دانلود کتاب صوتی انسان شادکام با صدای غزاله صداقت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انسان شادکام اثر کریستین بوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان شادکام

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی انسان شادکام

کتاب صوتی انسان شادکام اثری از کریستین بوبن است که با ترجمه فرزانه مهری و  صدای غزاله صداقت می‌شنوید. این کتاب، بیانگر نگاه نویسنده به دنیا است. نگاهی که از امید سرشار است و زیبایی و خوشی را در کوچک‌ترین چیزها می‌بیند. 

کریستین بوبن بیش از آن که به مضامین و کلمات اهمیت دهد، به آوا و لحن کلام می‌پردازد؛ با این حال نوشته‌هایی می‌آفریند که از اندیشه سرشارند و از عشق به زندگی و شور زندگی سرچشمه می‌گیرند. بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند که کتاب‌های بوبن باید با هم خوانده شوند تا بتوان یک نگاه و تصویر کلی از آثار او به دست آورد. 

درباره کتاب صوتی انسان شادکام

انسان شادکام، چکیده‌ای از کلام و نگاه و بینش بوبن به دنیا است: او نگاه خاصی به دنیا دارد. از دریچه امید به زندگی نگاه می‌کند و در آثارش حتی جزئیات ریز و خوشی‌های کوچک زندگی‌زا را هم توصیف می‌کند. این کتاب هم در بر گیرنده نظرات و نگاه او به زندگی و دنیا است. روایت‌هایی جدا از یکدیگر و مستقل که دعوتی برای آرامش هستند. 

انسان شادکام شامل روایت‌ها و توصیف احساساتی است که نویسنده به آدم‌های دوروبرش دارد. آدم‌هایی که می‌توانند نقش مهمی در زندگی داشته باشند مثل پدر، مادر، دوستان و آشنایان یا افراد معروف و شناخته شده نظیر هنرپیشه‌ها، نویسندگان و … 

کتاب صوتی انسان شادکام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

انسان شادکام را به تمام کسانی که دوست دارند نگاهی متفاوت به دنیا پیدا کنند و زیبایی‌های دنیا را از دریچه چشم بوبن ببینند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب با روایت‌های جدا و مستقلش، یک منبع عالی برای زمان‌هایی است که دوست دارید از دنیای بیرون فاصله بگیرید و در اثری قدرتمند و شگفت‌آور غرق شوید. 

درباره کریستین بوبن 

کریستین بوبن ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در فرانسه متولد شد. آثار او عموما درباره‌ی عشق و تنهایی هستند. بوبن بیش از شصت اثر دارد که همگی آن‌ها به شناخت بهتر افکار او کمک می‌کنند. اگر آن‌ها بخوانیم و مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار بدهیم، به منظری کلی از آثار او دست پیدا می‌کنیم.زبان و سبک نوشتاری او بسیار لطیف و شاعرانه است.

به اعتقاد بسیاری، کریستین بوبن یک پدیده در ادبیات فرانسوی است. بوبن فلسفه خوانده است و درون‌مایه آثارش فلسفی-عرفانی است. او جایزه معتبر Dera maggots که از مهم‌ترین جوایز فرهنگی-ادبی فرانسه است را نیز در کارنامه دارد. آلیس اندرسون، مترجم انگلیسی آثار بوبن می‌گوید کارهای او نه داستان‌اند و نه واقعیت، نه نثرند و نه شعر، بلکه تلفیقی از این دو هستند.

کریستین بوبن در ایران با کتاب غیرمنتظره شناخته و مشهور شد. برخی از آثار بوبن عبارتند از: فرسودگی، ژه، دی‍وان‍ه‌ب‍ازی‌، دی‍وان‍ه‌وار،(همان اثر با ترجمه‌ای متفاوت) ابله محلّه، زن آینده و دلباختگی.

بخشی از کتاب صوتی انسان شادکام 

من فقط کتاب‌هایی را دوست دارم که آغشته به آبی آسمان هستند، همان آبی ای که آزمون مرگ را از سر گذرانده است. اگر جملاتم لبخند می‌زنند به این سبب است که از سیاهی بر می‌خیزند. تمام عمرم را به مبارزه با اندوهی متقاعد کننده گذرانده‌ام. من لبخندم را به بهای گرانی به دست می آورم. آبی آسمان مانند سکه طلایی است که از جیبتان می‌افتد و من با نوشتن آن را به شما باز می گردانم. این آبی باشکوه بیانگر پایان قطعی نومیدی است و اشک آدم را در می آورد. می فهمید؟

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان