با خود درونی تان روبه‌رو می‌کند. خودی که شاید تا به حال ان را درست و کامل نشناخته باشید. این کتاب فرصتی برایتان فراهم می‌کند تا این بار با نگاهی متفاوت به خود و ذهنیات و رفتارها و باورهایتان بنگرید و بتوانید گامی مثبت در جهت خودشناسی بردارید.

شنیدن کتاب بندباز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودشناسی مخاطبان این کتابند.

 بخشی از کتاب صوتی بندباز

فعالیت‌های تنازع بقا یا "مبارزه برای زندگی" نیز همینطور است: حیوانات با چنگ و دندان می‌جنگند و انسان‌ها با تفنگ، بمب، راکت و غیره. حیوانات یکدیگر را می‌ترسانند تا آنها را از حمله بازبدارند. شیر غرش می‌کند، سگ پارس می‌کند و گربه پنجه می‌کشد. موش به داخل سوراخ می‌دود، مار نیش می‌زند و آفتاب پرست رنگ عوض می‌کند. همۀ اینها شکل‌های گونه گون فریب، گریز، جنگ و ترساندن است و هدف همه ی این تاکتیک ها، یا دفع خطر است یا اطمینان از حفظ بقا. انسان هم با هوش پیشرفته‌ای که دارد با ساختن سلاح و خرج پول و غیره با حریف خود می‌جنگد و سعی می‌کند او را از پا دربیاورد.

در بُعد اجتماعی، انسان به لطف هوش سرشار و نیروی فکر، پدیده‌ای بنام تمدن را بوجود آورده و فعالیت‌های حیاتی خود را در قالب آن سامان داده است. مثلاً می‌توان گفت فروشندگی و تبلیغات شکل پیشرفته‌ای است از دام گذاشتن حیوان برای شکار حیوانات دیگر. حیوانات سعی در فریب و شکار یکدیگر دارند، انسان‌ها هم سعی می‌کنند با روش‌های پیشرفته تری مثل تبلیغات، بازاریابی و حتی با ساختن فیلم و نمایش و غیره انسان‌های دیگر را جذب کنند و آن‌ها را بسوی خرید کالا یا خدمات خود بکشانند. همۀ اینها رفتارهای طبیعی و حیاتی برای حفظ بقا و تداوم حیات است.

- پیتر به آرامی و با حالتی متفکر گفت: چه جالب! در مورد تنازع بقا زیاد خونده بودم. یادمه شما هم توی درس‌ها درباره ش گفتین، اما من تا به حال بهش اینجوری فکر نکرده بودم!

تام ادامه داد:

...نخستین راز بقا که اساس حیات هر موجود زنده‌ای را تشکیل می‌دهد اصل معروف به "صیانت نفس" است.

- فکر کنم صیانت نفس یعنی حفظ نفس یا همون خودخواهی.

- دقیقاً نه. منظور از این عبارت حفظ خود و زندگی خوده. موجود زنده، خودش و دارایی‌های خودش رو دوست داره. از اون‌ها در برابر خطر دفاع می کنه و برای حفظ اون‌ها تلاش می کنه. این در واقع راز ماندگاری و ادامۀ حیاته. 


نظرات کاربران

Eli
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

بندباز سفری جذاب ، جالب و قابل تامل در رابطه با همکاری و آموزش یک معلم و شاگرد است . این کتاب ، یک کتاب خودشناسی میباشد که در غالب داستان و با رنگ و بوی خاص خودش میتواند شما

- بیشتر
Atena
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

بسیار عالی و جذاب بود،مرسی

Saeedian
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

ابتدا فکر میکردم کتاب های ساسان حبیب وند خیلی خاص باشن و با مطالعه اون ها به جواب کلی از سوالاتم میرسم. اما کتاب اصلا اینطور نیست. کتاب های بهتر و کاربردی تر هم در این زمینه وجود داره. اما

- بیشتر

زمان

۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان