دانلود کتاب صوتی شش کلاه تفکر با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شش کلاه تفکر اثر ادوارد دبونو

دانلود و خرید کتاب صوتی شش کلاه تفکر

معرفی کتاب صوتی شش کلاه تفکر

کتاب صوتی شش کلاه تفکر نوشته ادوارد دوبونو، راه‌هایی برای درست فکر کردن به شنونده ارا‌‌ئه می‌کند. در این روش‌ها، با بهره‌گیری از شش سبک فکری متفاوت، به بررسی مسئله مورد نظر پرداخته می‌شود.

درباره کتاب شش کلاه تفکر

هر یک از شش سبک فکری، کلاه و رنگ مخصوص به خود را دارند که نماینده آن نوع فکر است. نویسنده تلاش می‌کند به شنونده بگوید باید برای درس و منطقی فکر کردن تفکر تک بعدی را کناب بگذارد و دیدش را وسعت بدهد.

کتاب شش کلاه تفکر به شما می‌آموزد که چطور می‌توان به طور هم‌زمان به تمام روش‌های ممکن فکر کرد و در پایان به بهترین نتیجه رسید. اولین کاربرد و هدف این کتاب قدرت نقش بازی کردن است، به این معنا که به طور مثال اگر شما از فردی بخواهید ادای یک دیوانه را دربیاورد مطمئناً از شما ناراحت می‌شود اما اگر از همان فرد درخواست کنید نقش یک دیوانه را بازی کند، از این کار استقبال خواهد کرد. این موضوع به کلاه‌های تفکر هم مربوط می‌شود. اگر از کسی بخواهید مثبت فکر کردن را تمرین کند بیشتر عمل می‌کند و یا اگر از او بخواهید نقش آدم‌های مثبت را ایفا کند؟

شنیدن کتاب شش کلاه تفکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند نوع تفکر خود را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

jk
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

خب کتاب خوبیه ، تفکرتون رو نظم بدید . به نظرم نکات خیلی خوبی داره ... لطفا کتابش رو هم قرار بدید . همینطور شش کفش عمل رو

الهام رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

عالی برای تسلط بر کل جریان زندگیمونه

زمان

۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۷,۶۰۰
۳۰%
تومان