دانلود کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن

معرفی کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن

شنیدن کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن نوشته متیو مک کی و کاترین سوتکر به ما می‌آموزد که چگونه دربرابر فکرهای منفی مقاومت کنیم و با تمریناتی که در این کتاب وجود دارد می‌توانیم از آسیب رساندن به ذهنمان جلوگیری کنیم.

درباره کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن

ذهن ما پشت‌سر هم و به‌صورت پیوسته مشغول تولید افکار مختلف است، بعضی از این افکار معنی دارند و بعضی از آن‌ها هیچ معنایی ندارند. افکاری که درون ذهن ما ایجاد می‌شوند با ایجاد ترس می‌توانند ما را ناامید کنند و لذعکس بعضی از این افکار به ما کمک می‌کند تا به سمت جلو و رو به پیشرفت برویم و به ما اجازه نمی‌دهند در سرزنش و اندوه غرق شویم. کتاب رهایی از زندان ذهن به ما یاد می‌دهد که بتوانیم ذهن خودمان را بشناسیم و آن را به کنترل خود دربیاوریم. ما باید بتوانیم تشخیص دهیم کدام افکار برای ما مفید و کاربردی است و کدام فکرها دردسرساز و سپس از آن‌ها دوری کنیم. هرچقدر بیشتذ بتوانیم افکار خودمان را شناسایی و دسته‌بندی کنیم تسلطمان نسبت به ذهنمان بیشتر می‌شود و بهتر می‌توانیم زندگیمان را کنترل کنیم.

در کتاب رهایی از زندان ذهن، ما با مشاهده‌ی هفت نوع اندیشه و آموختن فرق آن‌ها باهم آشنا می‌شویم. از آنجایی که ما حق انتخاب برای افکاری که وارد ذهنمان می‌شوند را نداریم نمی‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم پس لازم است که حواسمان باشد چه نوع ارتباطی را انتخاب می‌کنیم و یا با چه کسانی نشست و برخواست می‌کنیم.

وقتی که ما از خواب بیدار می‌شویم ذهنمان فعالیت روزانه خود را شروع می‌کند. برای مثال ما گاهی تصمیم به انجام کارهایی می‌گیریم که خودمان هم نمی‌دانیم از کجا و ناگهانی به ذهنمان رسیده است و گاهی حتی دلمان نمی‌خواهد کارهایی که هر روز انجام می‌دهیم را تکرار کنیم.

موضوع رهایی از زندان ذهن نوشته کاترین سوتکر و متیو مک‌کی رسیدن به آرامش و رصدکردن ذهن است. در رهایی از زندان ذهن ۵ نوع فکر وجود دارد که ما باید بتوانیم آنها را از هم تشخیص دهیم و بعد از آن یاد بگیریم چگونه افکارمان را از جهتی به جهت دیگر تغییر دهیم. در فصل دوم این یاد می‌گیریم که افکارمان چگونه کار می‌کنند و در فصل سوم تعقیب کردن این افکار را یاد می‌گیریم، بدون اینکه در آن‌ها غرق شویم. این کتاب، حقایق زیادی را برای ما اشکار می‌کند و به ما یاد می‌دهد که چگونه افکار و ذهنمان را کنترل کنیم

چرا باید کتاب رهایی از زندان ذهن را گوش دهیم؟

این کتاب به ما کمک می‌کند زندگی خودمان را دست بگیریم و بیشترین حد کنترل را روی آن داشته باشیم و از این طریق بتوانیم بسیاری از افکار منفی و نادرست را وارد ذهنمان نکنیم.

شنیدن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر آرزویی در زندگی دارید ولی حس می‌کنید توانایی کافی برای رسیدن به آن را ندارید و هم‌چنین به خودیاری و رشد فردیتان اهمیت می‌دهید بهتر است این کتاب را گوش دهید..اگر به کتاب‌های حوزۀ موفقیت، خودیاری و رشد فردی علاقه‌مند هستید، این کتاب را از دست ندهید.

درباره متیو مک کی و کاترین سوتکر

متیو مک کی در موسسه رایت در برکلی روان‌شناسی تدریس می‌کند. او تا به امروز در مجموع 30 کتاب در زمینه روان‌شناسی نوشته است، بعضی از این کتاب‌ها را با کمک دیگران نوشته است.کتاب‌های تو تا به امروز بیش از 3 میلیون در سراسر دنیا داشته است. متیو مک کی به مدت بیست و پنج سال مدیر کلینیک خدمات روانشناسی هایت‌اشبری در شهر سانفرانسیسکو بود. او در حال حاضر مدیر کلینیکCBT برکلی است. از جمله‌ی کتاب‌های او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: زندانیان باور، تکنیک‌های آرام‌بخشی و کاهش استرس، پیام‌ها، افزایش عزت نفس، و تکنیک‌های رفتاردرمانی دیالکتیک.

کاترین سوتکر تا به حال چندین کتاب در زمینه روان‌شناسی نوشته است و از کاربردی‌ترین کتاب‌های او می‌توان به کتاب راهنمای عزت نفس او اشاره کرد؛این کتاب راه‌گشا برای رهایی از مشکلات ناشی از کمبود عزت نفس است.

فهرست کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن

بخش اول: به چه فکر می‌کنید؟ بخش دوم: افکار شما چه تأثیری بر زندگی‌تان می‌گذراند؟ بخش سوم: هر فکری که به ذهن‌تان خطور می‌کند را باور نکنید

بخش‌هایی از کتاب صوتی رهایی از زندان ذهن

· اصل اساسی توفان مغزی این است که هیچ فکر و عقیده‌ای احمقانه تلقی نمی‌شود. هر کسی حق دارد نظرش را مطرح کند و عقیده‌ای را به زبان بیاورد که ممکن است به پیشرفت گروه کمک کند. اولین و مهم‌ترین گام این است که هدف گروه مشخص شود. به عبارت دیگر، شما چطور می‌توانید مطمئن شوید که کدام فکر و عقیده بیشتر به گروه کمک می‌کند؟ اگر هدفی وجود نداشته باشد، پس بحث هم هیچ نتیجه یا فایده‌ای به دنبال ندارد.

لازم نیست که در توفان مغزی، افکار و نظرات مطرح شده را پذیرفت و تأیید نمود، بلکه فقط بایستی آن‌ها را شنید. هر فردی در گروه، ایده‌ای را پیشنهاد می‌کند درباره‌ی اینکه شما چه کاری بایستی انجام دهید. برخی افراد فقط گوش می‌کنند و درباره‌ی حرف‌های دیگران، فکر می‌کنند. هر فردی به عنوان عضوی از گروه، نقش و عملکرد خودش را دارد. یک نفر ممکن است خلاق و مشتاق باشد و ایده‌های نوین و جدید مطرح کند و حتی گاهی اوقات، شرط احتیاط را نیز رعایت نکند.

· هر حسی که در بدن خود متوجه آن هستید می تواند نقط تمرکزی برای زمان حال باشد، گوش داکردن به صدای بدن مثل شنیدن یک قطعه موسیقی است. موسیقی های اصلی و فرعی و قطعاتی که ماندگار و یا قدیمی هستند. ممکن است احساسات ما مانند ضربه ناگهانی طبلی بزرگ، حالت انفجاری داشته باشند و یا مانند صدای نرم نی، به آرامی بروز کنند. نوار متحرک تمرکز، ساده ترین روش برای شنیدن دقیق صدای بدن است. یک حلقه نورانی به قطر تقریبا هفتاد سانتی متر را تصور کنید که بالای سر شما قرار دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان