دانلود کتاب صوتی جاسوس با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاسوس اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی جاسوس

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جاسوس

کتاب صوتی جاسوس اثر نویسنده مشهور کتاب کیمیاگر، پائولو کوئلیو است. این داستان بر خلاف آثار دیگر او محتوای عرفانی ندارد بلکه روایت زندگی و مرگ پرابهام زنی به نام «ماتا هاری» است که به جرم جاسوسی برای آلمانی‌ها در فرانسه اعدام می‌شود.

نسخه صوتی کتاب جاسوس را با ترجمه بهناز سلطانیه و صدای شهاب ایلکا و ندا پوریان در اختیار دارید. 

درباره کتاب صوتی جاسوس

ماتا هاری زن جوانی بود که به جاسوسی علیه فرانسه متهم شد، او را اعدام کردند و بدنش را در گوری نامعلوم دفن کردند و سرش را به نماینده‌ی دولت دادند. او پایه‌گذار سبکی نوین در رقص است. به علت شهرت و محبوبیتی که داشت و همچنین جسارتی که در روی صحنه از خود نشان می‌داد، توانسته بود به محافل بسیاری راه پیدا کند و با سیاستمداران مختلفی ارتباط داشت. همین باعث شد تا سرویس جاسوسی آلمان از او بخواهد که در ازای پول بسیار زیادی، اطلاعات حاصل از رفت‌ و آمدهایش را در اختیار آن‌ها قرار دهد. بر طبق برخی ادعاها، نتیجه جاسوسی‌های او، کشته شدن پنجاه هزار فرانسوی بود. اما در عین حال برخی دیگر معتقدند او ناخواسته وارد بازی‌های سیاسی شده است. 

او مدت‌ها پیش اعدام شده است. اما مرگ او هنوز در هاله‌ای از ابهام پنهان است چرا که آلمانی‌ها جاسوسی او را تایید نکردند. ماتا بارها در معرض خشونت خانگی قرار گرفت. فرزندش را از او گرفتند و مجبور بود که روزهایش را با روسپی‌گری بگذراند. این کتاب به حقیقت زندگی او وفادار است. هرچند بر طبقه گفته نویسنده، برخی از گفتگوها، زائیده تخیلات او است. 

کتاب صوتی جاسوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این داستان را به تمام علاقه‌مندان به آثار زندگینامه پیشنهاد می‌کنیم. اگر از طرفد‌اران نوشته‌های پائولو کوئلیو هستید، کتاب جاسوس را از دست ندهید. 

درباره پائولو کوئلیو 

پائولو کوئلیو در ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. مادر او لیژیا خانه‌دار و پدرش مهندس بود. او در دوران نوجوانی آرزویش مبنی بر نویسنده شدن را با خانواده‌اش درمیان گذاشت اما به دلیل مخالفت آن‌ها به مدرسه حقوق رفت. بعد از یک سال مدرسه حقوق را ترک کرد. او مدتی مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. در زندگی پر حادثه‌اش تجربه بستری شدن در یک آسایشگاه روانی، اعتیاد، دستگیری توسط حکومت و ... را دارد. بعد از مدتی که به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، دوباره به رویای نویسنده شدن فکر کرد و شروع به نوشتن کتاب‌هایش کرد. 

او پرفروش‌ترین نویسنده‌ی پرتغالی است که کتاب کیمیاگرش به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. او و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ی پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Mehdi Kazemi
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

کتاب در خصوص زندگی ماتاهاری، رقاص معروف و از پیشروان رقص اروتیک به سبک شرق دور در قرن بیستم هست که به جاسوسی برای آلمانها در خلال جنگ جهانی اول علیه فرانسه متهم و اعدام میگردد. کتابهای دیگری که بیشتر

- بیشتر
کاربر 7370448
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

کتابی براثر واقعیت سیاست کثیف و افراد بی‌گناهی که بازیچه ی سیاست میشوند...

Motahhare
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

از این کتاب دانستم که چقدر حد و مرز داشتن برای یک انسان زیباست و چقدر او را آرام تر، امن تر و در امان تر نگه می دارد.

bahar
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

من خیلی دوست داشتم. موضوع جالبی داشت در حدیکه بعد از گوش دادنش یکی دوساعتی رو صرف جستجو درباره شخصیت اصلی کردم و جالب بود. جالبتر اینکه داستانش خیلی رازآلود باقی مونده بعد از اینهمه سال... جالب بود

محمدحسین
۱۴۰۱/۱۱/۱۶

داستان زنی که بهش تهمت جاسوس دوجانبه میزنن و به گفته نویسنده از داستان واقعی الهام گرفته شده با صدای گویندگان بسیار عالی ... اما داستان واسه من آنچنان جذاب نبود امیدوارم بقیه بهتر از من از شنیدنش لذت ببرن

mahdis
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

این کتاب راجع به زندگی یک زن و اتهام جاسوسی که به او وارد شد در زمان جنگ جهانی اول است. ماجرا از لحظه اول من و میخکوب کرد و تا انتها با علاقه به گوش دادن ادامه دادم. بخصوص با توجه

- بیشتر
ملیکا بشیری خوشرفتار
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

بی شک کتاب زیبایی بود با قلمی شیوا؛ توصیه به افرادی که علاقمند به بیوگرافی افراد معروف دارند. میان داستان بی شک جملات و مثالهای خیلی زیبایی بیان شد که مطمئنا تا مدتها در ذهن باقی میماند.

کاربر ۱۳۹۱۷۷۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

داستان شنونده را به دنبال خودش می کشاند لکن تضاد های شخصیتی ماتاهاری سردرگم کننده است . به نظر من ارزش شنیدن دارد .

AS4438
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

فوق العاده، عالی،شنیدنی وخواندنی، داستان رقاصه ای که به گناه نکرده مجرم واعدام شد، با شنیدن یا خواندنش حتمن لذت خواهیدبرد،سپاس ازناشروطاقچه همچنین گویندگان ،موسیقی هم فوق العاده زیبا بود.

Hanieh Mohamadi
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

شجاعت، تفاوت و ریسک پذیری رو تو زندگی این آدم کاملا میشه حس کرد و از نظر من کسی که تو دنیای آدمای شبیه به هم جرات متفاوت زندگی کردن رو داره حتی اگه سرانجام خوبی نداشته باشه این زندگی

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان