دانلود کتاب صوتی چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم

کتاب صوتی چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم

 گاهی ممکن است کاری را شروع کرده باشید و با این که انرژی، وقت و هزینه زیادی را صرف آن کرده اید، شکست خورده باشید. این شکست صرفا به معنی بد بودن ایده شما نسیت، شاید اشکال از برنامه‌ریزی شما بوده باشد. با شنیدن این مقاله با یازده نکته مهم درباره شروع کار جدید آشنا خواهید شد.

شنیدن کتاب چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی و کسب و کار موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه کسب‌ و ‌کاری تازه را شروع کنیم

به شدت به شما توصیه می‌کنیم که یک شغل پاره برای خودتان دست و پا کنید تا هنگام شروع کسب و کار جدید یک درآمد تضمین شده داشته باشید. شغلی را انتخاب کنید که نسبت به شرایط شما انعطاف پذیری لازم را داشته باشد و نیاز به پنج روز و هر روز هشت ساعت از وقت شما نداشته باشد. بهتر است شغل پاره وقتی در صنعت مورد علاقه خود پیدا کنید تا نکاتی نیز یاد بگیرید. داشتن شغل پاره وقت فشار های مالی و اقتصادی را نه تنها در کسب و کار شما تا حد زیادی کمتر خواهد کرد بلکه در زندگی شخصی نیز با آسودگی خیال بیشتری خواهید بود.

بهترین راه برای پیدا کردن یک شغل پاره وقت بررسی توانایی ها و مهارت های شماست که می تواند پول ساز باشد. در زیر آموزش شروع یک کسب و کاره پاره وقت را بررسی کرده‌ایم.

 به سراغ فریلنسینگ یا آزاد کاری بروید

اگر شما هم با توجه به مهارت و دانشی که دارید تمایل به یافتن شغل و انجامشان در محل کار شخصی خود و یا حتی در منزل دارید بد نیست با فریلنسینگ و فریلنسر ها و البته نکاتی که برای پیدا کردن پروژه های مناسب باید مد نظر داشته باشید، آشنا شوید. خیلی از افراد در جامعه عمر گرانبهای خود را، به این امید که روزی استخدام یک شرکت یا سازمان بشوند، صرف پیدا کردن کار دائم با حقوق ثابت و امن تلف می کنند. غافل از اینکه ورود به عرصه ی کارآفرینی راز موفقیت بسیاری از افراد بوده است، نه قفل و زنجیر شدن به میز این شرکت و آن شرکت. فرصت های شغلی مختلفی هم که وجود دارد را یا نادیده می گیرند یا اگر هم موقتا وارد یکی از آنها بشوند به طور جدی انها را در نظر ندارند.


نظرات کاربران

mizo
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

کاملا به دردنخور. هیچ محتوای مفیدی نداره.

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان