دانلود کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم با صدای نسرین عنایت مهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم اثر کریستف آندره

دانلود و خرید کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۴۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم

کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم نوشته کریستف آندره و ترجمه محیا احمدی پور، راهنمای انجام تمرینات ذهن آگاهی است. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا از اضطراب، افسردگی پرخاشگری و ... رها شوید.

نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای آرامش بخش نسرین عنایت مهر بشنوید و با انجام تمرین‌ها به آرامش و تمرکز ذهن برسید. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه آموزش و تمرین‌های مراقبه و ذهن آگاهی است.

درباره کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم

مراقبه و ذهن آگاهی از جمله روش‌های پیشنهادی پزشکان و روان‌درمانگرها برای رهایی از اضطراب و افسردگی است. به طور کلی ذهن آگاهی و تمرینات آن چیزی نیست که فقط در اختیار عده خاصی از مردم باشد و فراگرفتن آن بسیار ساده است. اما برای به دست آوردن تسلط بر آن لازم است که تا تمرین و پیگیری مداوم داشته باشید.

کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم کتابی آموزشی برای انجام دادن تمرینات ذهن ‌آگاهی است. شما به کتاب و نحوه انجام تمرین‌ها گوش می‌کنید و بعد از انجام تمرین‌ها به صورت مستمر و مداوم می‌توانید از چنگ اضطراب، افسردگی و پرخاشگری رها ‌شوید. نتیجه آن هم به دست آوردن و بالا بردن اعتماد ‌به ‌نفس، خودآگاهی و سلامت عمومی بدن است.

در هر فصل از این کتاب صوتی بعد از شنیدن مقدمه کوتاه تمرینات معرفی می‌شوند. بعد از اینکه به اندازه کافی به تمرین پرداختید به سراغ فایل بعدی بروید. توجه داشته باشید در طول هر تمرین، بارها صدای هدایت کننده قطع می‌شود که این زمان‌های سکوت، جزو لاینفک تمرین است و تا لحظه پایانی با چاشنی "شکیبایی" در وضعیت نشست و تمرین خود باقی بمانید.

کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم کتابی است که برای تمام کسانی که دوست دارند تمرینات مراقبه و ذهن آگاهی را فرا بگیرند، مفید است. با کمک تمرین‌های این کتاب می‌توانید در مراقبه به تسلط کافی برسید. شنیدن این کتاب را همچنین به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کریستف آندره

کریستف آندره در سال ۱۹۶۵ متولد شد. پدرش دریانورد و مادرش معلم بود. او بعد از مطالعه آثار فروید و علاقه به آن‌ها تصمیم گرفت تا حرفه پزشکی و روان‌پزشکی را برای خود انتخاب کند.

کریستف آندره در تولوز فرانسه زندگی می‌کرد و ۱۵ سال به حرفه روان‌پزشکی مشغول بود. بعد از ازدواج به پاریس رفت و شروع به نوشتن مقالات کرد. در بیمارستان دانشگاه سنت آن (Sainte-Anne) در واحد روان درمانی رفتاری شناختی فعالیت می‌کرد و کم کم بدل شد به یکی از هبران درمان‌های شناختی و رفتاری فرانسه. او همچنین در زمینه اختلال اضطراب و افسردگی متخصص است،

آندره از اولین کسانی بود که در سال ۲۰۰۴ شیوه مدیتیشن را برای درمان و پیشگیری از هیجان‌ها، اضطراب و افسردگی پیشنهاد کرد. او در سال ۲۰۱۶ موفق شد تا جایزه ژان برنارد را از «آکادمی تحقیقات پزشکی» دریافت کند. آثار او از جمله پرفروش‌ترین‌های فرانسه به‌شمار می‌آید که به زبان‌های مختلف ترجمه شده است و جایزه‌های مختلفی را نیز کسب کرده است. او همواره یکی از برجسته‌ترین نویسندگان فرانسوی در زمینه مراقبه و تمدد اعصاب شناخته می‌شود.

بخشی از این کتاب صوتی

به‌کارگیری ذهن‌آگاهی به معنای تحلیل لحظه حال، یا دست‌کم انطور که فکر می‌کنیم، نیست. درواقع، باید با تمام وجود و با بدون هیچ سخنی آن را تجربه و احساس کنیم. البته نباید فراموش کرد که صرف‌نظر از سخن گفتن برای درک لحظه حال، آن هم در مدتی طولانی، کاری چندان ساده و معمولی نیست. صحبت نکردن و فکر نکردن می‌تواند بسیار دشوار باشد! آنچه مهم است فقط احساس و شکل‌گیری ارتباط است. با وجود این، همه ما پیش از این هم چنین تجربه‌ای داشته‌ایم. در این قسمت، چکیده‌ای از داستانی کوتاه به نام «نامه‌ای از لرد چاندوس»، اثر نویسنده اتریشی هوگو فون هوفمانستال را آورده‌ایم تا رخدادهای ممکن را که گاهی حتی فراتر از کلمات نیز هستند، به طور دقیق توضیح دهیم: «از مدت‌ها پیش، وجودی را همراهی می‌کنم که شاید درک آن برای شما دشوار باشد، خود من هم از آن وحشت دارم، وقتی به خارج از ذهن قدم می‌گذارد، دیگر اندیشه‌ای باقی نمی‌ماند. ]...[ اصلا برایم ساده نیست که این لحظات شاد را برایتان طراحی کنم و بگویم از چه چیزی ساخته شده‌اند؛ زیرا ناگهان کلمات از ذهنم خارج می‌شوند. به همین دلیل است که این وجود هیچ نامی ندارد و حتی باورپذیر نیست، در لحظاتی که مقابلم آشکار می‌شود، هرآنچه را که در محیط اطرافم است، لبریز از برکت می‌:ند. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا شما بدون هیچ مثالی متوجه منظورم بشوید و از طرفی هم از شما می‌خواهم که از این رفتارهای کودکانه، یعنی تداعی‌ها چشم‌پوشی کنید. آبپاشی یا خرمن‌کوبی در مزرعه، سگی زیر نور خورشید، قبرستانی محقر، شخصی توان‌یاب یا خانه روستایی کوچکی، تمام این‌ها می‌توانند محل تجمع آگاهی‌های من باشند. هریک از این‌ها و هزاران چیز مشابه دیگر که ممکن است هر نگاه معمولی با بی‌تفاوتی از کنار آن عبور کند، ناگهان توجه مرا جلب می‌کند و در یک لحظه، که حتی از قدرت مننیز خارج است، ان شخصیت برتر و برجسته بروز می‌کند که با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم توصیفش کنم.»

یکی از استادان بودایی می‌گوید: «ذهن‌آگاهی به آنچه می‌بیند، واکنش نشان نمی‌دهد. او فقط به‌سادگی نظاره می‌کند و بدون هیچ حرفی متوجه آن می‌شود.»

نظرات کاربران

دهکده جهانی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

اتفاقا قیمتش مناسبه، من چک کردم و این بخش صوتی کتاب، در واقع شامل آموزش و تمرینات مراقبه ست و خوانش محتوای کتاب نیست، خود کتاب بصورت نسخه ی چاپی هست. و مهمتر اینکه بخش صوتی مراقبه ها هم از

- بیشتر
masy n
۱۴۰۰/۰۳/۲۹

میشه نسخه چاپی رو هم قرار بدین؟؟

کاربر ۲۲۸۸۲۸۷
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

چقدر گرونه🙄۲۵ تومن واسه یه ساعت؟

sia
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

واقعا عالی بود گام به گام با تمرین مراقبه و ذهن آگاهی رو آموزش میده لذت بردم ممنونم 🌷💙👌 اگه انتقال آزاد داشت حتما میخریدمش اما از اینکه تو بی نهایت هم گذاشتید ممنونم 😍❤

rana
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

تمرینات مدیتیشن رو بصورت همزمان با خوانش کتاب میتونید انجام بدین در کل خوبه

milad
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

👍👍

غزاله
۱۴۰۱/۰۷/۱۹

کتاب خوبیه مطالب جالبی داره و مراقبه به ساده ترین و جذاب ترین روش توضیح میده حتی در حین گوش دادن میتونید مراقبه کنید. حس خوبی داره من از بینهایت گوش دادم ولی گویندهش خیلی دوست نداشتم انگار زیر گوشم داشت

- بیشتر
Melika
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

توصیه نمیکنم. البته نظری درباره محتوای کتاب ندارم چون متاسفانه گویندگی کیفیت مناسبی نداشت نتونستم ادامه بدم، صدای نفس های لرزان، آخرین چیزیه که آدم دلش میخواد توی یه کتاب صوتی مخصوص مدیتیشن، بشنوه.

کاربر 4394364
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

برای من بعضی قسمتهاش ناقص دانلود میشه

کاربر ۳۴۴۴۹۴۸
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

کتاب رو خریدم چطور باید کتاب رو بگیرم. هزینه پرداخت کردم

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان