دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن با صدای مجتبی وحدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوباره فکر کن اثر جیسون فراید

دانلود و خرید کتاب صوتی دوباره فکر کن

نویسنده:جیسون فراید
امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن

کتاب صوتی دوباره فکر کن نوشته جیسون فراید، نگاهی تازه به آغاز فرآیند و توسعه یک کسب و کار جدید و سودآور دارد و به شما کمک می‌کند تا کسب و کارتان را رشد بدهید و کارآمدتر عمل کنید. 

این اثر جایزه بهترین کتاب غیر داستانی گودریدز را در سال ۲۰۱۰ از آن خود کرده است. نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه سعید قربانیان و صدای مجتبی وحدانی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن

جیسون فراید بنیان‌گذار شرکت‌های موفق و سوددهی در طول سال‌های اخیر است. او در این کتاب تجربیاتش را، از چگونگی راه‌ندازی یک کسب و کار موفق با مخاطبان در میان می‌گذارد و از همه کسانی که در سرشان رویای یک کسب و کار موفق را می‌پرورانند می‌خواهد که تمام آنچه را تابه‌حال شنیده‌اند، دور بریزند. کتاب صوتی دوباره فکر کن کتابی نیست که بر اساس تئوری‌ها و اصول شرایط آزمایشگاهی نوشته شده باشد، بلکه محصول سال‌ها تجربه در اداره تجارتی است که حتی در دوران رکود اقتصادی نیز، سودآوری‌اش را حفظ کرده است.

این اثر راه‌های جدیدی را پیش پای شما می‌گذارد. راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا خودتان را در مقام یک کارآفرین موفق ببینید. کسی که به راحتی می‌تواند کارش را آغاز کند و نیازی به تمام اصول قدیمی که مشاوران در اختیارتان قرار می‌دهند، ندارد. این کتاب به مسائل زیادی از جمله آغاز کار، پیشرفت، استخدام، تبلیغات، بهره‌وری، کنترل آسیب و ... می‌پردازد و تمام آنچه را برای شروع و حفظ تجارتتان لازم است بدانید، به شما می‌گوید. 

کتاب صوتی دوباره فکر کن

شنیدن کتاب صوتی دوباره فکر کن را به تمام افرادی که تصمیم دارند کسب و کاری راه‌اندازی کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب برای تمام مدیران و رهبران تیم‌ها، کارآفرینان و تمام افرادی که رویای توسعه کسب و کارشان را در سر می‌پرورانند، مطالبی مفید و خواندنی دارد. 

درباره جیسون فراید

جیسون فراید در سال ۱۹۷۴ متولد شد. او بنیانگذار یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار تحت وب به نام 37signals است و کتاب‌های بسیاری در حوزه کسب و کار نوشته است. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های Rework و Remote: Office Not Required اشاره کرد.  

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۷/۰۸

گوینده خوابش میاد، چقدر شل حرف میزنه بعد هم انگار متن رو یک بار هم قبلش نخونده

Hossain Ghaed
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

درود بر شما کیفیت صدای گوینده مناسب نیست و اهنگ پس زمینه گاها باعث تداخل صدای گوینده کتاب میشود

مرداد
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

بسیارررر عالی بود صدای گوینده بسیارجذاب دلنشین و با حس بود خیلی لذت بردم فارغ از کتاب از صدای آقای وحدانی خیلی لذت بردم سپاس از طاقچه

علي
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

نام کتاب Rework هست. چرا ترجمه ش دوباره فکر کن هست( دقیقا همنام یکی از بهترین کتابایی غیر داستانی که خوندم اثر ادم گرانت!) در ضمن نمیدونم مردان چرا وقتشونو با خوندن داستان تلف میکنن؟ !! NONFICTION Rocks

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان