دانلود کتاب صوتی جمع جز با صدای سمیه احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جمع جز اثر گرگوری بِرن‌هام

دانلود و خرید کتاب صوتی جمع جز

معرفی کتاب صوتی جمع جز

جمع جز داستانی از گرگوی برن‌هام، نویسنده معاصر امریکایی است که با ترجمه سحر مرعشی و صدای سمیه احمدی می‌شنوید. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن داستان جمع جز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به داستان های کوتاه مخاطبان این داستان‌اند.

بخشی از کتاب جمع جز

تعداد یخچال‌هایی که با آن‌ها زندگی کرده‌ام: ۱۸. تعداد تخم‌مرغ‌های گندیده‌ای که دور ریخته‌ام: ۱. تعداد حلقه‌هایی که تا به حال داشته‌ام: ۳. تعداد استخوان‌های شکسته: ۰. تعداد قلب‌های بنفش: ۰. تعداد خیانت‌هایی که به همسرم کرده‌ام: ۲. تعداد توپ‌هایی که در سوراخ‌های زمین گلف انداخته‌ام؛ زمین بزرگ: ۰، زمین گلف مینیاتوری: ۳. بیشترین تعداد شنای سوئدی پشت سر هم: ۲۵. سایز دور کمر: ۳۲. تعداد موهای خاکستری: ۴. تعداد بچه: ۴. تعداد دست جامه‌ها؛ کت و شلوار محل کار: ۲، مایوی شنا: ۲۲. تعداد سیگارهای دودکرده: ۸۳. تعداد لگدهایی که به یک سگ زده‌ام: ۶. تعداد دفعاتی که در حین انجام کاری، هر کاری، مچم را گرفته‌ام: ۶۴.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ دقیقه

حجم

۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان