دانلود کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا ۲ با صدای رضا آفتابی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا ۲ اثر لارنس کهون

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا ۲

معرفی کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا ۲

مجموعه شش جلدی صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا نوشته استاد فلسفه مدرن، لارنس کهون است که کاوه بهبهانی آن را به فارسی برگردانده است. این مجموعه را باصدای رضا آفتابی و از نشر صوتی واوخوان می‌شنوید.

درباره مجموعه فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا

فلسفه مدرن یا فلسفه جدید، دوره‌ای از تاریخ فلسفه است که از قرن ۱۷ میلادی، با رنه دکارت، آغاز می‌شود و تا اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰میلادی، ادامه پیدا می‌کند.

مشخصه اصلی فلسفه مدرن، انسان‌گرایی آن است. اصطلاح نوع‌دوستی و دلبستگی به مسائل مربوط به انسان، در قرن ۱۹میلادی در اروپا شکل گرفت و گسترش یافت. انسان‌گرایی به تفکر و اندیشه‌هایی گفته می‌شد که بر قابلیت‌های ذاتی انسان، تأکید می‌کردند.

این تفکر بر خلاف اندیشه‌های مسیحیان در سده‌های میانه بود، اندیشه‌ای که انسان را موجودی بدبخت و کوچک و گناهکار می‌پنداشت که همیشه باید در آرزوی رهایی از دام گناهان و نفسانیِت خود باشد. انسان‌گرایان، انسان را شاهکار طبیعت و آفرینش معرفی کردند و بر این عقیده بودند که بشر، خاستگاه و نماد قابلیت‌ها و استعدادهای بی‌پایان اخلاقی، روحی و جسمی است.

انسان‌گرایی یا اومانیسم Humanism، به طور خلاصه، عبارت است از باور به این که هرچه در جهان هست، باید در خدمت انسان باشد. به عبارت بهتر می‌توان گفت که انسان، مخدوم و سرور است و جز او، هر چه در دنیا هست، به انسان خدمت می‌کند. بنیادهای انسان‌گرایی، عبارتند از: اصالت علم، ماده‌گرایی، حذف الهیات از فلسفه و گرایش داشتن به نوعی از شک‌گرایی.

این مجموعه جذاب با نام فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا درواقع مجموعه درس گفتارهای استاد معاصر فلسفه، پروفسور لارنس کهون برای دانشجویان رشته فلسفه است. زبان و بیان روشن و روان لارنس کهون در این کتاب و صدای جذاب و گرم رضا آفتابی در این مجموعه شما را به دنیای فلسفه مدرن بیش از پیش علاقه‌مند خواهد کرد. از شنیدن این اثر به هیچ عنوان خسته نخواهید شد بلکه هر قسمت آن را شما را برای شنیدن قسمت‌های بعدی مشتاق‌تر خواهد کرد.

 در درس گفتار دوم می‌شنوید: چگونه باید علم جدید را با دین، با دین، با ذهن آدمی، با آزادی و با اخلاق همساز کنیم؟چراکه علم نوین مدعی است که کاینات مجموعه ای از اشیای مادی است که طبق قوانین مکانیکی در باب حرکت، در جنبش اند.اگر این سخن در باب کره زمین و کره ماه درست باشد آنگاه ناچار باید در باب خود ما نیز درست باشد.اما این سخن در باب ذهن ما، آزادی ما ، اخلاقیات ماو روح ما چه خواهد گفت؟

شنیدن مجموعه فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و علاقه‌مندان به فلسفه مخاطبان این مجموعه جذاب‌اند. اگر به فلسفه و دنیای سهل و ممتنع آن علاقه دارید و دوست دارید درباره فلسفه مدرن و تاریخ تحولات آن بیبشتر بدانید، مجموعه شش قسمتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا را از دست ندهید.

درباره لارنس کهون

دکتر لارنس کهون فارغ‌التحصیل دکتری فلسفه از دانشگاه استونی بروک و استاد فلسفه کالج هالی کراس در ایالت ماساچوست امریکا است. کهون از سال ۱۹۸۵ تا سال ۲۰۰۰ مدرس فلسفه در دانشگاه بوستون بوده و کتاب‌های معضل مدرنیته (۱۹۸۸) و غایات فلسفه (۱۹۹۵) از اثار او است. کهون در زمینه‌ بسیاری از موضوعات فلسفی تدریس می‌کند.

لارنس کهون کوشیده است در بیست و پنج سال تدریس پیوسته خود، افق‌های تازه‌ای را در این رشته پیش روی دانشجویانش بگشاید و خواندن فلسفه را برای آنها دلچسب‌تر کند.

نظرات کاربران

بنیامین
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

توضیح دهنده ی مفاهیم غامض در یک اپیزود کوتاه به صورت کاملا روان و سریع و خوشخوان

کاربر 7669948
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

در یک کلمه: محشره!

Reza
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

قیمتش ارزش این نیم ساعت رو هم داره اگر چه من در بی نهایت گوش دادم و صدا و اجرای آقای رضا آفتابی عالیه عالی و چقدر ترجمه خوب و متن کتاب مختصر و واقعا مفیده

niulion
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

ممنون از اینکه این مجموعه خوب و کاربردی رو در بی نهایت قرار دادین.

هکاته در صبح
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

کتاب خوبیه درسته مختصره ولی از جوانب خوبی فلسفه مدرن رو بررسی میکنه.گویندگی هم عالیه .ممنون

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۵۰۰
تومان