دانلود کتاب صوتی غلبه بر شیطان با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر شیطان اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر شیطان

معرفی کتاب صوتی غلبه بر شیطان

کتاب صوتی غلبه بر شیطان نوشته ناپلئون هیل است که با ترجمه حامد اسماعیلی منتشر شده است. این کتاب به شما راز ثروت و آزادی را یاد می‌دهد. کتاب غبله بر شیطان راهی است برای رسیدن به آزادی و موفقیت. ناپلئون هیل در این کتاب عنوان می‌کند که چگونه شرایط و محیط اطرافش باعث شد که او به شهرت و موفقیت برسد. ناپلئون هیل کتاب فریفتن شیطان را در سال ۱۹۳۸ به اتمام رساند، اما به دلیل یکسری از مخالفت‌هایی که برای این کتاب بود، این کتاب ۷۳ سال بعد منتشر شد.

درباره کتاب غلبه بر شیطان

مردم به خودشان اجازه می‌دهند تا توسط ترس که یکی از ابزارهای خطرناک شیطان است، کنترل شوند. ترس باعث جلوگیری از رشد شخصی و حرفه‌ای افراد می‌شود. به عنوان یک احساس منفی ترس باعث ایجاد شرایط و انرژی منفی می‌شود که تنها شرایط را بدتر می‌کند. برای موفقیت لازم است که ترس را کنار بگذارید و با ایمان و اعتقاد راسخ به افکار مثبت روی آورید.

ناپلئون هیل می‌گوید، به طور کلی مردم باید شجاعت کافی برای غلبه بر موانع زندگی را داشته باشند. آن‌ها باید در مواقعی خودشان را کنترل کنند و شفاف بیاندیشند. افکار منفی شرایط بد را به دنبال می‌آورد و افرادی که افکار مثبت خود را حفظ می‌کنند، در زندگی موفق هستند و از حیله‌های شیطان در امان می‌مانند.

افرادی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند، باید ابتدا از افکارشان شروع کنند و این نیازمند سه گام است: در خواست، اعتقاد و دریافت.

شنیدن کتاب غلبه بر شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد