دانلود کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۳از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای

کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای اثری از اسپنسر جانسون با ترجمه نوید اصلانی است. این کتاب سریع‌ترین راه برای فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها در محیط کار و زندگی را به شما معرفی می‌کند. 

نسخه صوتی این اثر را با صدای جمعی از گویندگان تواناش کشور می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای

کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای (The One Minute Sales Person) اثری از اسپنسر جانسون است. همان نویسنده‌ای که با کتاب‌های مشهورش، مدیر یک دقیقه‌ای و چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد موفق شد تا دنیای مدیریت و کسب و کار را تغییر دهد. او حالا در این کتاب سریع‌ترین راه برای فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها در محیط کار و زندگی را به شما معرفی می‌کند. کتابی که در قالب یک داستان جذاب به شما کمک می‌کند تا مسیر شغلی خود را به کلی تغییر دهید. 

این کتاب صوتی شیوه‌های یک دقیقه‌ای را به ما معرفی می‌کند: شیوه‌ای اعجاب‌انگیز که کمکمان می‌کند تا با صرف کمترین زمان به پیشرفتی بزرگ دست پیدا کنیم. در حقیقت این روش، بر دقایق کلیدی هر فروش تاکید می‌کند. همان‌هایی که سرعت فروش را بالا می‌برند و نتیجه بهتری را برای ما رقم می‌زنند. این کتاب به ما کمک می‌کند تا به جای اینکه وقت خود را صرف کارهای بیهوده‌ای کنیم که نتیجه‌ای ندارند، از روشی استفاده کنیم که سریعا به نتیجه می‌رسد. 

فروشنده یک دقیقه ای با روش‌های کارآمد مدیریت فردی آشنا است. درباره فروش هرفمند می‌داند و خوب می‌داند چطور از تناقض شگفت‌انگیزی استفاده کند که هم به مشتری کمک کند تا به خواسته‌اش برسد و هم فروشنده را به چیزی که می‌خواهد برساند. در حقیقت اگر قرار است در زمینه فروش فعالیت کنید، این کتاب را گوش کنید تا بتوانید کارتان را به یک فعالیت لذت‌بخش بدل کنید. 

اسپنسر جانسون با یک داستان جذاب با کمک تمثیل‌های مشهورش که در استفاده از آن‌ها توانایی خارق‌العاده‌ای دارد، مفهومش را بیان می‌کند. به این ترتیب با خواندن یا شنیدن یک داستان جذاب می‌توانید رازهایی را فرابگیریم که سرنوشت شغلی ما را تغییر می‌دهند. 

شنیدن کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ ای را به تمام فعالان حوزه فروش و بازاریابان پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب می‌تواند مسیر شغلی شما را متفاوت کند و کمکتان کند در جایگاه شغلی خود پیشرفت کنید. 

درباره اسپنسر جانسون 

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او ۲۴ نوامبر ۱۹۳۸ در واترتاون، داکوتای جنوبی متولد شد و ۳ ژوئیه ۲۰۱۷ در سن ۷۸ سالگی در سن دیگو، کالیفرنیا از دنیا رفت.

 او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مشهور شده است. کتاب‌های او مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارند و به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. 

اسپنسر جانسون بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

mohsen
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

اولش شک داشتم که این کتاب صوتی رو گوش بدم اما دلو زدم به دریا و خریدمش . کتاب فوق العاده ایه و کلی ازش نکته برداری کردم

drm.ahmadpour
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

کلا کتابهای اسپنسر جانسون و کنث بلانچارد کتابهای جالبی هستن به همه پیشنهاد می دم تمام کتابهاشون رو بخونن

k1toys.com
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

درود بیکران خداوند بر همه کتاب فوق‌العاده خوبی جذابی بود قطعا در ایران چیزهایی هست شبیه به این کتاب نیست مثلاً هیچ جای دنیا ملک ارزش خرید ندارد ولی دیگر ایران بالعکس است ولی خواندش کمک زیادی به شما خواهد کرد

مهدی صادقی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

درود و هزاران ارزوی موفقیت

saeid sedghghoo
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

امتیاز کامل و میدم هم برای کتاب و گویندگان محترم حتما این کتاب و توسعه میکنم برای همه ، فرختن فقط مربوط مسائل مالی نیست بلکه به همه چیز تو زندگیت مربوط میشه موفق باشید 👍

کاربر 7535159
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

صدای کتاب خوان ها عالی بود و در فهم بهتر مطالب کمک میکرد

Ali Dehghan
۱۴۰۲/۰۶/۰۹

صدای مدیرعامل افتضاح بود خصوصا وقتی که تلاش می کرد که مثلا شخصیت بده به صداش، واقعا آزاردهنده بود.

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان