دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری اثر رافائل ژیئوردانو

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری

معرفی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری داستانی با درونمایه روان‌شناسی نوشته رافائل ژیئوردانو است. این داستان درباره زندگی زنی به نام کامیل است که شاد نیست، اما غمگین هم نیست. او شور زندگی را از دست داده است... 

این کتاب برای جواب دادن به این سوال نوشته شده است: چگونه شادی را در زندگی پیدا کنیم. این داستان جذاب به سرعت به یکی از کتاب‌های پرفروش فرانسه تبدیل شد. نسخه صوتی آن را با ترجمه معصومه خطیبی بایگی و صدای ندا پوریان می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری

کامیل، زنی است که اگر به زندگی او نگاه کنید، خوشبختی را در آن می‌بینید. همسر خوب، فرزندان و کار دلخواه دارد اما احساس سرخوردگی و ناکامی دارد. او در زندگی کاری و شخصی‌اش موفق است اما احساس پوچی می‌کند. نه خوشحال است و نه ناراحت. گویی که شور زندگی را از دست داده است. اما یک شب، تصادفش در یک جاده بارانی، زندگی‌اش را نجات می‌دهد. 

موبایلش آنتن نمی‌دهد و او به سراغ خانه‌ای می‌رود و از افراد داخل خانه کمک می‌کند. مردی به نام کلود و همسرش. رفتار گرم کلود، کامیل را جذب می‌کند و او هم از زندگی‌اش برای کلود تعریف می‌کند. درد دل‌های کامیل نظر کلود را جلب می‌کند. او که روان‌شناسی با گرایش روزمرگی است، به کامیل توضیح می‌دهد که دچار روزمرگی حاد شده است. 

کلود برای کمک کردن به کامیل آماده است. او آدرس مطب و شماره تلفنش را به او می‌دهد و منتظر می‌ماند تا کامیل تردید و دودلی را کنار بگذارد. کامیل هم کمی بعد با او تماس می‌گیرد. تصمیمش را گرفته است. می‌خواهد کمک تخصصی یک درمانگر را داشته باشد. 

بعد از مراجعه‌ کامیل شنونده با داستان او پیش می‌رود و کم‌کم او را می‌شناسد. ما با کامیل همراه می‌شویم و در جلسات رواندرمانی او شرکت می‌کنیم. رویکرد و نگاه نویسنده به حل مشکلات در این کتاب بسیار خلاقانه است و می‌تواند مانند یک راهنما برای ما محسوب شود. 

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری برای تمام دوست‌داران رمان‌های روانشناسانه جذاب است. اگر دوست دارید در قالب یک داستان زیبا راه‌حلی برای مشکلاتتان پیدا کنید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است. 

درباره رافائل ژیوردانو

رافائل ژیوردانو در سال ۱۹۷۴ در پاریس متولد شد. او نقاش هنرمند و نویسنده برجسته فرانسوی و مدیر سازمان اموتون است؛ سازمانی که کارش انجام فعالیت‌های هنری و ساخت تیم خلاق، مدیریت استرس و راه‌های خلاقیت و فعالیت‌های نوآوری است. 

رافائل ژیئوردانو در زمینه‌ تکنیک‌های ارتباطات و مدیریت استرس آموزش دیده است. همین دانش او سبب شده است تا رمانش، زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری به کتابی موفق تبدیل شدود. او پیش از انتشار این کتاب چند کتاب علمی و غیر داستانی دیگر به نام‌های من می‌خواهم ذن شوم رازهای دکتر کولزن، دفتر مربی‌گری صددرصد خوشبختی من نوشته است.

درباره ندا پوریان

ندا پوریان در سال ۱۳۵۷ متولد شد. او دانش آموخته علوم ارتباطات و خبرنگاری است. فعالیتش را در زمینه گویندگی و دوبلوری در سال ۱۳۸۰ در رادیو مرکز استان آغاز کرد و از نفرات برگزیده آزمون صدای رادیوی ایران است. ندا پوریان دوبله را با همراهی اساتید به نام ایران فراگرفت و در زمینه تولید کتاب صوتی، تیزر، تبلیغات، موشن گرافیک و نریشن فعالیت می‌کند.

نظرات کاربران

Fenix
۱۴۰۱/۰۳/۱۱

از عنوان و اطلاعات اولیه تصور کردم با یک کتاب مفید طرف هستم ولی واقعا نا امید کننده بود، داستان کشمکش های منفی یک شخص با خودش و همکاران و نحوه تلاش برای زدن پوز دیگران و درگیری های روانی

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان