دانلود کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است اثر سرجیو زیمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است

نویسنده:سرجیو زیمن
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است

کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است اثر سرجیو زیمن، حاصل سال‌ها تجربه اندوزی او در حوزه تبلیغات و کار با شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا است. 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه منیژه شیخ‌ جوادی و صدای فریاد موسویان می‌شنوید.  

درباره کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است

کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است نه بخش دارد: بخش اول درباره علل موثر نبودن برخی از تبلیغات است و بخش دوم درباره اهمیت تبلیغات و روش‌های سنتی تبلیغ است. بخش سوم به موضوع حفظ مشتری از طریق تبلیغات سودمند اختصاص دارد و بخش چهارم به این مسئله می‌پردازد که آیا استخدام فردی مشهور به‌عنوان سخنگوی تبلیغاتی کار درستی است یا نه؟ در بخش پنجم کتاب مثال‌های واقعی از تبلیغات موفق و ناکارآمد را می‌شنویم. سپس به بخش ششم می‌رسیم که از لزوم حمایت مالی برای تبلیغات سخن گفته است. 

فصل هفت به طور خاص درباره استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا است و توصیه‌های مفیدی دارد که به آن‌ها کمک می‌کند تا نام خود را مطرح کنند و در بخش آخر به مبحث تعامل با مشتریان می‌پردازد؛ سرجیو زیمن برای این بخش هم نمونه‌های موفق و ناکامی را انتخاب کرده است که به عنوان مثال با آن‌ها آشنا شویم. در بخش آخر هم تعدادی نمونه دیگر و راهکارهای مختلف است که به طور کلی به جمع بندی مطالب کتاب کمک می‌کند. 

کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این کتاب را به تمام فعالان حوزه تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب شامل راهکارها و پیشنهاداتی است که به تمام افرادی که در تلاشند تا به بهترین نحو در حوزه تبلیغات فعال شوند و کسب و کارشان را به دنیا بشناسانند، کمک می‌کند. 

درباره سرجیو زیمن

سرجیو زیمن رئیس فعلی و موسس گروه زیمن است. او در گذشته مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شرکت کوکاکولا را برعهده داشت. او شرکتی نیز با عنوان زیمن گروپ تاسیس کرد که هدفش مشاوره تبلیغاتی بود. زیمن ۴ کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات نوشته و در حال حاضر، به‌عنوان سخنران به مجامع و شرکت‌های مختلفی دعوت می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است

گفتنی است که کمتر شرکت‌هایی، مفهوم رنگ‌هایی را که انتخاب می‌کنند، می‌دانند. وقتی در شرکت کوکاکولا کار می‌کردم، ما دریافتیم که قرمز، رنگی بسیار قدرتمند برای ماست. و این از زمانی شروع شد که ما به چین رفتیم؛ جایی که رنگ قرمز مفاهیم زیادی داشت: قدرت، نیرو و در عین‌حال خرافات و ترس. ما از خودمان سوال کردیم که آیا می‌توانیم با همین رنگ در کشورهای دیگر هم سرمایه‌گذاری کنیم. پس یک شرکت تبلیغاتی را استخدام کردیم که این نکته را بررسی کند. ما نتایج حیرت‌انگیزی به‌دست آوردیم. در اسپانیا، قرمز به مفهوم عشق، شور و خشونت است. در پاکستان و هند، قرمز رنگ بازی کریکت است و همراه با آن، رنگ رقابت و افتخار. ما این یافته‌ها را به‌کار گرفتیم تا با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار سازیم.

نظرات کاربران

mohamad
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

کتاب بدی نیست ولی بنظرم کمی طولانی است و میشد کوتاهتر مطالب مفید را ذکر کرد البته مثالها باعث افزایش حجم کتاب شده بود و چون مثالها مربوط به ایالات متحده بود شاید با سیستم آن در کشور ما کمی

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۵۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۵۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان