دانلود کتاب صوتی دور ماه با صدای سامان قلیچ خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دور ماه اثر ژول ورن

دانلود و خرید کتاب صوتی دور ماه

نویسنده:ژول ورن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دور ماه

کتاب صوتی دور ماه داستانی علمی تخیلی و جذاب از ژول ورن است که با ترجمه محمد نجابتی و صدای سامان قلیچ خانی می‌شنوید. در این کتاب داستان سفر به کره ماه و قدم گذاشتن بر روی خاک ماه را می‌خوانید. 

این کتاب اولین بار در سال ۱۸۷۰ توسط انتشارات پیر-ژول اتزل منتشر شد و حدود صد سال بعد، این خیال‌پردازی جسورانه ژول ورن به حقیقت پیوست و فضانوردان موفق شدند به ما سفر کنند.

درباره کتاب صوتی دور ماه

سفر به ماه، قدم زدن روی خاک ماه و یا فضانوردی کردن و راز ستارگان را دریافتن، از مدت‌ها پیش یکی از آرزوهای بشر بوده است. آن‌ها در همان دوران گذشته نیز با علمی که به مرور زمان تکمیل می‌شده است، موفق می‌شدند تا برخی چیزها را درباره فضا و اجرام آسمانی بفهمند ولی هرگز از تخیل کردن و پرواز دادن خیالاتشان و ایده پردازی‌های خلاقانه، دست نکشیدند. این کتاب نیز نمونه‌ای از همین تلاش‌ها است. 

جنگ‌های داخلی آمریکا به پایان رسیده است و توپچی‌ها از کار بیکار شده‌اند. آن‌ها انجمنی به نام گان تشکیل داده‌اند و در بالتیمور دور هم جمع شدند و البته همگی از وضعیت خود و بیکاری‌شان ناراحت و نالان هستند. 

در این میان یکی از آن‌ها ایده جالبی را مطرح می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند توپی را به ماه بفرستند و به این ترتیب بتوانند با ماه  ارتباط برقرار کنند. آن‌ها بعد از مدت‌های تحقیقات، جنس توپ، ساعت حرکت، ساعت فرود آمدن بر ماه و ... را مشخص می‌کنند و قرار می‌شود دو نفر از اعضای تیم، رئیس باشگاه و یک دانشمند، به ماه سفر کنند. 

ناگهان تلگرافی از یک مرد فرانسوی به نام میشل آردان به دستشان می‌رسد که از آن‌ها می‌خواهد تا او را هم همراه با خود به ماه ببرند.... 

کتاب دور ماه، به فرانسوی: (Autour de la Lune‎) دنباله‌ای است  که ژول ورن بر کتاب از زمین تا کره ماه نوشته است. بعدها این کتاب به کتاب از زمین تا کره ماه افزوده شد و کتاب کامل‌تری را خلق کرد که به نام سفر به ماه می‌شناسیم.

کتاب صوتی دور ماه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرف‌داران داستان‌های علمی تخیلی هستید و یا دوست دارید آثار یکی از نویسندگان بزرگ دنیا را گوش کنید، کتاب صوتی دور ماه گزینه خوبی برای شما است. 

درباره ژول ورن 

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن ۸ فوریه ۱۸۲۸ در فرانسه به دنیا آمد. علاقه اصلی او ادبیات و نمایشنامه نویسی بود اما چون خانواده‌اش از او خواستند تا در رشته حقوق درس بخواند، در آن رشته تحصیل کرد. بعدا، به خاطر ذوق و علاقه‌ای که داشت دوباره به سمت ادبیات قدم برداشت و کتاب‌های بسیاری نوشت. اما شهرتش را مدیون تعدادی از کتاب‌های علمی تخیلی‌اش است که با خلاقیت جسورانه‌ای نوشته شده‌اند و بسیاری از آن‌ها سال‌ها به بعد، به حقیقت پیوستند. 

از میان مشهورترین آثار او می‌توان به کتاب‌های سفر به مرکز زمین، دور دنیا در هشتاد روز، بیست هزار فرسنگ زیر دریا، پنج هفته در بالن و میشل استروگف اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ژول ورن بعد از آگاتا کریستی، دومین نویسنده‌ای است که آثارش به تمام زبان‌ها ترجمه شده است. شکسپیر در مقام سوم قرار دارد. 

او در ۲۴ مارس ۱۹۰۵ در ۷۷ سالگی در امیان، فرانسه چشم از جهان فروبست.

معرفی نویسنده
عکس ژول ورن
ژول ورن
فرانسوی | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۰۵

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن، ۸ فوریه ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد. خانواده او وضع مالی خوبی داشتند. پدر ژول ورن دوست داشت پسرش در رشته حقوق تحصیل کند و البته که پسر به خواسته پدر احترام گذاشت. اما علاقه او به ادبیات، داستان و نمایشنامه‌نویسی به حدی زیاد بود که زندگی حرفه‌ای آینده او را شکل داد. او در آن دوران نمایشنامه‌های تراژدی می‌نوشت و این موضوع، سبب برانگیخته شدن مخالفت اعضای خانواده‌اش با او شده بود. آن‌ها از اینکه می‌دیدند او مطالبی غمگین می‌نویسد، ناراحت بودند.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

واقعا کتاب جذابی بود. مثل همه رمان های دیگر ژول ورن. آخر داستان خیلی هیجان انگیز بود. صدای گوینده و صدا گذاری روی شخصیت ها هم حرف نداشت. فقط زندگی نامه و سر نوشت ژول ورن در شهر کمی غم

- بیشتر
توحيد
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

کتاب قشنگی بود. توضیحات علمیش بعضا زیاد و خسته کننده بود. اجرای خوبی داره اما صداگذاری شخصیت ها توی از زمین تا ماه، باور پذیر تر بود

مهدخت
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

علی رغم نشان دادن نبوغ ژول ورن در پیش بینی وقایع سفر به ماه، کتاب توضیحات علمی خیلی کشدار و خسته کننده ای دارد. از اواسط کتاب، آن را با دور تند و پنج دقیقه در میان گوش کردم تا

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۶۹۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۶۹۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان