دانلود کتاب صوتی ترس با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ترس اثر باب وودوارد

دانلود و خرید کتاب صوتی ترس

نویسنده:باب وودوارد
گوینده:حسن آزادی
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ترس

کتاب صوتی ترس، ترامپ در کاخ سفید اثری از باب وودوارد با ترجمه کیوان سپهری است. این کتاب روایتی بدیع از زندگی پر تنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و زندگی و تصمیمات او در کاخ سفید بیان می‌کند. 

وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوه مجریه قوی‌ترین کشور دنیا.» او بعد از بیان این مطلب به شرح و توضیح آن می‌پردازد و دلایل مختلفی را بررسی می‌کند که گواهی بر این گفته است. انتشارات نوین کتاب گویا نسخه صوتی این اثر را با صدای گرم حسن آزادی تهیه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره کتاب صوتی ترس، ترامپ در کاخ سفید

باب وودوارد خبرنگار آمریکایی است که تا به حال درباره هشت رئیس جمهور آمریکا، گزارش‌های مستند و دقیقی ارائه کرده است و یکی از کسانی بود که در فاش کردن ماجرای واترگیت نقش داشت. او در کتاب ترس، ترامپ در کاخ سفید، روایتی از اولین سال زندگی دونالد ترامپ را در کاخ سفید ارائه می‌کند. او مخاطبان را با مباحثات آتشین و نحوه تصمیم‌گیری دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور و همچنین نحوه اداره سیاست‌های خارجی و داخلی او آشنا می‌کند. 

باب وودوارد برای نوشتن این کتاب ساعت‌ها با منابع معتبر و دست اول مصاحبه کرده است. صورت جلسه ملاقات‌ها را خوانده و با کمک خاطرات روزانه افراد مختلف و همچنین اسناد و مدارک مختلف، این کتاب را نوشته است. 

او همچنین موضوعاتی کلیدی مانند سیاست خارجی را در کشورهای کره شمالی، افغانستان، ایران، خاورمیانه، ناتو، چین و روسیه مطرح می‌کند. و سپس چالش‌های سیاست داخلی ترامپ مانند تجارت، تعرفه‌ها، مهاجرت، قانون مالیات‌ها، توافق پاریس و خشونت نژادی در شارلوتزویل در سال ۲۰۱۷ را تشریح می‌کند.

ترس، ترامپ در کاخ سفید، مطالبی تکان‌دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره روسیه هم دارد و پرده از رازهای این مذاکرات برمی‌دارد.

شنیدن کتاب صوتی ترس، ترامپ در کاخ سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

ترس، ترامپ در کاخ سفید برای تمام کسانی است که دوست دارند با زندگی این رئیس جمهور پرحاشیه آمریکایی در کاخ سفید، آشنا شوند. علاوه بر این، روزنامه نگاران و کسانی که علاقه‌مندند با نگاهی روان‌شناسانه با زندگی و رفتار در کاخ سفید آشنا شوند، این اثر را جذاب می‌یابند.

درباره باب وودوارد

باب وودوارد (Bob Woodward‎) در تاریخ ۲۶ مارس ۱۹۴۳ متولد شد. او خبرنگاریی است که به همراه کارل برنستین در واشینگتن پست، رسوایی واترگیت را فاش کردند. این مساله به استعفای نیکسون، رئیس جمهور آمریکا، منجر شد. 

باب وودوارد در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ کتاب دیگری با نام ترس، ترامپ در کاخ سفید را منتشر کرد که روایتی مستند از زندگی دونالد ترامپ در کاخ سفید است.

درباره حسن آزادی

حسن آزادی فعالیت هنری‌اش را با تئاتر آغاز کرد. چرا که معتقد است: «گوينده‌ای موفق است كه بازيگری را هم بداند، كه اين بازيگری همان حسی است كه گوينده در خواندن متن‌های مختلف می‌گيرد...» 

حسن آزادی در حال حاضر دو برنامه را به سردبیری پسرش، مهدی آزادی، در رادیو فرهنگ اجرا می‌کند و در زمینه تولید کتاب صوتی نیز فعالیت دارد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان