دانلود کتاب صوتی تنها در سامسون با صدای الهام جعفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تنها در سامسون اثر ترکان قربان‌زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی تنها در سامسون

انتشارات:نشر قناری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تنها در سامسون

کتاب صوتی تنها در سامسون نوشته ترکان قربان‌زاده، قصه واقعی دختری تنها در شهر سامسون ترکیه است که با گویندگی الهام جعفری، در مجموعه کتاب صوتی قناری تولیدشده است.

درباره کتاب صوتی تنها در سامسون

کتاب تنها در سامسون اولین داستان ترکان قربان‌زاده است که در داوری آثار رسیده به جشنواره خودنویس سال ۱۳۹۸ به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

این کتاب براساس زندگی واقعی دختر جسوری است که برای رسیدن به رویاهایش و زندگی بهتر به شهر سامسون ترکیه نقل مکان کرده است و در رشته دندان‌پزشکی تحصیل می‌کند.در ابتدا همه‌چیز خوب است. اما به مرور زمان این دختر ناخواسته درگیر ماجرایی می‌شود که به طور غیرعادی اتفاق می‌افتد و آرامشش را برهم می‌زند.

داستان همزمان با یکی از بدترین و ترسناک‌ترین اتفاقاتی پیش می رود که سال‌هاست تمام خاورمیانه و جهان را در برگرفته است.

شنیدن کتاب تنها در سامسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان قصه‌های واقعی که از دل زندگی آدم‌ها درآمده، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تنها در سامسون

یک ترم گذشته است و من همچنان در خانه‌ای که از اول قرار بود دو‌نفره باشد، تنها هستم.

کم‌کم داشتم به این تنهایی عادت می‌کردم؛ تا اینکه یک روز به‌خاطر سردردی که، هرازگاهی از بدو ورودم به سامسون سراغم می‌آید، تصمیم می‌گیرم کلاس‌ها را کنسل کنم تا استراحی کرده باشم.

سرِ نماز هستم که زنگ در را می‌زنند. صدای مدیرمجتمع را می‌شنوم مه صدایم می‌زند؛ ولی نمی‌توانم نماز را رها کنم. بعد از چند دقیقه می‌بینم خودش در را با کارت یدک باز می‌کند و به همراه یک نفر دیگر به خانه سرک می‌کشد. وقتی می‌بینند سر سجاده‌ام منتظر می‌مانند تا نمازم تمام شود.

هم‌خانه‌ای جدیدم را آورده است تا خانه را ببیند. نمازم که تمام می شود؛ سرم را برمی‌گردانم. چشمم که به هم‌اتاقی‌ تازه‌واردم می‌افتد، خشکم می‌زند!

دختری سرتا پا سیاه‌پوش که به صورتش پوشیه دارد. اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد، تصویر زنان قاجاری محجبه در عکس‌ها و فیلم‌ها است. تا قبلِ امروز، پوشیه را از نزدیک ندیده بودم. با حالتی متعجّب، پیش خودم می‌گویم نکند وسط این همه سُنّی مذهب، این دختره شیعه است؛ آن هم یک شیعهء دوآتیشه؟!

نظرات کاربران

رزماری
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

کتاب با روایتی جالب از داعش و خطر داعشی ها و افکارشان برای کسانی که شهدای مدافع حرم را به سخره میگیرند پیشنهاد میکنم بخوانند

هدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

خیلی خوب و قشنگه

Salem Sholeh
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

کتاب جالبی بود بخصوص با گویندگی با احساس سرکار خانم الهام جعفری که جذابیت داستان را دو چندان میکرد به همه بخصوص به بانوان و بخصوص تر به بانوانی که قصد ادامه تحصیل یا زندگی در یک کشور بیگانه را

- بیشتر
🌱زنبق بانو🌺
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

بسم الله کتاب آنقدر جذاب بود که نتوانستم صبر کنم نسخه‌ی چاپی آن به دستم برسد و به قصد شنیدن اندکی از آن، کل کتاب را گوش و بهتر است بگویم نوش کردم. از نویسنده‌‌ی کتاب، متشکرم که حالا با قلمش

- بیشتر
نیکا حلاجی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

پیشنهاد میکنم👌🏻

یوسف
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

موضوع داعش در کل موضوع جذابیه، داستان بدک نیست و گویندگی کتاب خوبه، اگر بخونید ضرر نمی کنید.شنیدم روزی شخصی میره پیش آلفرد هیچکاک و میگه یه ایده دارم میشه باهاش چندتا فیلم ساخت، هیچکاک بهش میگه ، هر وقت

- بیشتر
مینا
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بیشتر از حد به مسائل مذهبی پرداخته و اغراق آمیز

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان