دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای زن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب اثر بی‌نظیر دارن هاردی است که با ترجمه ساینا لاهیجی و صدای الهام ایران‌نیا می‌شنوید. این کتاب که یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه موفقیت و خودیاری به شمار می‌آید، روشی جدید را برای رسیدن به موفقیت بیان می‌کند؛ روشی که تمرکزش بر انجام کارهای کوچک است. 

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب از رشد و تحول فردی صحبت می‌کند اما این تحول قرار نیست با رازهای عجیب و غریب همراه باشد و روشی را به شما معرفی کند که تا به حال چیزی درباره آن نشنیده‌اید. بلکه قرار است به شما بیاموزد چگونه با کنترل کردن چیزهای کوچک در زندگی و ایجاد تغییراتی ساده، اتفاقات بزرگ را رقم بزنید. در حقیقت می‌توان اینطور بیان کرد که اثر مرکب، قانونی است که از به دست آوردن نتایج بزرگ، با تمرکز بر مجموعه‌ای از کارهای کوچک صحبت می‌کند. به این ترتیب، شما یاد می‌گیرید بر رفتارهایی به ظاهر کوچک اما مثبت تمرکز کنید و به این ترتیب به موفقیت‌های بزرگ برسید. 

این کتاب با تمام کتاب‌های دیگری که در این حوزه مطالعه کرده‌اید متفاوت‌ است. تاثیر آن را مطمئنا بعد از عمل کردن به تمرین‌ها می‌توانید در زندگی خود مشاهده کنید. دارن هاردی با کمک تمرینات ساده به شما کمک می‌کند تا این اصل را در زندگی خود جا بیندازید و از این قانون، نهایت استفاده را ببرید. اثر مرکب، کتابی عالی است که برای هر کسی، مرد و زن، بزرگ و کوچک، شاغل یا مشغول به تحصیل و با هر پیشینه‌ای مناسب است. 

کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اثر مرکب را به تمام کسانی که خواهان ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی‌شان هستند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب قرار است به شما روشی را بیاموزد که متفاوت است با تمام آنچه از پیش می‌دانستید اما روشی مطمئن است که امتحان خود را پس داده است. 

درباره دارن هاردی

دارن ‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است. او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت (success magazine)، یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. دارن هاردی دوران کودکی خود را با پدرش گذراند و او را به عنوان یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. او از سن هجده سالگی به دنیای تجارت قدم گذاشت و در سن بیست و هفت سالگی موفق شد تا به جوان ترین میلیونر دنیا تبدیل شود. 

مجله موفقیت این امکان را به او داده بود تا  با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه کند و به این ترتیب با رازهای موفقیت آنان آشنا شود. او یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی هم هست که در وبلاگش از استراتژی و اصول موفقیتی می‌گوید که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است. چرا که دوست دارد تمام مردم دنیا از این آموزه‌ها و دانسته‌ها استفاده کنند و زندگی خود را تغییر دهند.

دارن هاردی مدیریت خیریه کودکان نامرئی را بر عهده دارد.این خیریه به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند، کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او همچنین مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است. کتاب دیگر او، ترن هوایی کارآفرینی نیز یکی از کتاب‌های مهم در حوزه مدیریت و کسب و کار به شمار می‌آید. 

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Hedieh :)
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

سلام:) من پارسال نسخه الکترونیک این کتاب رو از انتشارات نسل نواندیش خونده بودم. تصمیم گرفتم با گوش کردن به نسخه صوتی مرورش کنم. کتاب بسیار خوبیه و همچنین ترجمه روانی داره؛ اما گویندگی میتونست بهتر باشه، مدل خوانش یه مقدار

- بیشتر
مریم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

کتاب حاوی مطالبی آموزنده درباره نقش پشتکار در موفقیت است. به عبارتی " گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی"

Ariana
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

خیلی فوق‌العاده است حتما بخونید

اطهر
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

خیلی گوینده صدا اش نچسپه

کاربر ۱۴۹۶۴۸۹
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

به نظرم بیشتر کتاب بسط همین نکته است: رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود گویندگی خوب بود میتونست بهتر باشه، چند تا اشتباهم داشتن

کاربر ۲۰۲۰۱۷۰
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

صدای گوینده بسیار خسته کننده و ملال اور بود نتونستم تحملش کنم حیف این کتاب

Amir Ali Ebrahimian
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

عالی ، برای کسانی که در مسیر موفقیت میخواهند قدم بردارند.

کاربر ۶۱۵۱۵۴۸
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

خیلی کتاب تاثیر گذاری بود به دیگران هم سفارش کردم عالی بود

زمان

۶ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان