دانلود کتاب صوتی قدرت (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت (خلاصه کتاب) اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قدرت (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی قدرت خلاصه کتابی از نویسنده مشهور کتاب‌های انگیزشی و موفقیت، راندا برن است. راندا برن در این کتاب درباره قدرت‌های درونی انسان صحبت می‌کند.

ما تنها به دنیا نمی‌آییم. از بدو تولد، نیروهایی در ما نهادینه شده تا بتوانیم از آنها برای ساخت یک زندگی ایده‌آل استفاده کنیم. چه بسا که بسیاری از ما با گذر زمان و عبور از مرحله کودکی، از قدرت‌های درونی خودمان فاصله می‌گیریم. قدرت به ما یادآور می‌شود که هنوز هم می‌توانیم به دوران اوج شجاعت، توانایی و بی‌مانندی دست پیدا کنیم که این کار تنها با شعله‌ور کردن قدرت «عشق» انجام خواهد شد.

راندا برن در این میکروکتاب صوتی روش دستیابی به یک زندگی جادویی را به شما نشان می‌دهد. روشی که با کمک آن می‌توانید به کشف دنیای درونی خود بپردازید، چرا که وقتی از درون سرشار از عشق باشید، دنیای بیرونی‌تان بهترین خواهد شد.

شنیدن میکروکتاب قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را به شنیدن این میکروکتاب دعوت می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده‌ معروف استرالیایی است که با نوشتن کتاب «راز» و تولید یک فیلم از آن توانست مخاطبان بسیاری را به خواندن آثارش دعوت کند و زندگی انسان‌های زیادی را نجات دهد و امید به زندگی را به آنها بازگرداند.

راندا برن در سال ۲۰۰۴ پس از مرگ پدرش دچار افسرگی شدید شد و با تشویق دخترش شروع به مطالعه کتاب‌های روانشانسی قدیمی و تحقیق درباره تفکر مثبت و قوانین جذب کرد. برن زندگی خود را در راه اشاعه این فرهنگ وقف نموده و پس از کتاب پرفروش «راز»، دست به انتشار کتاب‌های کامل‌تری مثل «معجزه»، «قهرمان»، قدرت و.. کرده است که هر کدام به صورت تخصصی‌تر به مباحث قانون جذب می‌پردازند.

بخشی از میکروکتاب قدرت

قدرت می‌تواند مفهوم خودش را در زندگی تو نشان دهد. به این صورت که یا خوشبختی یا بدبخت. به زندگی‌ات نگاه کن، اگر جنبه‌های مثبت و شادی‌آور آن بیشتر باشد، یعنی از قدرت درونی مثبت خود برای ساختن زندگی‌ات استفاده کرده‌ای. اما اگر همیشه در حالت ناراحتی، خشم، فقر و هر مورد منفی دیگری به سر ببری، یعنی قدرت درونی منفی خود را به کار بسته‌ای تا زندگی‌ات را به نابودی بکشانی. کسانی که همیشه حالشان خوب است، مفهومی به نام عشق، در زندگی‌شان جاری است.

نیروی عشق آنقدر قدرت دارد که همه دانشمندان، فلاسفه و پیامبران الهی در مورد آن سخن‌های فراوانی گفته‌اند. اما انسان‌های زیادی در این دنیا وجود دارند که از این نیرو خبر ندارند. محتوای عشق در هر زبانی و با هر مفهومی یک پیام حقیقی دارد و آن چیزی نیست جز خودِ عشق. وقتی با همه وجودتان و با یک شادی درونی به سمت چیزی می‌روید یا به کسی عشق می‌دهید، بزرگترین جریان این نیرو را به کار گرفته‌اید و بهترین هر چیزی را جذب می‌کنید.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

صنایع چوبی اکراد
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

عالیییییییی

bahar12
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

کتاب فوق العاده عالیه،صدای آقای دادمهر چه قدر به دل میشینه،ممنونم ازتون

بآنو زینب
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

عالیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید یا گوش کنید

mahdimjo
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

من نسخه اصلی این کتاب رو به صورت نوشتاری خوندم. کتاب خیلی خوبیه جا داره بارها و بارها خونده بشه و تو زندگی بهش عمل بشه.

MEITA
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

کتاب بسیار قدرت مندیه ، واقعا عالیه

کاربر 7140724
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

درود سپاس از دوستان گوینده راوی مترجم و غیره ولی واقعا با صدا گذاری نا بجا سطح یک کتاب قدرت مند ب صفر میرسد . چجوری با یک صدای دختری یا خانومی که تقریبا ب قصه گفتن برای کودک شباهت

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان