دانلود کتاب صوتی ساموج با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساموج اثر جمشید طاهری

دانلود و خرید کتاب صوتی ساموج

نویسنده:جمشید طاهری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ساموج

کتاب صوتی ساموج داستانی نوشته جمشید طاهری است. او در این داستان منطقه‌ای خیالی را به تصویر کشیده است که در آن مردم می‌توانند فکر یکدیگر را بخوانند. 

انتشارات نوین کتاب گویا، نسخه صوتی داستان ساموج را با صدای شاهین علایی نژاد منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی ساموج

خواندن فکر دیگران، یکی از توانایی‌های جذابی است که دستمایه نوشتن داستان‌ها و رمان‌های بسیاری شده است. در داستان‌های فانتزی همیشه این توانایی می‌تواند فاجعه به بار بیاورد یا درست در لحظه حساس و بحرانی به کمک افراد بشتابد. اما جمشید طاهری این ویژگی را دستمایه داستان خود قرار داده است و روایتی جالب رقم زده است. این اثر داستان فانتزی جذابی دارد که در یک بستر کاملا رئال رخ می‌دهد به طوری که هر لحظه تصور می‌کنید در این مکان حضور دارید و تمام رخدادها و اتفاقات پیرامونتان واقعی و حقیقی است.

ساموج نام منطقه‌ای خیالی است. همان جایی که کتاب نامش را وام‌دار آن است. در این منطقه خیالی آدم‌ها توانایی خواندن افکار یکدیگر را دارند. همین توانایی غیرعادی و عجیب ماجراهای کتاب را رقم می‌زند. 

کتاب صوتی ساموج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران داستان‌های ایرانی و ادبیات داستانی ایران را به شنیدن کتاب صوتی ساموج دعوت می‌کنیم. 

درباره جمشید طاهری

جمشید طاهری متولد سال ۱۳۳۶ در شهرضا اصفهان است. در دو رشته برق و ادبیات فارسی تحصیلات دانشگاهی دارد. کتاب‌های او را از سال ۷۵ ناشرانی مانند کوشش، صدای اندیشه، شادان، علم و ققنوس چاپ کرده‌اند. کتاب‌های عالم دیگر از زبان مردگانی که زنده شده اند، ساده اما و مجموعه غزلیات چله نشینان چله خانه دل از مشهورترین آثار او است. 

رمان‌های او عبارتند از طریق عشق ،حدیث عشق ،همراز عشق، غزل آریا، یاس سفید عشق ،درد محبت، مهر گل، نوشین، آیدا، بابک، غزل، هدیه، سیاوش، شبانه‌های پدرم و داستان من. این کتاب در سال ۱۳۹۲، نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی و کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور شد.

دو رمان اخیر جمشید طاهری به نام‌های شلارد و ساموج به صورت صوتی توسط نشر نوین کتاب گویا منتشر شده است.

درباره شاهین علایی نژاد

شاهین علایی نژاد، نویسنده، بازیگر، طراح و کارگردان تئاتر است. او همچنین در زمینه گویندگی کتاب صوتی نیز مشغول به فعالیت است و نسخه صوتی تعداد زیادی از کتاب‌ها با صدای او منتشر شده‌اند. علایی نژاد همچنین دوره‌هایی را برای آموزش تولید کتاب صوتی و گویندگی برگزار می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی ساموج

«کاش من از فکرهای زیر این پیشانی خبر داشتم» می‌داند که غیرممکن است. «یعنی اینجا بهتر نیست که همه فکر همدیگر را می خوانند؟» نمی‌دانست. تنها می‌دید که در این تکه زمین خدا هیچ‌کس خلاف نمی‌کند. یعنی از ترس دیگران جرأت فکر خلاف ندارد.

حرف نادر هم همین بود: «دیدم راحتی خیال از همه چیزی بهتر است در اینجا هیچ چیز که نباشد خیال آدم راحت است. در آن مدتی که اول کار، فکر دیگران را می‌خواندم دیگر اعصاب نداشتم، حرص می‌خوردم اما کاری از دستم بر نمی‌آمد. اینجا هر طرف که نگاه کنی کار بد نمی‌بینی. یعنی در اصل فکر ناجور توی هیچ کله‌ای نیست؛ حالا می‌خواهد از ترس بقیه باشد، می‌خواهد نباشد. مهم این است که همه خوبند، خوب فکر می‌کنند.»

همین برای من کافی بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان