دانلود کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت با صدای الهام ایران‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت اثر نرگس شفاف

دانلود و خرید کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت

معرفی کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت

کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران و کریس وایدنر است. در این کتاب دوازده عامل مهم که در موفقیت در هر کاری نقش دارند موردبررسی قرارگرفته است. با دانستن و به کار بردن این دوازده عامل می‌توانید در هر کاری موفقیت لازم را به دست آورید. کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت با ترجمه نرگس شفاف و صدای الهام ایران‌نیا می‌شنوید. 

درباره کتاب دوازده ستون موفقیت

داستان کتاب دوازده ستون موفقیت از جایی شروع می‌شود که مایکل اتفاقی با چارلی و ساختمانی با دوازده ستون آشنا می‌شود. کتاب دوازده ستون موفقیت صحبت‌های مایکل و چارلی است، شنونده با ستون‌های موفقیت آشنا می‌شود و راهکارهایی را یاد می‌گیرد که شاید بارها درمورد آنها شنیده باشد اما اهمیت‌شان را نداند. این کتاب شما را در مسیر قدرتمند موفقیت قرار می‌دهد. در این کتاب با مایکل همراه شوید و راه موفقیت را پیدا کنید. در این کتاب می‌خوانید موفقیت دور از ذهن نیست فقط باید راه آن را یاد بگیرید تا بتوانید در مسیر آن قدم بردارید و به موفقیت برسید. کتاب دوازده ستون موفقیت برای شما یک چراغ راهنما می‌شود.

شنیدن کتاب دوازده ستون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی و موفقیت بیشتر پیشنهاد می‌کنیم

درباره جیم ران

جیم ران کارآفرین و نویسنده و سخن‌ران انگیزشی آمریکایی است که کارهایش تاثیر مستقیمی بر آفرینش و گسترش کار افراد دیگر فعال در عرصه موفقیت مانند آنتونی رابینز، هنسن و تریسی داشته است. جادویِ کارِ پاره وقت، نج قطعه یِ اصلی از پازِلِ زندگی، هفت کلیدِ طلاییِ ثَروت مند شدن و معجزه در درونِ توست از آثار این نویسنده بزرگ حوزه موفقیت است.

جالب است بدانید که جیم ران در ۲۵ سالگی در اوج فقر و قرض بود، اما با خواندن یک کتاب و تصمیم جدی برای تغییر، در ۳۱ سالگی تبدیل به یک میلیونر شد.

بخشی از کتاب دوازده ستون موفقیت

ستون شماره ده درباره ارتباط است. آقای داویس همیشه می‌گوید موفقیت براساس ارتباطات انسانی است و ارتباط پایه کار با دیگران است و بسیار مهم است. در واقع می‌گوید: ارتباط یعنی این که دو یا چند نفر برای پیدا کردن زمینه‌های مشترک با هم کار کنند و با شناخت مشترک از هم، در موقعیت‌هایی قرار بگیرند که قدرتشان بی‌نهایت شود. با خوب فکر کردن می‌توانی متوجه درست بودن این مطلب بشوی. در رابطه‌هایی مثل ازدواج، کار یا وقتی که پدر و مادرها با فرزندان‌شان حرف می‌زنند این مطلب دیده می‌شود. « می بینی مایکل افراد با هم تفاوت دارند، حتی آن هایی که یکدیگر را دوست دارند و وقتی در رابطه‌مان به سمت جلو حرکت می‌کنیم گاهی برقراری ارتباط سخت می‌شود، چه برسد به زمانی که رابطه خوب پیش نرود. »                                

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۸۵۳۱۸
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

جیم ران عالیه، یه آدم فوق العادست

شِیداتَرین
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

نام شما چیست؟ شغل شما چیست؟ چند فرزند دارید؟ یاد مکالمات عربی کلاس دهم افتادم😂😂😂 (در مجموع عالی بود توصیه میکنم)

کاربر 1252789
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

بعضی از مطالب کمی پیش پا افتاده بود ولی روی هم رفته ❤️عالی بود

فیصل پژمان
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

عالی

پریسا شمع
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

بسیااااار عالی

arsham-phd
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

بعضی کتاب ها، زندگی می سازمد، لطفا این کتاب را عمل کنید

tara
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

دقیقه به دقیقه ثانیه به ثانیه لذت بردم ❤😍😍امیدوارم تک به تک ستون ها رو منم روزی عملی بکنم

بقایی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

دوازده ستون موفقیت تمامی اطلاعات و آموزشهای لازم برای رسیدن به موفقیت رو ساده و روان در قالب گفتگوی دونفره بیان کرده و باعث میشه از گوش دادن به اون خسته نشید . تنها کاری که باید انجام داد فقط

- بیشتر
k1toys.com
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

کتاب فوق العاده ای بود واقعا هر شخصی باید این کتاب را بخواند من لذت بردم و قطعا دوباره چند ماهی دیگر حتما سراغش میروم و دوباره میخوانمش

کاربر 1506037
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

محتوای کتاب عالی بود ولی راوی خیلی بد بود

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان