دانلود کتاب صوتی دنیای آشنا ۱ با صدای رضا حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دنیای آشنا ۱ اثر ادوارد پی. جونز

دانلود و خرید کتاب صوتی دنیای آشنا ۱

گوینده:رضا حبیبی
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دنیای آشنا ۱

کتاب صوتی دنیای آشنا ۱ بخش اول رمان پر افتخار ادوارد پی جونز است که با ترجمه شیرین معتمدی و صدای رضا حبیبی می‌شنوید. این داستان به زندگی سیاه‌پوستان در قرن نوزدهم آمریکا می‌پردازد و از سرگذشت برده‌ای می‌گوید که حالا ارباب شده است.

این کتاب تحسین منتقدان بسیاری را برانگیخت و جایزه‌ حلقه‌ منتقدان ملی کتاب امریکا در سال ۲۰۰۳، جایزه‌ پولیتزر سال ۲۰۰۴ و جایزه‌ ایمپک دوبلین ۲۰۰۵ را از آن خود کرد. این اثر همچنین فینالیست جایزه‌ کتاب ملی امریکا در سال ۲۰۰۳ نیز بوده است.

درباره کتاب صوتی دنیای آشنا ۱

دنیای آشنا ۱، بخش اول این رمان عمیق و پرمحتوا است که موفق شد تا دوباره صدای سیاه پوستان را به گوش جهانیان برساند. کتابی که باعث شد تا والتون مویامبا، نویسنده، منتقد و استاد دانشگاه ایندیانا درباره‌اش اینطور بگوید: «از نظر من، «دنیای آشنا»، بهترین رمان چاپ‌شده‌‌ امریکا در قرن ۲۱ است». اما داستان از چه قرار است؟

اتفاقات در سال ۱۸۵۵ در مزرعه‌ مرد سیاه‌پوستی به نام هِنری تاونسند می‌گذرد. هنری خودش برده به دنیا آمده بود. اما حالا ارباب شده است و مزرعه‌ای پنجاه هکتاری با سی و سه برده دارد. هرچند در برخورد اول، انتظار داریم که او زندگی را بر برده‌های سیاه، که خودش هم روزی از آنان بوده، آسان بگیرد، اما متوجه می‌شویم که او با برده‌ها به همان شکلی برخورد می‌کند که ارباب سفیدپوستش ویلیام رابینز با او رفتار ‌کرده است. در این میان با شخصیت دیگری آشنا می‌شویم. برده سیاهی به نام موسا.

داستان حول محور زندگی و برخوردهای این دو نفر باهم شکل می‌گیرد و در کنار زندگی آنان با قصه‌های عاشقانه و کمدی شخصیت‌های دیگر نیز آشنا می‌شویم و به این ترتیب با ششخصیت موسا هم بیشتر انس می‌گیریم. 

جاناتان یاردلی منتقد و نویسنده‌ واشنگتن‌پست و برنده‌ جایزه‌ی پولیتزر نقدنویسی، کتاب دنیای آشنا را یک رمان «عالی و فوق‌العاده» برمی‌شمرد که تاکنون در ادبیات داستانی امریکا منتشر شده است. این داستان با ریتمی که با سیر وقایع تند می‌شود پیش می‌رود و شما را به کسب تجربه‌ای قدرتمند و البته فراموش نشدنی دعوت می‌کند.

کتاب صوتی دنیای آشنا ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دنیای آشنا ۱ داستانی جذاب است که تمام علاقه‌مندان به رمان و ادبیات داستانی خارج را به خود جذب می‌کند. اگر دوست دارید با آثار موفق و برنده جایزه دنیا آشنا شوید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره ادوارد پی جونز

ادوارد پی جونز، رمان نویس و نویسنده داستان کوتاه آمریکایی ۵ اکتبر ۱۹۵۰ در واشنگتن دی‌سی متولد شد. او نویسنده پر افتخاری است اما در طول دوران کاری‌اش تنها سه اثر داستانی خلق کرده است. دو مجموعه داستان به نام‌های «گمشده در شهر» (١٩٩٢) که در فارسی با عنوان «یکشنبه بعد از روز مادر» ترجمه شد و «همه ی بچه های خاله هاگار» (٢٠٠٦) و یک رمان حماسی به نام دنیای آشنا که برایش جایزه ی پولیتزر سال ٢٠٠٤ را به ارمغان آورد. 

از دیگر جوایز و افتخارات ادوارد پی جونز، می‌توان به جایزه‌ پن‌همینگوی، پن‌مالامود و نامزدی جایزه‌ پن‌فاکنر اشاره کرد.

درباره رضا حبیبی 

رضا حبیبی در دانشگاه تهران در رشته ادبیات انگلیسی تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرد و تحصیلاتش را با گرایش نمایش معناباخته ساموئل بکت ادامه داد. او همچنین پژوهشگر ژنتیک بکت در مقطع دکترا است و در دانشگاه برگن، نروژ تدریس می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان